X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אריק בלומברג פובליציסט בלומברג דוברות ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
חברת "פרו אקווה ישראל" מבית "פרו אקווה גרמניה" המייצרת את שואב האבק העוצמתי והמשוכלל פרו אקווה, משיקה בימים אלו מטהר אוויר דקורטבי חדש לנקוי האויר ממזהמים
▪  ▪  ▪
מטהר אויר פרו אקווה [אריק בלומברג]

מטהר פרו אקווה בתחבורה ציבורית  [אריק בלומברג]
חברת "פרו אקווה ישראל" מבית "פרו אקווה גרמניה" המייצרת את שואב האבק העוצמתי והמשוכלל פרו אקווה, משיקה בימים אלו מטהר אוויר דקורטבי חדש לנקוי האויר ממזהמים. המדובר במטהר אויר דקורטיבי בטכנולוגיה פשוטה שעובד על עיקרון המחקה את צורת הנקוי של הטבע, כאשר עם הגשמים הראשונים מטהרים את האוויר ומורידים את מפלס הוירוסים באויר בצורה משמעותית.
מטהרי האוויר של פרו אקווה המגיעים בגדלים ובדגמים שונים, מתאימים לשימוש במשרדים, מכוניות פרטיות ובתחבורה ציבורית. בשימושו כמסנן אויר, מפיץ מטהר האוויר של פרו אקווה ריחות ארומטיים המבטלים לחלוטין ריחות רעים המגיעים מעשן סיגריות, ריחות טחב ועובש וריחות רעים נוספים המופצים במשרדים.
מנכ"ל פרו אקווה ישראל, אילן פפרבאום, מדגיש כי מטהרי האויר עובדים על בסיס הדומה לשואבי "פרו אקווה" העוצמתיים של החברה. פפרבאום: "מדובר בפעולת הפעלה פשוטה הכוללת את מלוי המטהרים בכשני ליטרים של מים, כאשר לאורך התהליך מתערבלים המים בסיבובים מהירים דמויי סערה". עוד מדגיש פפרבאום כי: "במהלך הפעולה שואבים המיכלים הדקורטיביים את האבק המיקרוסקופי המלוכלך שנמצא בחדר הכולל תרכובות מזהמים שלאורך הזמן נספגים בסמפונות המובילות לריאות וגורמים במהלך הזמן לבעיות נשימה". במהלך הפעולה שואב המטהר של פרו אקווה את האויר המלוכלך בצורה חד כיוונית אל תוך מיכל המים ומנגד יוצא אויר נקי בחזרה לחלל החדר ברמת טיהור של 100%. המטהרים מיועדים לחדרים בסדרי גודל של 20 -40 מטרים, ומיכל המים של המטהר כולל שמנים אתריים שנודפים לחלל האויר ויוצרים תחושת מרגוע המאפיינת את השפעתם החיובית של שמני האמותרפיה על המערכת החיסונית ודרכי הנשימה.
כאמור, בנוסף למטהרי האויר משווקת פרו אקווה העולמית את שואב האבק המשוכלל בעולם של פרו אקווה באמצעות חברת-הבת "פרו אקווה ישראל". השואב הייחודי והדקורטיבי והמשוכלל מאפשר לנקות את הבית באמצעות מים ובאמצעות נקיון רגיל. מנוע השואב הינו בעל עוצמה חזקה ביותר וניתן לויסות מדרגה של 300 ועד 1000 וט, ובדומה למטהר האויר הוא כולל בתוכו מיכל מים לקליטת חלקיקי האבק הזעירים. מנכ"ל אקווה ישראל, אילן פפרבאום: "אין דבר יותר גרוע מבחינה בריאותית מאשר אותם השואבים המסורתיים, משוכללים ככל שיהיו שנשאר שמחזיקים את הלכלכוך בתוך מיכלים ושקיות שמחוברים אליהם ויוצרים למעשה שכבה נוספת של בקטריות. לעומת זאת, בשואב האבק של פרו אקווה המים משמשים כמסנן ששופכים בקלות לאחר מלאכת הנקיון, ללא לכלכוך וללא כל מאמץ".
ראוי לציין כי שואב האבק של פרו אקווה מותאם לתוווי התקן הבריאותיים והבטיחותיים המחמירים בעולם, ומחזיק את כלל האישורים המעודכנים של האגודה לרפואה מונעת של האיחוד האירופאי עד לסוף 2013. כמו-כן, זכה השואב בשנים האחרונות בכל פרסי העיצוב החשובים ביותר של האיגוד האירופאי.
לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון לפרו אקווה ישראל בטלפון: 09-7714680. כתובת: אזור תעשיה פולג נתניה, רחוב המלאכה 2, קומה ראשונה.

תאריך:  02/12/2012   |   עודכן:  02/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"פרו אקווה ישראל" משיקה מטהר אויר חדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת יחסי ציבור
בלב אזור התעשיה של רעננה, בין מוסכים, נגריות ומאפיות נולד מקום חדש: סטודיו 'זגוגיתא' – המקום ליצירה בזכוכית
עדנה דור-און
הדלקת נרות, תיפוף, שירה וריקודים, במסיבת חנוכה שתיערך למאושפזים במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
עדנה דור-און
פרס העובד המצטיין של משרד הבריאות הוענק לשמעון אסולין מהמחלקה לשירותים טכניים במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
תבונה מילניום מגייסת 25 עובדים חדשים במגוון תחומים, בעקבות זכייה במספר פרויקטים חדשים
מיכל סדן
התערוכה מפגישה שתי יוצרות: ורוניק כהן-הנדלס, ילידת פריז, נשואה ואם לשלושה, בוגרת בית הספר לתקשורת חזותית: CORVIZART בפריז ו-school of visual arts בניו-יורק, מגיל 21 חיה ויוצרת בתל אביב, עסקה באיור ובציורי קיר מתוך תפיסת הפנג-שוואי; ואיריס גינזבורג, שגדלה ברמת אביב, והחלה לפסל אחרי שנים שבהן עסקה בתחום המדע (בעלת דוקטורט בפיזיקה) ובעולם הניהול העסקי בארץ ובניו-יורק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il