X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ספקית חלקי הרכב הגלובלית Dana Holding אימצה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לשיפור יעילות פרויקטים
▪  ▪  ▪
לוגו דאסו [יחסי ציבור]

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, מובילה עולמית בתוכנות תכנון 3D, פתרונות למודלים דיגיטליים (3D Digital Mock Up) וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי Dana Holding Corporation - ספקית גלובלית בתעשיית הרכב, תאמץ את יישום ניהול מחזור חיי סימולציות SLM -SIMULIA –של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס.
הסכם זה ירחיב את אסטרטגיית ההנדסה השיתופית שלDana על-ידי שיתוף תהליכי ונתוני סימולציה ברחבי שבעה מרכזים טכניים גלובליים. יישום SIMULIA SLM מספק מקור מנוהל מרכזי וניתן לחיפוש עבור כל נתוני הסימולציות של Dana, אחריהם ניתן לעקוב ואותם ניתן לאתר לשיפור תכנוני מוצרים.
"הפתרון הייחודי של דאסו סיסטמס מאפשר לנו לגשת ולהשתמש ביעילות בנתונים לשיפור תכנוני ויכולות מוצרינו", אמר פרנק פופיילאס, מנהל הנדסה מתקדמת בקבוצת טכנולוגיות מנועים של Dana. "אנו כבר נהנים מגידול ביעילותנו התפעולית דרך השימוש המשופר ב-CAE עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE . על-ידי אחסון הנתונים באתר מרכזי ניתן-לחיפוש, מסוגלים צוותי ההנדסה, מכירות ותמיכה שלנו לתכנן באופן מדויק יותר את מוצרינו, מפיתוח עד אספקה, תוך חסכון בזמן ובכסף".
אלי בויקיס, מנהל פעילות איזורית בדאסו סיסטמס ישראל, אומר כי עם יישום SIMULIA SLM יכולות חברות לסנכרן סימולציות עם נתוני תכנון, ולעקוב בצורה דינמית אחרי השינויים הרלוונטיים ברחבי הארגון,כל זאת תוך ארגון הנתונים הנדרשים וניהול כל תהליכי עבודה של הסימולציות בצורה מובנית.. בנוסף, משימות חוזרות על עצמן יכולות לרוץ באופן אוטומטי כדי לחסוך יותר זמן".
פתרונות סימוליה בישראל משווקים על-ידי חברת Adcom.
היישום יכול גם לשמש כמסגרת להגדרה ופריסה של תהליכים מומלצים ברחבי משאבים גלובליים, על-ידי איתור מומחיות הנדסית קריטית ושיתופה הגלובלי לשיפור עקביות ביצוע.
יישום ה- SIMULIA SLM משרת בכלי תקשורת שיתופית, המסוגל לערב מהנדסים ברחבי תרבויות, אזורי זמן, והבדלי תחומים, ומאפשר להם לעבוד ב"הנדסת 24/7" שיתופית.
במצב בו כל הנתונים ממוקמים באופן ריכוזי, נמנע הצורך להמתין לתשובה בדואר אלקטרוני או טלפון, והמהנדסים מקבלים את כל המידע הדרוש להם בזמן אמת.
"Dana, שהפכה מחברת ייצור גלובלית ל"חברת חווייה-הנדסית", מינפה את נתוני הסימולציה שלה באמצעות פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בארבע השנים האחרונות", אמר מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשיות ושיווק בדאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו משתלבת עם יישוםSIMULIA SLM ויישום ENOVIA שלנו, ומאפשרת ללקוחות לשלב את פעילות הסימולציה עם התהליכים העסקיים הארגוניים שלהם, תוך מינוף סימולציה כגורם מבדל תחרותי אסטרטגי".
"לקוחותינו משנים את הדרך בה הם מספקים ערך ללקוחותיהם הודות לפלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו", אמר דומיניק פלוראק, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית מוצרים ומו"פ בדאסו סיסטמס. "במיוחד על-ידי אימוץ יישומי SIMULIA, ENOVIA ו- 3DVIA, המאפשרים לארגון המקיף תחומי הנדסה מרובים, לתקשר בזמן אמת עם נתוני סימולציה שקופים ואינטואיטיביים-ויזואלית, במטרה ליצור את השירותים והמוצרים הטובים ביותר עבור לקוחותיו".
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3DExperience)) Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

תאריך:  17/12/2012   |   עודכן:  17/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
אורי לוין, מייסד ויו"ר WAZE: "כדי לקבל מימון מקרן הון-סיכון, היזם צריך לשכנע כבר בשלושת השקפים הראשונים"
יניב כהן
המוסד לבטיחות ולגיהות, קרן "מנוף" של המוסד לביטוח לאומי ומשרד התמ"ת משיקים ניידות הדרכה חדשות לתחום החקלאות
עדנה דור-און
בני נוער שחשופים למין אלים בסרטים פורנוגרפיים זקוקים להעשרה רגשית והכוונה כדי למנוע תקיפות מיניות - בהרצאתה של אורנה שומן בפני צוות המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
TNN טלקום התקינה באולם המליאה בבניין הסנאט בטכניון מערכת ועידה הכוללת מערכת הצבעה חדשנית    היקפו הכספי של הפרויקט כ-400 אלף ש"ח
יניב כהן
"כלכלן פרקטי" מציעה למעסיקים: לא מרוצה מעובד שלמד אצלנו? נחזיר לך משכורתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il