X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חמישה שוטרים בשלוש ניידות הגיעו הבוקר לפעיל החברתי אילן ערב וביקשו ממנו להתלוות אליהם בטענה ל"מעוכב לחקירה" הסיבה: עיריית כפר סבא התלוננה שהוא משחית לה את המקרקעין בפועל: ערב סימן ליקויים בטיחותיים ברחבי העיר
▪  ▪  ▪
ניידת משטרה על מעבר החציה ליד ביתו של ערב, הבוקר [צילום: אילן ערב]

הבוקר (ד', 14.11.12) עוכב אילן ערב הפעיל החברתי תושב כפר סבא לחקירה במשטרת כפר סבא. הסיבה: מאחר שלא קיבל התייחסות מהעירייה לכל פניותיו והתרעותיו על מחדלי בטיחות כהגדרתו, יצא ערב לרחובות וסימן את הליקויים הבטיחותיים במדרכות העיר.
עיריית כפר סבא שרגילה לאופוזיציה שקטה ומנומנמת, מתקשה לעכל את הפעיל החברתי שגם מיישם בשטח את הבטחותיו לשנות את המצב הקיים. ערב הופתע לראות את חמשת השוטרים שהגיעו בשלוש ניידות הבוקר לביתו, וזאת לאחר שאתמול ביקר במשטרה, שם נמסר לו על-ידי הפקידה כי בניגוד לטענות העירייה אינו מבוקש לחקירה.
ערב טוען הבוקר כי מפתיע שהעירייה מפעילה את המשטרה על פעילות וולונטרית שהוא עושה למען תושבי העיר שחשופים לטענתו לליקויי בטיחות חמורים. בשבוע שעבר צילם ערב עשרות תמונות של מוקדים בהם נמצאה מדרכה שבורה, בלטות מורמות או שקועות, בור בעומק של למעלה ממטר בשכונת האוניברסיטה ועוד. בסיום הסיור שיגר ערב למנכ"ל העירייה אשל ארמוני, מכתב דרישה דחוף לתיקון הליקויים הרבים.
בפנייתו למנכ"ל העירייה ציין ערב: "אני מתריע בפניך בזאת על מפגעים חמורים בכפר סבא, העלולים לסכן חיי אדם, בין השאר, בכבישי העיר ובמדרכות הולכי הרגל".
ערב מצא, בין השאר, בור בשכונת האוניברסיטה, ברחוב הנשר, בעומק של כמטר ויותר המהווה סכנה לציבור, עץ שנעקר ממקומו ועמוד חשמל מתנדנדים ברחוב ארלוזורוב פינת אוסטושינסקי, מדרכות שקועות, בלטות מתרוממות, בורות במדרכות, בלטות שבורות, סדקים, שקיעות מדרכות, ברזל שלד שעליו היו תלויים בעבר ככל הנראה שלטים ועוד.
ערב, שקיבל פידבקים רבים מתושבים ואף מחברי מועצת העיר ששיבחו אותו על פעילותו, צירף לפנייה הדחופה תמונות רבות הממחישות את המפגעים המהווים "מחדל בטיחותי ממדרגה ראשונה", לדבריו. "אציין כי בעת פעילותי לאיתור המפגעים פנו אלי עשרות תושבים ברחובות ובירכו על מעורבותי בנושא ודיווחו על מפגעים רבים נוספים בעיר ואף ביקשוני לגשת איתם ולצלם. אודה לך אם תפעל ללא דיחוי לתיקון מפגעים חמורים אלו שכן מדובר בחיי אדם".
דוברת העירייה מסרה בשבוע שעבר בתגובה: "במהלך השבוע האחרון הוגשו שתי תלונות נגד מר אילן ערב - תלונה פלילית בנוגע לתקיפת פקח והשנייה על השלכת פסולת ופגיעה ברכוש הציבור. עיריית כפר סבא רואה בחומרה רבה עבירות אלה תוך פגיעה בעובדי ציבור וונדליזם ברכוש ציבורי. מעבר לכך ולמרות דברים חריפים אלו, פועלת עיריית כפר סבא ובודקת את כל הטענות המועלות על-ידי התושב".
ערב הגיב לדברים: "אני פועל אך ורק ממניעים אכפתיים למען התושבים תוך הקפדה על שמירת החוק. מדובר בתגובה המנותקת מהמציאות. ברור וודאי כי לא תקפתי ולא אתקוף לעולם אף אדם, מה עוד שאני מיודד עם רוב הפקחים וביחסים מעולים איתם. מדובר בתגובה חמורה מאוד המוציאה לשון הרע על פעיל חברתי המנסה בסך הכול לדאוג ולפעול למען שיפור איכות חייהם של התושבים. עיריית כפר סבא מגיעה בכל פעם לשיאים חדשים בהתייחסויותיה והפעם הגדישה את הסאה כאשר היא מעלילה תרחיש שלא היה מעולם. בתגובתה זו אני מבין כי הנהלת העירייה לא תבחל בשום אמצעי בכדי להכפיש את אלה המעזים לצאת כנגד מעשיה. בכוונתי להגיש תביעת לשון הרע כנגד האחראים לתגובה כה מנותקת מציאות זו".
דובר מרחב שרון מסר הבוקר בתגובה כי ערב עוכב לחקירה בהמשך לקבלת תלונה בגין "השחתת פני מקרקעין".

תאריך:  14/11/2012   |   עודכן:  14/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוכב לחקירה בשל סימון ליקויים בטיחותיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
איש העסקים, שהיה בעלי קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, נעלם ביוני השנה כאשר יצא להפלגה בספינתו מול חופי פלורידה    נכסיו בישראל כוללים גם מקרקעין
עידן יוסף
הזוכה הגדול - ניסן סלומינסקי    במקום הרביעי: אבי וורצמן
מירב ארד
כך קבעה ועדת האכיפה המנהלתית בתיק שנוהל נגד רפאל דהן שנהג לבצע עסקות עצמיות מלאכותיות במניה במטרה להניע את שער ני"ע
יפעת גדות
לאחר שהגטו נסגר - אין יוצא ואין בא - דאגו הנאצים כי בתוך החומות תהיה צפיפות רבה, רעב ותנאי סניטריה גרועים, זאת כדי להעלות את שיעור התמותה
מירב ארד
השטרות הראשונים יהיו בערך של 50 שקלים ו-200 שקלים וישאו, בהתאמה, את הדיוקנאות של טשרניחובסקי ושל אלתרמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il