X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Sizmek (לשעבר DG MediaMind), ממשיכה להתרחב בישראל לאור התמקדות החברה בדיגיטל והצמיחה בהכנסותיה, מרכז המחקר והפיתוח בישראל ממשיך לגדול ומגייס 40 אנשי פיתוח
▪  ▪  ▪
אורן רגב, סמנכ"ל מוצר ומנהל המרכז בישראל [Sizmek]

Inc. Sizmek NASDAQ: SZMK, החברה המובילה בפיתוח פלטפורמה פתוחה לניהול קמפיינים (לשעבר DG MediaMind), עבור יותר מ-5,000 משרדי פרסום ועם נציגויות ב-48 מדינות, פרסמה את הדוחות הפיננסים הראשונים שלה, לאחר השקתה ב-7 בפברואר השנה.
הכנסות Sizmek ברבעון הראשון אשר הסתיים ב-31 במרס 2014, עמדו של סכום של 38.4 מיליון דולר המהווה גידול של 13% בהכנסות, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2013. לאור התמקדות החברה בדיגיטל והצמיחה בהכנסותיה, מרכז המחקר והפיתוח בישראל ממשיך לגדול ומגייס 40 אנשי פיתוח. זהו הסניף הגדול של החברה המעסיק כשליש מסך כל עובדיה.
Sizmek הושקה בפברואר השנה עם חתימת מכירת חטיבת הטלוויזיה של DG ל-Extreme Reach תמורת 485 מיליון דולר והעברת חטיבת פעילות האון-ליין (MediaMind) של DG לחברה החדשה - Sizmek. בעקבות כך, מרכז המחקר והפיתוח של Sizmek בישראל, הינו הסניף הגדול של החברה.
"מרכז המחקר והפיתוח שלנו צמח באופן משמעותי מאז ש-MediaMind נרכשה על-ידי DG לפני כשלוש שנים, וצמיחת המרכז ממשיכה גם לאחר השקת Sizmek", אומר אורן רגב, סמנכ"ל מוצר ומנהל המרכז בישראל.
"לאור התמקדות החברה בדיגיטל והצמיחה בהכנסות החברה החלטתנו להרחיב באופן משמעותי את ההשקעה בפיתוח המוצרים והמכירות. על-מנת להאיץ את המשך הגידול של החברה והכנסותיה בתחומי המובייל, וידאו, אופטימיזציה, programmatic ו-dynamic creative, התחלנו במהלך גיוס של כ-40 אנשי פיתוח למרכז המחקר והפיתוח בישראל. זוהי הבעת אמון והערכה גדולה של הנהלת החברה בצוותי המחקר והפיתוח בישראל, המפתחים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתעשיית הפרסום הדיגיטלי כיום".
Sizmek מגייסת בימים אלו בישראל מהנדסים ממגוון רחב של מקצועות, ביניהם: מפתחי Java, מפתחי .Net, בודקים, אנשי דטה-בייס, מומחי BigData, מומחי UI, אנשי מחקר ואלגוריתמיקה ומומחי Mobile לכלל קבוצות הפיתוח בחברה, הפועלות במרכז המחקר והפיתוח בהרצליה ובמרכז הפיתוח בנצרת.
עמיחי קדרון, סמנכ"ל הפיתוח, מציין כי Sizmek מקדמת גיוון תעסוקתי וממשיכה לבסס את הרחבת מרכזי הפיתוח בישראל. הגיוס הנוכחי מהווה גידול של 30% למחלקת הפיתוח, 20% מהמשרד בישראל ו-5% מכלל החברה. בעקבות הגיוס מספר המועסקים בישראל יגדל ל-320 עובדים והחברה תעסיק כ-900 עובדים ברחבי העולם.
Sizmek משלבת 15 שנות ניסיון שהתפתח ב-DG, MediaMind, Peer39, Unicast, Eyewonder ו-Republic Project. החברה תומכת במאמציהם של לקוחותיה להביא את המסר השיווקי האפקטיבי ביותר לקהל יעד שהופך מפוצל יותר ויותר, באמצעות שקיפות ושליטה בכל אחד ממרכיבי הקמפיין ואופטימיזציה לכל ארבעת המרכיבים החיוניים בתהליך הפרסום: מדיה, קונטקסט, תוכן וקהל.
ל-Sizmek אין חלק בקניית המדיה, כאשר כל הדיווחים, הנתונים וטקטיקות הקמפיין מבוצעים ללא הטיות פוטנציאליות לטובת מדיה או מתודולוגיות קנייה כלשהן. חוסר תלות זו אפשרה ל-Sizmek להפוך לאחת מהפלטפורמות הנפוצות ביותר בתעשיית הפרסום הדיגיטלי, ומיצבה את Sizmek בעמדה המאפשרת לה לחבר בעתיד שחקנים שונים בתעשיה מפוצלת ביותר.
הפלטפורמה הפתוחה לניהול קמפיינים - Sizmek MDX, משלבת אספקטים מרכזיים בניהול הפרסום, כולל: ניהול קמפיין, ערוצי שיווק, החלטות רכש מדיה, איסוף וניתוח מידע. Sizmek מחברת מעל 20 אלף מפרסמים בעולם ו-5,000 משרדי פרסום, לקהלי היעד שלהם, עם שידור של מעל 1.5 טריליון פרסומות בשנה.
נקודות עיקריות מתוצאות הרבעון הראשון 2014:
  • הכנסות Sizmek ברבעון הראשון אשר הסתיים ב-31 במרס 2014 עמדו של סכום של 38.4 מיליון דולר המהווה גידול של 13% בהכנסות, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2013. על בסיס pro forma, ה-EBITDA המתואם השתפר מהפסד קל ברבעון הראשון של 2013 ל-1.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014. החברה רשמה ברבעון זה הפסד של 14.4 מיליון דולר, שכלל 11.2 מיליון דולר הוצאות במזומן ולא-במזומן בגין עסקת המיזוג והספין-אוף שהסתיימה ב-7 בפברואר 2014. ההפסד ברבעון הראשון של שנת 2013 עמד על 8 מיליון דולר וכלל 1.5 מיליון דולר בגין מיזוג, אינטגרציה ועלויות אחרות.
"כעת, עם ההתמקדות שלנו בדיגיטל, תוצאות הרבעון הראשון משקפות את מעמדנו בשוק כחברה מובילה המפתחת פלטפורמה פתוחה לניהול קמפיינים", אמר ניל נגויאן, מנכ"ל ונשיא Sizmek. "לפנינו נתיב מוגדר והתמקדות באסטרטגיית מוצר, כאשר לאחרונה השקנו Device Intelligence ו-Verification. ככל שקצב החדשנות שלנו ממשיך להאיץ, אנו צופים המשך של הצמיחה במהלך השנה".
  • ההכנסות בצפון אמריקה, אזור הפעילות הגדול של Sizmek גדלו ביותר מ-25% בהשוואה לרבעון הראשון של 2013.
  • תוצאות הרבעון הראשון 2014 משקפות הוצאות של 11.2 מיליון דולר בגין מיזוג, אינטגרציה והוצאות אחרות הכוללות 4.9 מיליון דולר הוצאות מזומן ו-6.3 מיליון דולר תגמול מבוסס מניות שלא במזומן, הנובע מקבלת הון בעקבות עסקת המיזוג וספין אוף ב-7 בפברואר 2014.
  • לאחר סיום העסקה ב-7 בפברואר, 2014 Sizmek קיבלה מזומן ונכסים נטו בסך כולל של 75.7 מיליון דולר מפעילות חטיבת הטלוויזיה של DG. ביום 31 במרס 2014, כ-18.7 מיליון דולר מתוך נכסים אלו טרם נגבו.
  • היקף המזומן ושווי מזומן של החברה גדל מ-22.6 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2013 ל-83.1 מיליון דולר ב-31 במרס 2014.
  • תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון 2014 הושפע לרעה בהיקף של 4.9 מיליון דולר בעקבות הוצאות מיזוג, אינטגרציה והוצאות אחרות.
צפי לשנת 2014:
  • הכנסות עבור 2014 צפויות להיות בטווח של 177 מיליון דולרים עד 193 מיליון דולר; גידול של 10% עד 20% ביחס להכנסה של 161.1 מיליון דולר בשנת 2013.
  • EBITDA מתואם עבור 2014 צפוי להיות בטווח של 21 מיליון דולרים עד 26 מיליון דולרים בהשוואה ל EBITDA המתואם בהיקף של 21 מיליון דולר בשנת 2013.
אודות Sizmek:
Sizmek Inc. NASDAQ: SZMK הינה המנוע מאחורי מסעות פרסום דיגיטליים עבור מפרסמים ומשרדי פרסום בכל העולם עם טכנולוגיה חדשנית המאפשרת להגיע לקהלי מטרה על-גבי כל סוגי המסכים.
ב-15 השנים האחרונות, הפעילות הדיגיטלית שהיא כיום Sizmek פיתחה פתרונות פורצי דרך בתעשיית הדיגיטל, כולל Rich Media, וידאו, ופרסום אונליין ממוקד על-פני כל הערוצים. פלטפורמת ניהול הקמפיינים הפתוחה, Sizmek MDX, מאפשרת ניהול קמפיינים דיגיטליים מהקריאטיביים והיעילים ביותר במובייל, Display, Rich Media וידאו ורשתות חברתיות, כולם מבוססי פלטפורמת עיבוד מידע שאין שנייה לה.
עם משרדים ראשיים בניו-יורק, Sizmek מחברת 20 אלף מפרסמים ויותר מ-5,000 משרדי פרסום לקהלי המטרה שלהם, תוך שידור של יותר מ-1.5 טריליון פרסומות בשנה. Sizmek פועלת ב-48 מדינות עם יותר מ-850 עובדים.

Sizmek
תאריך:  11/05/2014   |   עודכן:  11/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מואב אסף
קבוצת ח.י וחברת האחסון הגלובלית HGST, תקיימנה כינוס טכנולוגי ראשון בישראל על יישומים ופתרונות אחסון חדשניים ועתירי ביצועים
שיר כהן
אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א והאוניברסיטה הפתוחה שמחות להזמין אתכם    פסטיבל הסטודנטים הגדול ביותר בארץ
שיתקיים ביום ה', 22.5.14, החל מהשעה 12:00 בקמפוס אוניברסיטת ת"א
יעל ניסקי
מטמיעה את פתרון ה- ERP גם בחברת-הבת - דלתא ישראל; ההטמעה בוצעה על-ידי קבוצת דלתא בליווי מומחי Intentia, נציגתו הבלעדית של M3
אורטל זוהר וולף
אלמליח, 55, בעל תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) מאוניברסיטת תל אביב, כיהן בשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית
זהר נוי
שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של סיירה לאונה ערך ביקור נימוסין עם משלחת אצל שר החוץ של איחוד האמירויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il