הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פאר נחתה באילת: "גאה לייצג את המדינה"

הטניסאית הבכירה של ישראל הצטרפה לאימונים לקראת גביע הפדרציה. גלושקו: "רמת המתח עולה, אפשר לנצח" (שידורים ישירים מאילת כאן באתר ערוץ הספורט)

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.02.13 - 20:17
גביע הפדרציה חוזר לאילת. פאר
גביע הפדרציה חוזר לאילת. פאר

תגיות: שחר פאר

ביום רביעי ייפתח בית האזורי בגביע הפדרציה, כאשר ישראל תארח את בית 1 באזור האירופי בפעם השלישית ברציפות על המגרשים הקשים באילת. ישראל תתמודד ביום רביעי ב-15:30 מול טורקיה ותקווה לפתוח את הגביע עם ניצחון. שחר פאר נחתה היום בעיר הדרומית וכבר ערכה אימון הסתגלות.

  • שידורים ישירים מגביע הפדרציה החל מרביעי בערוץ הספורט וכאן באתר

ישראל הוגרלה לבית שכולל את טורקיה, רומניה ופולין, כאשר רק הראשונה מהבית תעפיל לקרב המכריע על הכרטיס לפלייאוף העלייה לבית העליון. ביום חמישי יתקיים המשחק מול רומניה, כך שאם ישראל תנצח את טורקיה ורומניה היא תגיע לקרב מול פולין של אגנישקה רדוואנסקה (4 בעולם) עם סיכוי להפתיע. אגב, רדוואנסקה תצטרף רק מחר.

פאר נחתה באילת יחד עם מאמנה פאבלו ג'יאקופלי. "אני שמחה להגיע לאילת ולפגוש את כל חברותיי לנבחרת ואת הצוות המקצועי. אני שמחה וגאה שאני מצליחה לייצג את המדינה מגיל 15 ואני בטוחה שיהיה טורניר טניס איכותי". יוליה גלושקו סיפרה בסיום האימון: "האווירה הביתית נותנת לנו הרבה מוטיבציה. ההצטרפות של שחר פאר לאימונים עוזרת לנו ואנחנו גם נוכל להתכונן למשחק הזוגות. מניסיון העבר, אלה המשחקים שיכולים להכריע את ההתמודדות".

"כבר יצא לי לפגוש כמה טניסאיות מהסבב ורמת המתח עולה. אנחנו באות במטרה לנצח ואני מאמינה שעם הקהל שלנו זה אפשרי", הוסיפה גלושקו. "אני מקווה שיגיעו כמה שיותר אוהדים. כל אוהד שמגיע הוא משמעותי".