X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מאות מנהלים ובכירים השתתפו בוועידת המנהלים השנתית של המי"ל בנושא חדשנות בתהליכי חשיבה בארגון
▪  ▪  ▪

מאות מנהלים ובכירים בארגונים השתתפו בשבוע שעבר באירוע המרכזי של ועידת המנהלים השנתית של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), שהתקיים במלון דניאל בהרצליה. ועידת המנהלים השנתית של המי"ל , מהאירועים המרכזיים של קהילת המנהלים בישראל, עסקה השנה בנושא קידום החדשנות והיצירתיות בתהליכי החשיבה בארגון. הוועידה כללה את אירוע הפתיחה ויומיים נוספים שבהם הועברו סמינרים מקצועיים.
את הוועידה פתח ערן לסר, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס מכללת הי-טק וחבר הוועדה המייעצת של המי"ל, שדיבר על הצורך של חברות וארגונים לשנות את תהליכי החשיבה שלהם במטרה להוביל לחדשנות בפעילותן.
הדוברת הראשונה בוועידה הייתה אורלי וילנאי - עיתונאית, כלת פרס 'אומץ' ולוחמת חברתית, שדיברה על הכוח לשנות. לדבריה, החדשנות לא מסתכמת רק בלהמציא דברים מחדש, אלא גם בלקחת את הקיים ולהפוך אותו לטוב יותר. במסגרת ההרצאה סיפרה וילנאי על פעילותה בנושאים הקשורים למעורבות ואחריות חברתית יחד עם ארגונים ואזרחים תוך הצגת סיפורים אישיים שטיפלה בהם במסגרת כתבות התחקיר שערכה וכן במסגרת הסרט שהפיקה עם גיא מרוז 'מוסר השילומים'.
הרצאה מעוררת השראה ומרתקת במיוחד הייתה של נועם גרשוני – טייס אפאצ'י לשעבר בחיל האוויר, שנפצע קשה במלחמת לבנון השנייה ולאחרונה הפך לאלוף פאראולימפי בטניס במסגרת אולימפיאדת לונדון 2012. הרצאתו, תחת הכותרת 'סיפורו של אלוף', עסקה בסיפורו האישי מתא הטייס, דרך הפציעה האנושה, השיקום וההתמודדות עם הנכות ועד לרגע הזכייה במדליית הזהב האולימפית. בתום הרצאתו המרגשת הקהל עמד על הרגלים ומחא לו כפיים ארוכות.
דוברים נוספים בוועידה היו: פרדריק בלסן – איש קריאייטיב ואסטרטגיה בכיר שדיבר על פיצוח של חמישה אתגרים עסקיים באמצעות כלים לחשיבה אחרת ; ד"ר ארז מורג – מומחה בינלאומי בחדשנות ולשעבר מנהל בכיר בנייקי העולמית שהציג עקרונות של חשיבה שמסייעים לארגונים להצליח בתקופות של שינוי ; פרופסור יואב יאיר, דיבר על שקיעתה של החדשנות באמצעות סקירת התרבות הארגונית של נאס"א ושיתף בכלים שיסייעו לארגונים להימנע ממצבים של "היעדר חדשנות" ; אלי מזרוח, שותף בכיר בחברת הייעוץ TASC שדיבר על הצרכן החדש לצד התפתחות הטכנולוגיה שמחייבים את הארגונים שצריכים להתאים את עצמם לשינויים ; ד'ר דני חמיאל, פסיכולוג קליני ורפואי בכיר, מנהל היחידה לטיפול קוגניטיבי התנהגות במרכז לברה"ן ע"ש בריל, שרותי בריאות כללית ואוניברסיטת ת"א, שילב בין עולם הפסיכולוגיה לעולם הניהול והדגים כיצד באמצעות פיתוח הצמיחה והמסוגלות האישית ניתן לעודד יזמות וחדשנות בארגון ; וקארן טל , לשעבר מנהלת בית הספר- ביאליק רוגוזין בת"א, יועצת ארגונית ובעלת מיזם חינוכי שנועד לסייע למנהלים בפיתוח יוזמות חינוכיות, ריגשה את הקהל עם הסרט על תלמידיה "Strangers No More" והדגימה כיצד 'השמיים אינם הגבול' כאשר רוצים לעשות שינוי אמיתי.
אודות המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)
המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, Coaching, שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק כנסים, תחרויות ופורומים מובילים, כדוגמת Effie Awards, הוועידה השנתית למנהלים, כנס שירות, תחרות השירות ועוד.

תאריך:  03/11/2013   |   עודכן:  03/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מאות משתתפים בוועידת המנהלים של המי"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל נפתחה יחידה מרפאתית, הפתוחה לציבור הרחב, לטיפול בדיכאון, חרדה והפרעה כפייתית טורדנית. הטיפול ללא תשלום
יוני לובלינר
בני נוער מצפת לומדים מדעים במכללה האקדמית צפת, במסגרת מיזם העשרה ומצוינות מדעית באשכול גליל מזרחי. המכללה עתידה להרחיב את פעילויות המיזם וחשיפתו לקהל רחב יותר, כדי לאפשר נגישות להשכלה גבוהה וליצור תוכניות ייחודיות בתחום מדעי הבריאות, שאליהן יגיעו תלמידים מכלל יישובי הגליל
עומר צור
למעלה מ-700 רוכבי אופניים הגיעו לנקודת הסיום האחרונה של מסע גלגלי האהבה, שם חיכתה להם קבלת פנים מרגשת של ילדי אלי"ן שהעניקו לרוכבים מדליות על תרומתם
סיגל אוברמן
יניב כהן
ווינד ריבר חושפת את הגרסה החדשה ביותר של IDP - הפלטפורמה המספקת סביבת פיתוח ל-IoT (אינטרנט של הדברים)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il