X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הקמפיין צולם באתרי התיירות הפופולריים ברומא ובהם הקולוסאום, הוותיקן, האופרה ורחובות העיר ויעלה הערב למשך שלושה שבועות בטלוויזיה, בבתי הקולנוע ובאינטרנט
▪  ▪  ▪
גיל דסיאנו וסיון מאסט [יח"צ מפעל הפיס]

מפעל הפיס עולה הערב עם קמפיין חדש בסדרת הקמפיינים של חישגד, תחת המסר: "נכון לא תוכל להגשים את כל החלומות שלך אבל לפחות תוכלו לצאת לחופשה רומנטית שתמיד חלמתם עליה". הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים ויעלה הערב בטלוויזיה ,באינטרנט ובבתי הקולנוע למשך כשלושה שבועות.
הקמפיין צולם בעיר רומא, במקומות המתויירים ביותר בעולם: הקולוסאום, מול הוותיקן, האופרה ורחובות העיר. במרכזו של הקמפיין השחקנים גיל דסיאנו ששיחק בין היתר בדרמה המוסיקלית היומית לנוער ב-YES "תיכון השיר שלנו" ובסרט הקולנוע "הסיפור של יוסי" וכן סיוון מאסט, סטודנטית למשחק ובת זוגתו של אלישע בנאי.
מתוך התובנה ש"חופשה זוגית רומנטית" נתפשת אחרת בעיני הגבר למול האישה נולדו שני סרטים נפרדים שמספרים את סיפור החופשה הרומנטית :"הצד שלו" ו"הצד שלה" . בסרט שמציג את "הצד שלו" החופשה הרומנטית כוללת משחק כדורגל, טיול ברחבי העיר ומשחק סנוקר. בסרט שמציג את "הצד שלה" הגבר הרומנטי האולטימטיבי "גורר" אותה לחנות תכשיטים, מתרגש איתה באופרה ואיך לא, עושה איתה שופינג בלי הכרה.
לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "קמפיין חישגד החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, כשהמסר הוא שזכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים את כל החלומות, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש את חלקם. במקרה של הקמפיין הנוכחי, חופשה מהחלומות.יחד עם משרד הפרסום יצרנו שני סרטים שמדברים אחד עם השני. בחרנו לצלם את הקמפיין באחד הלוקיישנים הרומנטיים בעולם בכדי להביא לידי ביטוי חופשה מושלמת שבהחלט ניתנת להגשמה בזכות זכייה בחישגד".
קרדיטים:
שני גרשי סמנכל קריאייטיב.
ענבל גולן מנהלת לקוחות.
חברת הפקה ראבל.
במאי אביב מערבי

יח"צ מפעל הפיס
תאריך:  21/10/2012   |   עודכן:  21/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפעל הפיס עולה עם קמפיין חדש לחישגד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל סער
בלאט לפידות מיישמת פתרון Salesforce.com CRM בבית ההשקעות מנורה-מבטחים. במסגרת הפרויקט פיתחה בלאט-לפידות מודולים ייחודיים לניהול חכם של הקשר עם לקוחות בית ההשקעות המנהל למעלה מ 22 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, ניהול תיקים, וקופות גמל
אסף מואב
המוסד לבטיחות בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות: קידום האיכות באמצעות יצירת תרבות בטיחות ובריאות בעבודה
אריאל איתן
החל מהשבוע הבא, מסעדת ראצ'ה הגרוזינית פותחת את דלתותיה כבר מהשעה 12:00 בצהריים
יעל סער
מירית רבינוביץ מונתה לתפקיד סמנכ"ל קשרי אקדמיה-תעשיה במרכז אקדמי דן
אסף דרגן
חברת F5 מציגה פתרון המרחיב את יכולות המכונות הוירטואליות בארגון. הפתרון החדש מאפשר לארגונים להרחיב יכולות וירטואליזציה מעבר למגבלות המשאבים הקיימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il