דוקו ריאליטי עכשיו גם בפרסומת!
מתי בפעם האחרונה יצאת לקניות וחזרתם הביתה עם צוות צילום?
קמפיין "האתגר של פיניש" ליווה את הקונים ברשתות השיווק מנקודת המכירה ועד לביתם, במטרה לתעד בזמן אמת את חוויית ההתנסות שלהם בטבליות פיניש קוואנטום.
עלות ההשקעה בקמפיין 2 מיליון ש"ח.
הגר געש אדרי, מנהלת תחום טיפוח הבית בחברת "רקיט בנקיזר" מוסרת: "אנחנו עומדים ב-100% מאחורי תוצאות הניקיון המושלמות שמספק פיניש קוואנטום ולכן החלטנו לצאת לשטח ולשמוע מה הצרכנים חושבים על המוצר, על-ידי עריכת מבחן אמת LIVE ללא תסריט וללא שחקנים".
במסגרת המהלך הייחודי, צרכנים שפגש צוות המותג באופן אקראי ברשתות השיווק, התבקשו עם סיום הקניה לאפשר לצוות צילום להתלוות אליהם הביתה ולתעד את חווית ההתנסות שלהם בטבליית פיניש קוואנטום במדיח הכלים הביתי בזמן אמת.
את תוצאות האתגר ואת ההתרשמות הראשונה והאותנטית של מגוון הצרכנים שנענו להצעה, ניתן לראות בסדרת סרטוני דוקו ריאליטי אשר יעלו לאוויר בנובמבר- בטלוויזיה ובאתר האינטרנט
www.finish-il.com.
את הקמפיין ילווה מבצע "כסף בחזרה" אשר קורא לצרכנים להתנסות בפיניש קוואנטום ובמידה ולא יהיו מרוצים מהתוצאות- יוכלו לקבל את כספם בחזרה
1.
הקמפיין יכלול:
§ סדרת פרסומות לטלוויזיה המבוססת על עדויות הנסיינים.
§ קמפיין אינטרנט רחב היקף: באנרים, וידאו אונליין, מיניסייט ייעודי לצפייה בסרטונים בו תיערך גם תחרות נושאת פרסים בין הגולשים .
§ פעילות מאסיבית בנקודת המכירה.
קרדיטים:
משרד אינטראקטיב: Qdigital, הפקה: טדי הפקות, משרד פרסום: האבאס ישראל