X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Agile IT, המתמחה בתחום תשתיות ה-IT, בשיתוף עם Microsoft Consulting Services ביצעו פרויקט במרכז שניידר לרפואת ילדים, במסגרתו בוצעה הרחבת השימוש בפתרון ה-SCCM 2007 (Microsoft System Center Configuration Manager), כתשתית לשדרוג אוטומטי של מערכת ההפעלה וחבילת התוכנות למשרד במחשבי העובדים ל-Win 7 ואופיס 2010
▪  ▪  ▪
לוגו Agile IT [יחסי ציבור]

Agile IT, המתמחה בתחום תשתיות ה- IT, בשיתוף עם Microsoft Consulting Services ביצעו פרויקט במרכז שניידר לרפואת ילדים, במסגרתו בוצעה הרחבת השימוש בפתרון ה- SCCM 2007 (Microsoft System Center Configuration Manager), כתשתית לשדרוג אוטומטי של מערכת ההפעלה וחבילת התוכנות למשרד במחשבי העובדים ל-Win 7 ואופיס 2010.
Win 7 תופץ לכ-700 מחשבי המשתמשים באמצעות בניית Image, הכולל את ההגדרות של מרכז שניידר והאפליקציות המשמשות את עובדי המרכז הרפואי. באמצעות ה-Image יותקנו המערכות והיישומים של בית החולים במחשבי המשתמשים בצורה פשוטה, מהירה ואוטומטית. במסגרת הפרויקט יבוצע גם גיבוי ושחזור החומר הקיים במחשבי המשתמשים בסביבת Windows XP והעברתו לסביבה החדשה.
באמצעות SCCM יכול צוות ה-IT של מרכז שניידר להתייעל בצורה משמעותית ולחסוך עבודה רבה. הפתרון מעניק יכולות התקנה אוטומטית וחסכון במשאבים. באמצעותו ניתן לבצע התקנה מרוכזת מרחוק באמצעות השרת, להפיץ אפליקציות בודדות, להתעדכן במלאי המחשבים בארגון, לבדוק אילו עידכונים מותקנים בכל מחשב, לבדוק אלו אפליקציות פועלות על כל מחשב ומהו היקף השימוש בכל אפליקציה, לנהל רשיונות ועוד. באמצעות SCCM מופחתת משמעותית עבודת הטכנאים וכל התקנה חדשה ועידכון מחשבים נעשים בצורה אוטומטית.
לדברי ערן ברבי, מנהל מערכות המידע והמיחשוב של מרכז שניידר לרפואת ילדים, "השדרוג ל-Win 7 מעניק לעובדי המרכז הרפואי חוויה חדשה של שימוש, כולל יציבות גדולה יותר, גישה נוחה יותר לקבצים שימושיים, ממשק משתמש עם גרפיקה משופרת, רמת אבטחה גבוהה יותר, התאמה לסביבת העבודה המיחשובית המודרנית ועוד. נוכחנו לדעת, כי ל-Agile IT התמחות וניסיון רב בתחום של יישום פתרונות תשתית ורשתות בכלל ובטכנולוגיות מיקרוסופט בפרט".
לדברי אלון בר, מנהל צוות יועצים ב-Agile IT, " SCCM הוא כלי מקיף לניהול התצורה של תחנות העבודה. סביבת ה-IT של ימינו דורשת תשומת לב תמידית מצד הטכנאים, מנהלי הסיסטם ומנהלי הרשת, כאשר כל תחנת עבודה הופכת למשאב מורכב שצריך להתעדכן בנפרד. נושאים קריטיים כמו עידכוני אבטחה או ניהול קונפיגורציה של התוכנות גוזלים זמן רב ומנוהלים בצורה לא יעילה. SCCM הוא כלי האמון על השליטה והבקרה של משאבי החומרה והתוכנה ברשת כמו גם ביצוע שדרוגים והתקנות אוטומטיות מרחוק כך שהוא מהווה כלי תמיכה, שליטה וניהול חכם מאוד, החוסך משאבים רבים, בעיקר לארגונים עם מאות משתמשים".
אודות Agile-IT
חברת Agile IT היא מובילה בתחום תשתיות ה- IT. Agile IT מספקת מגוון פתרונות בתחום ניהול ה-IT בארגון תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובצוות מומחים בעלי שם במגוון תחומים. Agile משמשת כשותפת זהב וכסף של מיקרוסופט במספר תחומים וטכנולוגיות. Agile הינה שותפת Citrix ומבצעת פרויקטים של הטמעות מוצרי Citrix בארגונים שונים. בנוסף, Agile מייצגת ומיישמת פתרונות בינלאומיים בתחומים בהם היא פעילה. Agile IT הוקמה בשנת 2008 על-ידי אבי כהן, מייסד חברת We! ואיל מלח, אחד מן המומחים הטובים בישראל בתחום מיקרוסופט שמשמש כמנכ"ל החברה. בין לקוחות החברה: סאפ, מגדל, חברת החשמל, מיקרוסופט, קבוצת כלמוביל, קבוצת לובינסקי, פסגות, לאומית, עיריית ראשל"צ ועוד.

תאריך:  13/11/2012   |   עודכן:  13/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Agile IT ביצעה פרויקט במרכז שניידר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
בצילומים של שלומית הייט מתקיימות זו בצד זו, מציאות בתוך פנטזיה ופנטזיה בתוך מציאות. היא יוצרת תעתוע בין דימוי חי לדומם, ונדמה כי פסלוני החיות התעשייתיים שניתן למצוא בכל בית, מתעוררים לחיים בעבודותיה. הרמז למשחקי ילדות מוסיף רובד של זמן הנוגע בעבר ובהווה
עדנה דור-און
פרויקט "תעביר את זה הלאה" של ביה"ס מאור שבמרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, זכה בפרס הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות
עדי וילדר
עדי וילדר
לידור
- הודעה מטעם האגודה הישראלית לסוכרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il