מפעל הפיס עולה הערב עם קמפיין חדש בסדרת הקמפיינים של חישגד, תחת המסר: "נכון לא תוכל להגשים את כל החלומות שלך אבל לפחות תוכלו לצאת לחופשה רומנטית שתמיד חלמתם עליה". הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים ויעלה הערב בטלוויזיה ,באינטרנט ובבתי הקולנוע למשך כשלושה שבועות.
הקמפיין צולם בעיר רומא, במקומות המתויירים ביותר בעולם: הקולוסאום, מול הוותיקן, האופרה ורחובות העיר. במרכזו של הקמפיין השחקנים גיל דסיאנו ששיחק בין היתר בדרמה המוסיקלית היומית לנוער ב-YES "תיכון השיר שלנו" ובסרט הקולנוע "הסיפור של יוסי" וכן סיוון מאסט, סטודנטית למשחק ובת זוגתו של אלישע בנאי.
מתוך התובנה ש"חופשה זוגית רומנטית" נתפשת אחרת בעיני הגבר למול האישה נולדו שני סרטים נפרדים שמספרים את סיפור החופשה הרומנטית :"הצד שלו" ו"הצד שלה" . בסרט שמציג את "הצד שלו" החופשה הרומנטית כוללת משחק כדורגל, טיול ברחבי העיר ומשחק סנוקר. בסרט שמציג את "הצד שלה" הגבר הרומנטי האולטימטיבי "גורר" אותה לחנות תכשיטים, מתרגש איתה באופרה ואיך לא, עושה איתה שופינג בלי הכרה.
לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "קמפיין חישגד החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, כשהמסר הוא שזכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים את כל החלומות, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש את חלקם. במקרה של הקמפיין הנוכחי, חופשה מהחלומות.יחד עם משרד הפרסום יצרנו שני סרטים שמדברים אחד עם השני. בחרנו לצלם את הקמפיין באחד הלוקיישנים הרומנטיים בעולם בכדי להביא לידי ביטוי חופשה מושלמת שבהחלט ניתנת להגשמה בזכות זכייה בחישגד".
קרדיטים:
שני גרשי סמנכל קריאייטיב.
ענבל גולן מנהלת לקוחות.
חברת הפקה ראבל.
במאי אביב מערבי