X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת הסטארט-אפ האיטלקית, המלווה בעוד 14 חברות הזנק, הגיעה לשבוע ביומד ישראל כאורחת נציבות הסחר האיטלקית, לבחינת אפשרויות שיתוף פעולה מדעי וכלכלי עם גופי מחקר, קרנות השקעה וחברות ביו ישראליות
▪  ▪  ▪
פדריקו מארטלו, מנכ"ל טנסיב [יח"צ]

חברת הסטארט-אפ האיטלקית TENSIVE, חשפה במסגרת שבוע "ביומד ישראל 2013", שנערך בשבוע שעבר בתל אביב, חידוש היכול לעניין את כל מי שיזדקק בעתיד להחלפה של חלקי עצם בגופו: שתלי עצם סינתטיים העשויים מפולימר מתכלה. הייחוד במוצר האיטלקי טמון בהתגברות על מגבלות גודל השתל. TENSIVE לקחה חלק בתערוכה כחלק מביקורה של משלחת משקיעים ונציגים בכירים מ15- חברות ביומד איטלקיות, שהגיעו לישראל לבחינת אפשרויות שיתוף פעולה מדעי וכלכלי עם גופי מחקר, קרנות וחברות ביו ישראליות. הביקור אורגן על-ידי נציבות הסחר האיטלקית (ICE) הפועלת בתל אביב.
"הליכי תיקון רקמות כיום הם פרוצדורה מכאיבה ויקרה", אומר פדריקו מארטלו, מנכ"ל החברה. "במרבית המקרים בסוף התהליך אין חזרה מלאה לפעילות של האיבר ה'מתוקן' ואיכות חייו של המטופל נפגעת". הפיתוח של TENSIVE, שתלים העשויים מפולימר מתכלה, מיועדים להחליף חלקי עצם גדולים כשהייחוד, מעבר לגודלם, הוא בעובדה שיש בהם מערכת רישות המזכירה את מבניה של מערכת כלי הדם. "הרשת המלאכותית הזו מסייעת למערכת הדם של החולה, אחרי ההשתלה, להשתלב בצורה יעילה יותר בחלק המושתל ולספק את הצורך של הרקמות הנמצאות בהליכי גידול. תודות לטכנולוגיה החדשנית שפיתחנו, ניתן לבנות מחדש רקמות עבות יותר ולהתגבר על מגבלות הקוטר של המוצרים הקיימים כיום בשוק".
קו המוצרים של TENSIVE נותן כיום פתרונות לשתלים אורטופדיים, ולשחזורי עצמות פנים. מוצר נוסף הנמצא בפיתוח מתקדם מיועד לשחזורים של רקמות שומניות בגוף. לדברי מארטלו, בשני המקרים מדובר בפתרונות המשפרים את איכות חיי החולים, מקלים על מערכת הבריאות ומפחיתים עלויות הנובעות מהצורך לניתוחים חוזרים.
לדברי ד"ר מרינה סקוניאמיליו, העומדת בראש נציבות הסחר האיטלקית (ICE) חברות סטארט-אפ חדשניות ופורצות דרך, במיוחד בתחומי מדעי החיים, מייצגות תקווה לפיתוח עתידי של המשק האיטלקי. "המפגש בישראל עם שותפים עסקיים ומשקיעים מהקהילה העסקית והטכנולוגית בישראל, מקדם את שיתוף הפעולה הכלכלי בין שתי המדינות ותורם לפיתוח ולקידום משני הצדדים".
The Italian Trade Commission - ICE
ICE הוא ארגון ממשלתי המקדם חברות איטלקיות ברחבי העולם, הפועל בכפוף למשרד לפיתוח כלכלי באיטליה. בנוסף למשרדיה הראשיים ברומא, פועלת הסוכנות   ברחבי העולם ומפעילה לצד שגרירויות וקונסוליות איטלקיות רשת גדולה של שירותי סיוע לעסקים איטלקים בחו"ל  במטרה לחבור עם חברות זרות, תוך התמקדות בצרכים של עסקים קטנים ובינוניים, עמותות ושותפויות. כן מקדמת הסוכנות שיווק טכנולוגיות, סחורות ושירותים איטלקים.

תאריך:  20/06/2013   |   עודכן:  20/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
אשכול המחקר Plasma Medicine הגרמני חשף את ה-kINPen MED - מהמכשירים הראשונים בעולם המיישמים רפואת פלסמה כנגד מחלות עור זיהומיות
יניב כהן
בלאט לפידות הוסמכה כמשווק רשמי של Salesforce.com בתחום הציבורי
יעקב אברמוביץ
Secure64 מספקת סוויטה של פתרונות להגנה על מערכות ה-DNS
ולהתמודדות עם תקיפות מניעת שירות (DDoS)
יעקב אברמוביץ
החברות וירגונט וטרנסגול משיקות את האפליקציה החדשה    האפליקציה מאפשרת לארגון למדוד את רמת הידע של העובדים בתחום אבטחת המידע, לזהות ולחסום דליפת מידע שמקורה בטעות אנוש או באי הכרת נהלים וכללי אבטחת מידע    הטמעה ראשונה של האפליקציה בעיריית רמת השרון
יניב כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il