X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א והאוניברסיטה הפתוחה שמחות להזמין אתכם פסטיבל הסטודנטים הגדול ביותר בארץ
שיתקיים ביום ה', 22.5.14, החל מהשעה 12:00 בקמפוס אוניברסיטת ת"א
▪  ▪  ▪
[צילום: גיא פריבס]

80,000 סטודנטים צפויים לקחת השנה חלק באירועי יום הסטודנט, אותו מובילות אגודת הסטודנטים של אוני' ת"א ואגודת הסטודנטים של האוני' הפתוחה.
בין המופעים: עברי לידר מארח את מוקי, אברהם טל, בלקן ביט בוקס, חמי רודנר וירמי קפלן, מארינה מקסמיליאן ו D.J דארוויש, מוניקה סקס ועוד
כמדי שנה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א מזמינה אתכם לאירועי יום הסטודנט הגדול ביותר בארץ. שלוש במות, עשרות אמנים, מסיבת אוזניות מיוחדת במינה, מתחמי סרטים, יריד דוכנים, מתחם סלסה, אירועי ספורט במרכז הספורט של אוניברסיטת ת"א ואלכוהול במחירים אטרקטיביים.
יום הסטודנט של אוניברסיטת ת"א והאוניברסיטה הפתוחה הוא יום הסטודנט היחיד בארץ שהוא חינמי לסטודנטים של אוניברסיטת ת"א, האוניברסיטה הפתוחה, מכללת ת"א-יפו, מכללת שנקר, סמינר הקיבוצים, מכללת אשקלון, מכללת לוינסקי ומכללת אפקה (בהצגת תעודת סטודנט), לעובדי אוניברסיטת תל אביב (בהצגת תעודה) ובמחיר מוזל של 40 ₪ בלבד לאורחים. במהלך היום תהיה כניסה חופשית לבריכת השחייה ולמתקני הספא במרכז הספורט לסטודנטים בהצגת תעודה.
בתוכנית
במה 1- הופעות מרכזיות (ברחבת הדשא בין בניין מקסיקו ובניין רקאנטי)
12:00 בלקן ביט בוקס
ההרכב שפרץ מזמן את גבולות הגרוב העולמי והספיק להרקיד מאות אלפי מעריצים נלהבים ברחבי העולם, מגיע לפתוח את הופעות יום הסטודנט באוניברסיטת תל אביב במופע שהוא כולו חגיגת קצב אמתית, פרועה ודינאמית.
13:30 סודה ביט
הרכב מוזיקה צעיר, בועט ומבטיח המתמקד במוסיקת פופ בעברית ומתכתב עם הסצנה האלקטרונית החודרת לחיי הלילה התל אביביים. זאת, באמצעות שפה נגישה והומוריסטית, אך עם תכנים ומסרים שירחיבו את גבולות המיינסטרים הישראלי.
15:00 חמי רודנר וירמי קפלן
כולם יודעים שעדיפים השניים על האחד, אבל יותר עדיפים מהשניים האלה- כנראה שלא תמצאו. שני החברים יחד על הבמה, במופע רוקנ'רול בועט וחסר פשרות. "מישהו שומע אותי", "מה שעובר עלי", "גאולה" "ממחר אני אשתנה", "הדפוק הזה עושה לך טוב" הם רק חלק מלהיטי הענק בהופעה שכולה אנרגיות.
17:00 מוניקה סקס
חמושים באלבום חדש וברפרטואר של 17 שנה, מגיעים חברי להקת מוניקה סקס לצבוע לנו את יום הסטודנט ברוק ישראלי וייחודי שיקפיץ אתכם לשמיים. כשיש לנו את שחר אבן צור על התופים ואת יהלי סובול ופיטר רוט שרים ומנגנים יחד- כולנו הולכים למקום שהוא בהחלט כולו רק טוב.
18:00 - DJ Smiley
רותם לב-רן המוכר בחיי הלילה כסמיילי הוא יוצר, די-ג'יי ומותג בכל הקשור לז'אנר מוסיקת ההיפ הופ.עם הזמן התפתח סמיילי לכיוון יצירת מוסיקת ההאוס והטראפ וביחד יוצר מוזיקה מגוונת מעניינת וייחודית. סמיילי מפיק מוסיקלי, יוצר ויועץ מוסיקלי.
19:00 אברהם טל
מלווה בהרכב נגנים מנצח, ים של צלילים ורגעי שיא שלא ניתנים לתיאור, מגיע אברהם טל להציג לנו מהי איכות נדירה שאסור לפספס. מופע מרהיב שאינו מדלג על-אף להיט מאלבומיו השונים: "אני איתך", "אורות" "מחוזקים לעולם", "אדם צובר זיכרונות", "הזמן עושה את שלו", חלקם בעיבודים חדשים והפתעות נוספות.
20:00- Dj BrainDeaD
21:30 עברי לידר מארח את מוקי
מופע שהוא מסיבה אחת גדולה! במיוחד לרגל יום הסטודנט, מלווה בלהקת נגנים נפלאה, במה מעוצבת לתפארת וסאונד עוצמתי, יגיע עברי לידר להופעה בלתי נשכחת באוניברסיטת תל אביב ויארח לידר את מוקי, החוגג בימים אלה את יציאת אלבומו החדש "לב חופשי".
במה 2- ברחבת הדשא של בניין דן דוד
12:00 The Meatballs
המיטבולס משלבים גאראז' סיקסטיז, סרף ורית'ם אנד בלוז ושירים מהודקים מבעירים את הבמה במופע מפוצץ באנרגיה.
12:45 Labrador laboratories
הרכב הפולק הפסיכדלי של תום גוטליב ונועם ורדי מביאים לכם פולק פופ באנגלית עם השפעות של בלוז, פסיכדליה ואמריקאנה המתמזגים באופן אורגני לסאונד מקורי שלא תשמעו בשום מקום אחר.
13:30 תמר אנטלר
תמר אנטלר היא יוצרת עצמאית וייחודית בנוף המוזיקלי הישראלי, המביאה אל הבמה רוח חדשה ומרתקת. המוזיקה מושפעת מקשת רחבה של סגנונות, היוצרת מכלול אקספרימנטלי וחדשנית של פופ-רוק-אלקטרוניקה עדינה, לצד גרוב, נגיעות דראם נ' בייס ומוזיקה ברזילאית.
14:20 Hooדנ"א Afrobeat Orchestra
הודנא אפרוביט אורקסטרה היא תזמורת "דרום תל אביבית" בת 12 נגנים שמנגנת מוזיקה מקורית ברוח האפרוביט, אפרו-פאנק ואתיו-ג'אז. הרקעים המוזיקליים המגוונים שמהם מגיעים חברי ההרכב יוצרים כימיה מאוד מיוחדת.
15:25 - גולשי האבן נייר ומספריים
להקת סרף-רוק המנגנת מוזיקת גלישה ים-תיכונית מקורית. הקטעים משרים אווירה פסקולית בגישה של שנות השישים המאופיינת בגיטרות, עם סאונד עדכני המשלב רוק וצלילים ים-תיכוניים.
16:15 TREE
כבר למעלה מ7 שנים שהשם TREE מתגלגל בפי כל חובבי סצנת האינדי בישראל. בואו לחוות רפרטואר מתחדש ומגוון של חומרים, מאימפרוביזציה סוחפת לשירים מקוריים.
17:15 Full trank
אחד מהרכבי הרוקנ'בלוז המדוברים והפעילים ביותר בישראל ב4 השנים האחרונות. רגע אחרי צאת אלבום הבכורה המוערך ורגע לפני סיבוב הופעות באירופה מגיעים ליום הסטודנט בתל אביב.
18:00 דיאנה גולבי
מופע חשמלי חדש שיכלול את שירי האי.פי, שירים חדשים נוספים וקאברים שעושים רק טוב.
18:45 לבד בעדר
להקה חובה לכל חובבי המוזיקה, המסיבות ולאנשים הרגישים.
19:30 - חיה מילר
טריו רוקנרול ישראלי שמביאים נקודת מבט יומיומית על סיטואציות שגרתיות בשפה עברית עשירה וחדה ומקצבים קליטים ובועטים, אינטליגנציה ותחכום ולא מפסיקים לתפוס את האוזן לתוך המלודיות הממכרות.
20:20 2013
הרכב לייב אלקטרוני חלוצי שלוקח לקצה את השימוש בכלי נגינה חיים ויוצר פלטפורמה עוצמתית, רעננה ומתקשרת של מוזיקה אלקטרונית-חיה, מקורית ולא מתפשרת. בשלוש השנים אחרונות הם יוצאים מבסיס האם שבבית אורן בכרמל להופעות בפסטיבלים, מסיבות ומועדונים וריסוק במות בכל רחבי הארץ.
21:25 mayor
פרויקט מוסיקלי/ויזואלי עצמאי ישראלי שמדבר בשפה עכשווית ואינטרנטית.
23:00 מארינה מקסמיליאן ו D.J דארוויש
הרכב טראנס שבטי המשלב את דיג'יי הטראנס דרוויש, שמתקלט בכל העולם ומארינה מקסמיליאן בלומין, שמלווה את המופע בווקאל וירטואוזי ואנרגטי.
במה 3- ברחבת הדשא של בית התפוצות
יום הסטודנט באוניברסיטת תל אביב גאה לארח להקות סטודנטיאליות ולתת במה ליצירה צעירה וחדשה. פרויקט TAU music של אוניברסיטת תל אביב ואגודת הסטודנטים מארחים השנה להקות סטודנטיאליות מרחבי הארץ:
MARBL
הרכב צעיר, מיוחד ומרענן, שנוצר במרחק של 2000 מייל, בין הזמרת היוצרת מוריה אור (תל אביב) ובין המפיק יונתן מימון (לונדון).
הכתיבה של מוריה, השואבת השראה מזמרות כמו פיונה אפל, רג'ינה ספקטור ואפילו לאנה דל ריי, פוגשת את ההפקה של יונתן, שמתיך לתרכובת אחת קלאסי, אלקטרוני ואינדי רוק.
אחרי שעוררו עניין בקרב הקהל הלונדוני במהלך סיבוב ההופעות שם, MARBL חזרו ארצה לסיבוב הופעות מקומי ונמצאים כעת בעיצומה של הפקת אלבום הבכורה שלהם.
אוהד כץ והלהקה
אינדי-פולק מקורי ישראלי-עולמי בעברית ואנגלית. הלהקה אוספת צבעים מהעולם ומביאה אותם לתוך ההוויה הישראלית, מבלוז עבדים דרך דילן, מוזיקה אירית, בלקניית, ג'אאאז, שנסון, קובני ועוד. בהתאם, בכל הופעה מתארחים נגנים צבעוניים מקשת סגנונות, וכך גם באלבום שהתחילו להקליט.
Electric Blue
הרכב בלוז/רוק בעל סאונד חם ומודרני הידוע בהופעות הסוחפות שלו מושפעים ומשלבים מגוון ז'אנרים של בלוז החל מטקסס בלוז קלאסי ועד הבלוז רוק הבריטי הלבן של שנות השישים. ההרכב הוציא אלבום בכורה בפברואר 2014 אשר גורף ביקורות ותשבחות בארץ ובעולם.
גב הגמל
קחו בסיסט שמגיע מעולם המטאל, גיטריסט אמן מוזיקה קלאסית וג'אז, סולן שהוא שדרן ברדיו תל אביב, ומתופף שקוראים לו פאנק (אמיתי! בתעודת זהות!).
מכל אלו יוצאת גב הגמל, להקת רוק צעירה מהמרכז. הלהקה מנגנת חומר מקורי בו משלבת בתים רוויי פאנק רוק ומטאל עם פזמוני פופ קליטים וקלילים שלא יצאו לכם מהראש. לאחר שהוציאו סינגל ראשון ומצליח, קאבר ל"שיר המכולת" של להקת כוורת, נכנסו הגמלים לאולפן להקלטת אלבום הבכורה. בדרך, ב22.5 הם מגיעים להתארח על הבמה שתמיד אהבו ביום הסטודנט.
שירה: גיא דר, תופים וקולות: עומר פאנק, בס וקולות: אביחי לוי, גיטרה וקולות: רועי ברק
19:00- לינה מחול
אחרי שזכתה תוכנית הריאלטי THE VOICE, היא מגיעה לנצח ביום הסטודנט תל אביב לעשות שמח. עם קולה הצלול והמרהיב, מגיעה לינה מול להראות לנו מהו ניצחון אמיתי.
להקת דבקה
קבוצת הדבקה שנוצרה באוניברסיטת תל אביב, אקדמאים ערבים משחזרים את המסורת שלהם, רקיעות רגליהם מהדהדות אל השדות ובין ההרים.
תנועת הדב-קי | DJ Bruno Cruz
מיניסטרי אוף דב-קי היא שילוב בין מוסיקת דאב אפריקנית שורשית מצד אחד לבין מוסיקת פולקלור פלשתינית מצד אחר. בזאת אנו מעצבים את הסאונד העכשווי של מוזיקת הערב-אפרו.
DJ רביע גמאל
בואו לרקוד עם המוזיקה המיוחדת של רביע, במסיבה של פעם בחיים.
אטרקציות נוספות ברחבי הקמפוס:
• מתחם סרטים
• מסיבת אוזניות WI:PARTY
הרייב השנתי של WI:PARTY חוזר ובענק, במתחם המרכזי עם ליין אפ משגע ועד השעות הקטנות של הלילה.
• שאנז אליזה באמצע תל אביב
שדרת דוכנים מגניבה ומגוונת: ביגוד, תיקים, תכשיטים, נעליים, פרפומריה ועוד..
• מתחם קפוארה
מעגל קפוארה מסורתי בקצב ברזילאי משגע עם כלים ושירה חיה, ואנרגיות חמות וקופצניות מבית- ARTNFIGHT - המועדון המוביל בתל אביב לקפוארה עם אימונים לבוגרים בכל ימות השבוע .
• מתחם אוזניות
אוזניות SMS מבית 50 CENT- בואו להרגיש את החוויה ולהתנתק לכמה דקות מהסביבה.
במתחם: הופעות של רקדני ההיפ הופ הטובים ביותר בישראל,
פעלולי פארקור, רקדני ברייק דאנס.
DJ לאורך כל היום ועוד המון הפתעות.
במהלך האירוע יערכו תחרויות על אוזניות בשווי 5,000 ₪.
• הפסטיבל הבינלאומי ה-16 לסרטי סטודנטים
מתרחש בין ה-31 למאי עד ה-7 ליוני בסינמטק תל אביב, מגיע ליום הסטודנט ופותח דוכן מלא בהפתעות. בתפריט: כרטיסים מוזלים, פסים יומיים ושבועיים בהנחות משמעותיות ואפשרות חד-פעמית להירשם לאירוח סטודנט מחו"ל.
הפסטיבל הוא הפלטפורמה הגדולה ביותר למפגש סטודנטים מכל העולם. סטודנטים למעלה מ-40 מדינות מגיעים לארץ, לשבוע שכולו אירועים חגיגיים, הקרנות בכורה, כיתות אומן, סדנאות, כנסים וכמובן מסיבות.
• מתחם סלסה
מוזמנים ללמוד סלסה קובנית בחינם עם מדיה נוצ'ה תל אביב.
שיעורים למתחילים יערכו ביום הסטודנט במהלך שעות היום, ובערב תיערך מסיבה אל תוך הלילה.
• UNLOCK THE BOLD פפסי מקס
• מרכז הספורט - מתחם סתלבט בבריכה
החל מהשעה 12- כניסה חופשית לבריכות כולל חדר הכושר (למציגי תעודת סטודנט)
בשעה 13:00 יתקיימו תחרויות ספורט

תאריך:  07/05/2014   |   עודכן:  07/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אברהם טל / Avraham Tal
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל ניסקי
מטמיעה את פתרון ה- ERP גם בחברת-הבת - דלתא ישראל; ההטמעה בוצעה על-ידי קבוצת דלתא בליווי מומחי Intentia, נציגתו הבלעדית של M3
אורטל זוהר וולף
אלמליח, 55, בעל תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) מאוניברסיטת תל אביב, כיהן בשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית
זהר נוי
שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של סיירה לאונה ערך ביקור נימוסין עם משלחת אצל שר החוץ של איחוד האמירויות
מיכל סדן
נקודת מבטו של יעל היא כשל פסל=אמן    הוא מתייחס לכסא אותו הוא בונה, כפסל המוצב בחלל הבית שאפשר גם לשבת עליו    כסא שכזה יכול ממש 'לעשות חלל'
טל הלר
CSR ו- OriginGPS מובילות את מהפכת המחשוב הלביש: משיקים מודולי GPS הזעירים ביותר בעולם (5.6 מ"מ)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il