הולמס פלייס משיקה פעילות שיווקית חדשה, במסגרתה מוזמנים מנויי הולמס פלייס לצלם ולשתף רגעים קטנים של אושר, הנאה, אנרגיה או רוגע שהם חווים במסגרת הפעילות במועדון או בחייהם הפרטיים. בעידן שבו כל אחד מאיתנו הוא צלם חובב, מעודדים בהולמס פלייס את המנויים לתעד את הרגעים שמייצגים עבורם איכות חיים: רגע של שקט בסאונה, רגע של התרווחות בג'קוזי, קפה אחרי האימון, יציאה מהסטודיו אחרי ספינינג, מתיחה בפילאטיס ועוד. תמונות אישיות, אינטימיות ויצירתיות, כפי שמרגישים ומצלמים המנויים.
את התמונות ניתן להעלות לגלריה ישירות מהאינסטגרם או דרך אפליקציית הפייסבוק בעמוד של הולמס פלייס.
גלריית התמונות תוצג בעמוד הפייסבוק של הולמס פלייס להצבעת הגולשים וועדת השופטים מקצועית תבחר את התמונות המדהימות ביותר בכל מועדון. הצלמים הזוכים יקבלו פרסים והטבות.
בתום התחרות, חלק מן התמונות יהפכו לתערוכה ייחודית שתנדוד בין הסניפים וישמשו החודש כחלק מקמפיין הפרסום של הרשת.
הקמפיין יכלול פעילות בסניפים וקמפיין אינטרנט ומטרתו לשים אתצ המתאמנים של הרשת בפרונט.
אלעד הספרי, מנהל השיווק של הולמס פלייס מספר על המהלך: "אני מסתובב במועדונים שלנו ומסתכל על המנויים, אלו אנשים שעשו הפסקה לרגע מהמרוץ הזה של החיים. הם מצאו זמן לעצמם, אפילו אם זה שעה אחת ביום, צברו כוח, צברו מנוחה, והפכו את החיים שלהם לטובים יותר. יש ברגע הזה, של מישהו שיושב בג'קוזי עם הראש למעלה, או זאת שנמצאת בעיצומו של שיעור זומבה, משהו מכונן. זה רגע שכל פעם מחדש גורם לי להסתכל ולקנא, להגיד לעצמי למה אני לא לוקח רגע כזה לעצמי זהו רגע שחייבים להנציח, כי אין לי ספק שאם לי הוא נותן השראה כל פעם מחדש, הוא ייתן לכולנו".