X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ביטוח ישיר בחרה בפתרון ה- All Flash של קמינריו להאצת ביצועי מחסן הנתונים ומערכת ניהול הקמפיינים
▪  ▪  ▪
לוגו קמינריו [לוגו רשמי]

קמינריו ומטריקס זכו בפרויקט ליישום פתרון האחסון All Flash Array של חברת קמינריו הישראלית כבסיס למחסן הנתונים (Data Warehouse) של ביטוח ישיר וכן של מערכת ה- Campaign Management של החברה. עד כה ביצעו החברות יישום של הפתרון במחסן הנתונים של החברה ובשלב הבא יבוצע הפרויקט במערכת ניהול הקמפיינים.
בעקבות יישום מערכת Kaminario K2 במחסן הנתונים של ביטוח ישיר שופרו הביצועים של תהליכי הלילה (Batch) פי 5 וכן מהירות ביצוע השאילתות ובקבלת דוחות פי 10 בממוצע .
מחסן הנתונים של ביטוח ישיר ומערכת ה- Campaign Management, מהוות שתי מערכות קריטיות בארגון מוכוון שיווק ומכירות דוגמת ביטוח ישיר. בטרם יישום הפתרון של קמינריו, המערכות סבלו מאיטיות ומתופעות של תקלות בתהליכי ה- Batch.
יובל בנימין, מנהל תשתיות ו- CTO בביטוח ישיר: "מחסן הנתונים שלנו ומערכת ניהול הקמפיינים הן שתי מערכות קריטיות שסבלו מאיטיות עם הגידול בפעילות שלנו ומספר הלקוחות. בחרנו בפתרון של קמינריו לאחר שהוכיח יכולת להתגבר על צווארי הבקבוק והאיטיות במערך האחסון. לאחר שבדקנו את קמינריו ונוכחנו כי האיץ את מהירות התהליכים הקריטיים במערכות פי 5 עד 10, החלטנו ליישם את המערכת באופן נרחב. העובדה כי מדובר בארכיטקטורת Scale-Out הייחודית לקמינריו, תאפשר לנו להמשיך ולגדול ללא פגיעה בביצועי המערכת. בנוסף, בחרנו בקמינריו משום שהיא לא דורשת שינוי כלשהו ביישום עצמו – זוהי החלופה המהירה ביותר ליישום, קלה לשימוש, בעלות הנמוכה יותר והתוצאות מרשימות".
לדברי אלכסיי סלטובסקי, מנהל מרכז התמחות מטריקס DBA, "פתרון Kaminario K2, המיוצג בישראל על-ידי מטריקס, הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורת Scale-out שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. היתרונות של קמינריו בשילוב הידע והניסיון של מומחי ה-DBA של מטריקס בתחומי האפליקציה ובסיס הנתונים לצד היכרות מעמיקה עם אופי הפעילות של ביטוח ישיר יאפשר לחברה להשיג ROI גבוה הן מבחינת חסכון בעלויות ובמשאבים והן מבחינת שיפור חווית המשתמש ושביעות רצון של המשתמשים באפליקציות".
לדברי רון דוידי, מנהל אזור EMEA בחברת קמינריו, "ביטוח ישיר בחרה בפתרון עתיר הביצועים של קמינריו לאחר שביצעו פיילוט שהוכיח קפיצה חדה ברמת הביצועים של המערכת ובמהירות תהליכים קריטיים. קמינריו הוכיחה יכולות גבוהות בהאצת ביצועי יישומי הצורכים משאבים רבים כמו: מחסני נתונים ומערכות OLAP. הייחוד בטכנולוגיה של קמינריו הוא היכולת לספק ביצועים גבוהים ועקביים בשלושה מימדים (3D) – IOPS, Throuput, ו-Latency בצורה בלתי תלויה ולכן מבטיחה רמת ביצועים גבוהה לאפליקציות צורכות משאבים כגון: OLTP, OLAP, Virtualization ."
אודות קמינריו
קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת האחסון-All Flash Array . פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס. פתרונות קמינריו משווקים בישראל על-ידי חברת מטריקס. למידע נוסף
אודות ביטוח ישיר
חברת הביטוח הישיר הראשונה בישראל. חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל, הנה הגדולה והמובילה בתחומה. החברה פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, בהתאם לנתוני כל לקוח. יתרון זה, בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת, הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן בחברה. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ביטוחיים אשר כוללים ביטוח רכב (רכוש, צ"ג וחובה), דירה, נסיעות לחו"ל, בריאות וחיים.

בקרו באתר קמינריו:
לאתר ביטוח ישיר:
תאריך:  01/04/2014   |   עודכן:  01/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביטוח ישיר בפתרון האחסון של קמינריו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
להקת "אנרגיה חולנית" תופיע בהופעה חיה במסגרת תרוכת "נמל"בחמישי הקרוב בשוק הפישפשים!    תערוכת "נמל"
הפלגה אל תודעה אחרת    ף של תערוכות יחיד ואירועי פרפורמנס
טל הלר
נת"מ ניהול נכסים זכתה לאחרונה ב-4 חוזים למתן שירותי ניהול נכסים לנדל"ן עסקי
טל הלר
גילי עבודי
פסטיבל הקרפיון העשירי יתקיים בפסח בפארק הדיג מעיין צבי
טל הלר
Amazon Web Services מקבלת הרשאה מותנית רחבה ממשרד ההגנה האמריקני (DOD) עבור כל האזורים בארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il