X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אי.אס.אל. מערכות תוכנה בע"מ מצטרפת לתוכנית השותפים הגלובלית של Objectivity כדי להביא לישראל את InfiniteGraph, פלטפורמת הקשרים בין כמויות עצומות של נתונים עצומים המרכז הישראלי לכלי פיתוח המיועדים למתכנתים, אנשי בדיקות ומהנדסי תוכנה יציג את העוצמה של ניתוח גרפים מבוזר בזמן אמת לפתרון בעיות הקשורות לכמויות עצומות של נתונים
▪  ▪  ▪

Objectivity, Inc הודיעה היום על שיתוף פעולה עם אי.אס.אל. מערכות תוכנה בע"מ (ESL) כדי להפוך למשווקת ערך מוסף (VAR) של InfiniteGraph, מסד הנתונים עם הגרף המבוזר היחיד בעולם, DGDB™.
ESL תביא את העוצמה של InfiniteGraph לחברות ישראליות שמתקשות להתמודד עם האתגרים של ניתוח כמויות עצומות של נתונים (Big Data). InfiniteGraph של Objectivity, חברה אמינה כבר יותר מעשרים שנה, מאפשר לחברות לאחסן את הקשרים בין פטה-בייטים של נתונים מורכבים בזמן אמת כדי לזהות סיכונים והזדמנויות בארגונים שלהן. ESL היא משווקת ערך מוסף ישראלית של תוכנה, המתמחה בתמיכה ושילוב של כלי פיתוח, ניתוח קוד סטטי, בדיקה ואבטחת איכות עבור מהנדסי תוכנה ומפתחי תוכנה. יחד הן יביאו את פלטפורמת הקשרים לתחומי השירותים הפיננסיים, הביטחון, שירותי הבריאות, ההנדסה והדימות הרפואיים והתקשורת.
"ב-ESL, כמרכז להנדסת תוכנה, אנו עובדים באופן צמוד עם סמנכ"לי טכנולוגיה ומידע שניצבים בפני האתגר היומיומי של התקדמות מעבר לאחסון וניהול נתונים, אל המשוכות של כניסה עמוק לתוך הנתונים כדי למצוא את הקשרים שיעזרו להם לקבל החלטות עסקיות טובות יותר", אמר דניאל לייזרוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות של ESL. "התפקיד שלנו הוא לא רק למכור אלא גם ליידע את הלקוחות שלנו על טכנולוגיות מהימנות והטובות ביותר מסוגן שיכולות לעזור להם לזהות הזדמנויות חדשות. InfiniteGraph נמצא בחזית הטכנולוגיה של פלטפורמת גרפים שיש לה לא רק את היכולת לנתח בזמן אמת אלא גם יכולת להתאים את הגודל שלה כדי לענות על הצרכים של חברה או ארגון מכל סוג. אנו נלהבים להציג את InfiniteGraph ללקוחותינו".
ל-ESL יש מומחיות מעמיקה במגוון של טכנולוגיות, ביניהן כלי מסדי נתונים, בינה עסקית, אבטחת יישומי אינטרנט, ציות לקוד פתוח ותוכנת החלטות וניהול סיכונים. בין הלקוחות של ESL: אמדוקס, Biosense Webster, קומברס, סיסקו, אלביט מערכות, התעשיה האוירית, הוועדה לאנרגיה אטומית, מלנוקס ורפא"ל. השותפות היא חלק מהפעילות של Objectivity להגדיל את החשיבות בגלובלית שלה כמסד הנתונים באמצעות גרף המסחרי היחידי שהחברות יכולות להשקיע בו ולשנות את הגודל שלו עם הזמן.
"בשיח של כמויות עצומות של נתונים החוליה החסרה היא הבנת היחסים והקשרים בתוך הנתונים. רק מסד נתונים באמצעות גרף מבוזר מסוגל לנתח ולאחסן את היחסים האלה ולהתקדם מעבר לניתוח סטטיסטי. ESL היא משווקת ערך מוסף אמינה שמבינה את הצורך של לקוחותיה ביכולת לקבל החלטות בזמן אמת. ואנו נלהבים להיות חלק מתיק המוצרים שלה שמאפשר ללקוחותיה להפיק את המרב מכל הזדמנות", אמר ג'יי ג'ארל, מנכ"ל ונשיא Objectivity.
אודות ESL (אי.אס.אל. מערכות תוכנה בע"מ)
ESL (אי.אס.אל. מערכות תוכנה בע"מ), שנוסדה ב-2005, היא חברה ישראלית שמשווקת תוכנה טכנית ומספקת שירותים מקצועיים ומתמקדת בניתוח קוד מקור, אבטחה, הנדסת תוכנה ורכיבי פיתוח. אנו מציעים פתרונות מקצה לקצה הכוללים תוכנה, שירותי פרויקטים וייעוץ, שירותי שילוב והתקנה והדרכה. ESL היא שותפת עילית של Parasoft Software ומשווקת ומציעה שירותי ייעוץ מוסמכים עבור מוצרי מניעת הטעויות האוטומטית (AEP) של Parasoft. בנוסף, ESL היא שותפת תמיכה מוסמכת של Parasoft, ומספקת תמיכת תוכנה מקומית לפתרונות ה-AEP של Parasoft. ESL היא גם משווקת מוסמכת של מוצרי Mathematica של Wolfram Research.
אודות Objectivity, Inc.
מאז 1988 Objectivity, Inc. היא המובילה ב-NoSQL בארגונים, ועוזרת ללקוחות לרתום את העוצמה של כמויות עצומות של נתונים. הטכנולוגיה המובילות שלנו: InfiniteGraph, מסד הנתונים באמצעות הגרף המבוזר ו-Objectivity/DB, מסד נתונים מבוזר ומדרגי לניהול אובייקטים, מאפשרות לארגונים לגלות יחסים חבויים כדי לשפר את הניתוח של כמויות עצומות של נתונים ולפתח יישומים עם יתרונות משמעותיים בזמן ההגעה לשוק וחיסכון בעלויות הטכניות, תוך השגת תשואות גבוהות יותר על השקעות הקשורות בנתונים.
Objectivity, Inc.מחויבת להצלחה של לקוחותינו, באמצעות נציגים בכל העולם. בין לקוחותינו: AWD Financial, CUNA Mutual, Draeger Medical, אריקסון, McKesson, IPL, סימנס ומשרד ההגנה האמריקני. בקרו את Objectivity למידע נוסף: www.objectivity.com

תאריך:  04/12/2012   |   עודכן:  04/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ELS מערכות תוכנה מביאה פלטפורמת קשרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמור תקשורת
פיתוח ייחודי ובלעדי של "הצורפים" המבוסס על ננוטכנולוגיה, חושף את ה Anti-Tarnish - המאפשר לראשונה מניעת השחרה ושמירה על הברק הטבעי של כלי הכסף לאורך שנים!
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il