X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לני, אחת המעצבות הצעירות והמוכשרות ביותר בישראל מוציאה לאור עוד קולקציה חדשה. לני שנולדה באילת וכל מקורביה מכירים אותה כילדה שחלמה עיצוב כבר מגן הילדים, גדלה להיות אחת המעצבות המפורסמות ביותר בישראל בתחום שמלות כלה
▪  ▪  ▪

לני, אחת המעצבות הצעירות והמוכשרות ביותר בישראל מוציאה לאור עוד קולקציה חדשה. לני שנולדה באילת וכל מקורביה מכירים אותה כילדה שחלמה עיצוב כבר מגן הילדים, גדלה להיות אחת המעצבות המפורסמות ביותר בישראל בתחום שמלות כלה.
לני שהופיעה בחדשות ערוץ 22 בשנת 2011 כאחת המעצבות המוכשרות של השנה, הוציאה קולקציה שהצליחה למכור מאה ושש שמלות כבר בשבוע הראשון ליציאת הקולקציה. לני מוציאה קולקציות חדשות כל חודשיים, כדי שכל אחת שלבשה שמלה לחתונה תדע שזו השמלה הכי ייחודית שהייתה קיימת באותה תקופה.
לני מאמינה בהתחדשות תמידית וכך נראית בדיוק הקולקציה החדשה שלה, המון צבעים רעננים, עיצובים שעד עכשיו לא נראו בישראל. להתרשמות מהקולקציה, ניתן להיכנס כאן.
גורמים מובילים בענף העיצוב הבהירו השבוע, שמעצבת ברמה של לני הולכת ככל הנראה להוביל את ענף העיצוב בישראל בשנים הקרובות. "אין הרבה מעצבי שמלות כלה ברמה הזו, שיודעים לעשות עבודה כל כך איכותית,.. כך צוטט מקור בכיר בענף העיצוב השבוע.
לני מתכננת השקת קולקציה בשבועות הקרובים ולצורך כך תתכנס מסיבת עיתונאים רשמית, בה יוכרז על פתיחת הקולקציה יחד עם תצוגת אופנה שתתרחש במקום. לשאר הקולקציות של לני, ניתן לצפות בלינק הזה.

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  06/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לני שמלות כלה בקולקציה חדשה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לני שמלות כלה
זיו טל הראל  |  25/09/13 12:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל ישראלסקי
מרטין בוקסדורף הודיע בשבוע שעבר שהוא מתכוון להתמודד על ראשות העיר אשדוד. כאשר שיא ישראלי נשבר, המתמודד הצעיר אי פעם, רק בן 31. המועמד שהתחיל את דרכו כעצמאי התחיל לעורר הרבה מאוד עניין בעיר אשדוד, שנודעת במקובעות הפוליטית שלה
מיכל סדן
תערוכת "חורף" מביאה ביטויים אמנותיים יצירתיים למטאפורות הרווחות בתקופת החורף. מצבים כמו התכנסות, הלך רוח משתנה, סערות נפש, חלומות, התכווננות לעבר דרכים ושבילים חדשים, השמחה בטיול ושיטוט בטבע בתוך נופים חקלאיים או בנופים עירוניים הנושקים למרחבים פתוחים, נתינת ביטוי להלכי רוח, המאפיינים התכנסות לאווירה שיש בה געגועים לצבע, לטעם, לרחשי לב
מיכל סדן
צביה פז, האם וליאור פז-זבידה, הבת, בוגרת "בצלאל", שני דורות של אמנות, מנהלות דיאלוג אמנותי אישי על אובדן, זיכרון וניצחון החיים. בעקבות מותו הפתאומי של אב המשפחה לפני כ-16 שנה, יצרה צביה פז, אלמנתו, את סדרת הציורים: "במעבה היער", המתארת באופן סמבולי את המסע הפנימי שלה, את הדרך אל המקומות האפלים, ההתמודדות עם השכול, העצב והכאב ועם הצורך להמשיך בחיים, להתמודד עם הקשיים הכלכליים והרגשיים ולהיות חזקה עבור עצמה וילדיה
זהר נוי
קבוצת אוויס באדג'ט חולקת כבוד לאוויס דרום אפריקה כזכיינית מצטיינת
טל סופר
בנצי ברנדס, ServiceWise: "לצד כל השירותים הנוספים החדשים ש-Salesforce.com מספקת – היא נשארה נאמנה לתחום ה-CRM המסורתי בענן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il