X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת Good הכריזה על Good Vault פתרון ראשון מסוגו לניהול זיהוי וגישה עבור מכשירי אפל חברת Good Technology מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
▪  ▪  ▪

חברת Good Technology, המובילה בתחום אבטחת המידע במערכות הפעלה סלולאריות, והמיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom, שותפה של קבוצת אמן, הכריזה על Good Vault (כספת), פתרון ראשון מסוגו בעולם לניהול זיהוי וגישה למייל מאובטח עבור מכשירי אפל הפועלים על מערכת ההפעלה של החברה – iOS. זהו המוצר הראשון שנבנה על גבי פלטפורמת ה- Good Trust שהושקה לאחרונה והוא מספק יכולת אימות דו-שלבי חזקה ומנגנון הצפנת S/MIME עבור יישום המייל המוביל של Good לארגונים (Good for Enterprise).
על-ידי שימוש ב-Good Vault, ארגונים גדולים כגון גופי ממשלה, פיננסיים ועוד, יוכלו לחזק משמעותית את יכולות האבטחה בטלפונים הניידים של עובדיהם, תוך עמידה בכל כללי הרגולציה. הפתרון החדש מאפשר ל-IT הארגוני להבטיח את שלמות ואבטחת המידע והמייל הארגוני, למנוע איבוד מידע הודות לשימוש במנגנוני הצפנה עם מפתחות השמורים בנפרד, לעמוד ברגולציה הקפדנית ביותר, לשפר יעילות, ניידות ושביעות רצון של העובדים ולהפחית עלויות ניהול של אמצעי זיהוי וגישה. הניגוד לפתרונות אימות אחרים, ה- Good Vault עושה שימוש באלמנט מאובטח על גבי כרטיס חכם או כרטיס microSD ולכן אמין ומאובטח יותר.
"מגמת הניידות היא ללא ספק מגמה המשנה את פני השוק. מספר תוכניות ה-BYOD עולה בזמן האחרון ומשפיע גם על תחום אימות היישומים", אמר מייקל מהן (Michael W. Mahan), סמנכ"ל בכיר לשווקים מיוחדים בחברת Good. "אנו מאמינים כי אימות דו-שלבי בטלפונים ניידים יוביל את תחום האימות והזיהוי ומתכוונים להוביל את השוק עם פתרונות ה- Good Trust וה- Good Vault שלנו".
צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף בחברת InnoCom מקבוצת אמן, אמר: "השימוש הנרחב במכשירים סלולאריים בארגון מחייב יישום אבטחת מידע עם יכולות ניהול. ארגונים אשר יסתפקו בפתרונות ניהול בלבד (MDM) מבלי לשים דגש עיקרי על אבטחת המידע, מסתכנים בדלף מידע אשר הנזק ממנו עשוי להתברר כקריטי לארגון. הכרזה זו מחזקת את מעמדה של Good כמובילה עולמית בפתרונות אבטחת מידע והוכחה נוספת על מחוייבותה של החברה לנושא חשוב זה".
על Good Technology
המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית על-מנת לאפשר לאותם ארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש. הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה , ארגונים ביטחוניים ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על-ידי מתן גישה מאובטחת וקלה ליישומים ושירותים ארגוניים, כמו גם חיבור מאובטח לשרת הדואר הארגוני. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43 אחוזים מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.
על InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  17/12/2012   |   עודכן:  17/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת Good הכריזה על Good Vault למכשירי אפל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
ספקית חלקי הרכב הגלובלית Dana Holding אימצה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לשיפור יעילות פרויקטים
יניב כהן
אורי לוין, מייסד ויו"ר WAZE: "כדי לקבל מימון מקרן הון-סיכון, היזם צריך לשכנע כבר בשלושת השקפים הראשונים"
יניב כהן
המוסד לבטיחות ולגיהות, קרן "מנוף" של המוסד לביטוח לאומי ומשרד התמ"ת משיקים ניידות הדרכה חדשות לתחום החקלאות
עדנה דור-און
בני נוער שחשופים למין אלים בסרטים פורנוגרפיים זקוקים להעשרה רגשית והכוונה כדי למנוע תקיפות מיניות - בהרצאתה של אורנה שומן בפני צוות המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
TNN טלקום התקינה באולם המליאה בבניין הסנאט בטכניון מערכת ועידה הכוללת מערכת הצבעה חדשנית    היקפו הכספי של הפרויקט כ-400 אלף ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il