X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פועלים שוקי הון משקיעה בסטארט-אפ ThetaRay המתמחה בהגנה על תשתיות קריטיות מצטרפת להשקעות של קרן JVP ו-General Electric בחברה
▪  ▪  ▪

פועלים שוקי הון, זרוע בנקאות ההשקעות של בנק הפועלים, הודיעה היום על השקעתה בחברת הסטארט-אפ ThetaRay העוסקת בתחום ההגנה על תשתיות קריטיות, במסגרת פעילות השקעות הפינטק של בנק הפועלים. השקעה זו מצטרפת להשקעות של קרן JVP ושל GE (ג'נרל אלקטריק) בחברה.
יחידת הפינטק של חטיבת האסטרטגיה בבנק הפועלים, בשיתוף עם חטיבת הטכנולוגיה ופועלים שוקי הון, מובילות בשנה וחצי האחרונות יוזמה לקידום והשקעה בחברות טכנולוגיה פיננסית מבטיחות, לאור החשיבות הרבה שרואה הבנק בפיתוח והטמעת חדשנות בתחום זה. החברות המתאימות מקבלות ייעוץ והכוונה ממומחי הבנק וכן גישה לסביבת הפיתוח הטכנולוגי של הבנק על-מנת לבחון את יישום הרעיון בסביבתbeta .
ThetaRay הינה חברת Cyber Security מבטיחה אשר החלה את דרכה בחממת הסייבר של קרן JVP, ופועלת להגנה ייחודית על תשתיות קריטיות של ארגונים. ThetaRay הוקמה על-ידי שני פרופסורים למתמטיקה, פרופ' אמיר אוורבוך מאוניברסיטת תל אביב ופרופ' רונלד קויפמן מאוניברסיטת ייל, על בסיס אלגוריתם ייחודי שפותח במשך מספר שנים ומנוהלת על-ידי מארק גזית.
החברה מציעה פתרונות לזיהוי "מתקפות יום-אפס" Zero Day והתקפות APT Advanced Persistent Threat. "מתקפות יום-אפס" מבוססות על פרצות אבטחה שקיימות בכל מערכות המחשוב, אשר יצרני המערכות והמשתמשים שלהן אינם מודעים לקיומן לפני איתור הפריצה למערכת, כלומר עד לרגע שההתקפה מתגלה לראשונה. התקפות APT מאופיינות במהלכים שבהם מתבצעת תקיפה ממוקדת על יעד מוגדר, כאשר התוקף עושה שימוש במגוון אמצעי התקפה, תוך קושי לזהות ולנטר את התקיפה.
המערכת והאלגוריתמים שפיתחה החברה נועדו לתת מענה להגנה על מערכות תשתית קריטיות, מתקנים אסטרטגיים, מערכות תקשורת ומערכות פיננסיות גדולות, כגון תחנות כוח גרעיניות, מערכות שליטה ובקרה, תשתיות תקשורת, מוסדות פיננסים וכדומה. הפתרונות אותם מספקת החברה נוסו בהצלחה על-ידי גופים עסקיים, ממשלתיים וביטחוניים בארץ וברחבי העולם.
ערן גרשט, אחראי על ההשקעות הישירות בפועלים שוקי הון ומוביל השקעות הפינטק של בנק הפועלים מטעם פועלים שוקי הון, אומר: "אבטחת הסייבר הוא אחד התחומים הטכנולוגיים הצומחים ביותר בישראל ובעולם כולו, ואנו עוקבים בעניין רב אחרי התפתחותו במסגרת תוכנית ההשקעות בחברות פינטק שאנחנו מנהלים. בעולם שבו נרשם גידול מתמיד הן בתלות של תשתיות קריטיות במערכות ממוחשבות והן בהיקף ובאיכות האיומים, נוצר צורך אמיתי בפתרונות אבטחה מתקדמים דוגמת זה שפיתחה ThetaRay. איכות הפתרון של החברה ממצב אותה כאחת המעניינות ביותר בתחום אבטחת המידע ולוחמת הסייבר. פעילות החברה בחממת הסייבר של JVP והשותפות האסטרטגית שלה עם חברה גלובלית כמו ג'נרל אלקטריק מחזקים את ההזדמנות העסקית שמצאנו בחברה".
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay, הוסיף: "השקעת בנק הפועלים, המצטרפת להשקעת GE ו- JVP, מעניקה ל-ThetaRay רוח גבית ומהווה המלצה לכל ארגון פננסי גדול להטמיע את הפתרון הייחודי של החברה, על-מנת להגן על התשתיות שלו. הפתרון של ThetaRay יכול לאתר כשלים תפעוליים כמו גם התקפות סייבר ובכך הופך לפתרון ליבה שכל ארגון גדול חייב להטמיע על-מנת להבטיח את המשך פעילותו בביטחה".
"אנו מברכים על החלטת בנק הפועלים להשקיע ב ThetaRay, שהוכיחה בזמן קצר את היתרון התחרותי המשמעותי הגלום בה בפיתוח מוצר חדשני ופורץ דרך אומר, יואב צרויה, שותף בחממת הסייבר של JVP, "היכולת של ThetaRay לאתר איומים שמערכות אחרות אינן מודעות לקיומם, מהווה פתרון אסטרטגי עבור כל מערכת פיננסית הדואגת להיות זמינה עד כמה שניתן. ThetaRay, מגלמת את מודל ההשקעות של JVP Cyber Labs, המבוסס על השקעה בחברות בעלות פוטנציאל לשנות פרדיגמה, כבר בשלבים מוקדמים תוך שילוב שותפים אסטרטגיים כדוגמת GE ובנק הפועלים, בדרך להפיכת החברה כמובילת שוק ופורצת דרך ברמה הבינלאומית".
על פועלים שוקי הון: פועלים שוקי הון היא זרוע הבנקאות להשקעות של בנק הפועלים. החברה, שפועלת משנת 1990, עוסקת במגוון פעילויות ושירותים על בסיס גלובלי. תחומי הפעילות העיקריים הם בנקאות השקעות והשקעות. פעילות הבנקאות להשקעות כוללת פעילות גלובלית של ייעוץ לעסקות מיזוגים ורכישות והנפקות פרטיות וציבוריות. פעילות השקעות של החברה כוללת ייזום קרנות Private Equity בארץ ובעולם בסקטורים שונים לרבות נדל"ן, תשתיות אנרגיה נקייה ומזנין. הפעילות בתחום ההשקעות הישירות כוללת ביצוע השקעות במגוון תחומים, ביניהם טכנולוגיה פיננסית,IT, תשתיות, התחדשות עירונית, מזנין ועוד. לפועלים שוקי הון הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם בנק ההשקעות האמריקני William Blair. כמו-כן, החברה פועלת בסין באמצעות חברת פועלים אסיה דיירקט, העוסקת ביעוץ ופיתוח עסקי לחברות המעוניינות לפעול בסין, בהודו ובמדינות נוספות. פועלים שוקי הו מחזיקה 19.97% ממניות חברת פועלים אי.בי.אי, חברה מובילה לחיתום וניהול הנפקות בישראל.
על ThetaRay: ThetaRay, שהוקמה בחממת הסייבר של JVP, נוסדה על-ידי שני פרופסורים למתמטיקה, פרופ' אמיר אוורבוך מאוניברסיטת ת"א ופרופ' רונלד קויפמן מאוניברסיטת ייל, ומנוהלת על-ידי מארק גזית. החברה פועלת לגילוי ומניעה של התקפות אסטרטגיות על תשתיות קריטיות, מתקנים אסטרטגיים, מערכות תקשורת ומערכות פיננסיות גדולות. מוצרי החברה מבוססים על אלגוריתמים מתמטיים מתקדמים שפותחו במטרה לאסוף ולעבד נתונים ממקורות שונים כדי לאתר אנומליות ברשת והתנהגות חריגה בסביבת Big Data. האלגוריתמים הייחודיים, הוכחו כמוצלחים ביישומים שונים בהם: בקרת תהליכים, ניטור ביצועים, זיהוי מגמות ועוד. הפתרון של ThetaRay הצליח להשיג שיעורי זיהוי חסרי תקדים של התקפות מחד-גיסא, לצד הפחתת שיעור התראות שווא, מאידך-גיסא, בצורה שקופה למשתמש ויעילה מבחינה חישובית. טכנולוגיית ThetaRay מעוגנת טכנולוגית באמצעות פטנטים רשומים בארץ ובעולם. ב ThetaRay השקיעו קרן הון הסיכון JVP, GE ופועלים שוקי הון.

תאריך:  28/01/2014   |   עודכן:  28/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
זיוה בן אבי מציירת בפחם, שמן, אקריליק, פסטל, זכוכית וכל מה שעוד ניתן
מיכל סדן
הצלם המחונן דגלס גתרי עבד שנים רבות כצלם הבית במוסדות התרבות הנחשבים במדינה וכעת משתתף במיזם זרקור ונותן את חותמו
זהר נוי
Woodbridge International מודיעה על הרכישה של THRO Ltd
איילת אליעזרי
סמבופלור סוכריות ג'לי רכות לילדים
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il