X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות שיווקיות
הרי מקום איכותי לא באמת צריך פרסום. בבית אבות איכותי, הלקוחות/ המטופלים מגיעים אליו לבד. ההמלצות רצות בין המשפחות של המטופלים וכולם מבינים את הבעיה הזו ויודעים שהמלצה חמה של אדם שיש קרוב משפחה מאושפז, שווה הרבה מאוד כסף. הרבה יותר מאשר כל דבר אחר.,
▪  ▪  ▪

לצערי הרב אני חייב להגיד שאני מכיר היטב את כל המקומות שנקראים בתי אבות בישראל. למה לצערי, כי כבר עברתי את כולם לפני שהגעתי לבית אבות נאות השרון. אז אם אתם צריכים המלצות, נראה לי שאני האדם המתאים ביותר לבקש ממנו.
הנה הסיפור שאני רוצה לספר לכם, כאשר אבי המבוגר הגיע למצב שקשה לו כבר לתפקד לבד, נראה היה שלא תהיה ברירה כל שהיא, אלא פשוט להעביר אותו לבית אבות, ההנחה הייתה שיהיה לו עדיף ככה. כלומר אנחנו נבוא לבקר אותו כל הזמן, אבל עדיין זה בעיה גדולה מאוד.
האיש לא היה יכול לתפקד בכוחות עצמו, והיה צורך אמיתי להעבירו לבית אבות. אני רוצה להגיד מראש שאם נראה לכם שזו כתבה פרסומית כל שהיא עבור נאות השרון, אז יש לכם טעות גדולה מאוד, זה בדיוק היפך ממה שנראה לכם.
הרעיון כאן הוא להמליץ, להזהיר, להודיע ולהסביר לקהל את הנקודה הבאה. זה שאתם רואים בטללויזיה או שומעים ברדיו שיש בית אבות עם המון רעש תקשורתי והמון פרסום זה כלל לא מעיד על האיכות שלו, אולי בדיוק להפך.
הרי מקום איכותי לא באמת צריך פרסום. בבית אבות איכותי, הלקוחות/ המטופלים מגיעים אליו לבד. ההמלצות רצות בין המשפחות של המטופלים וכולם מבינים את הבעיה הזו ויודעים שהמלצה חמה של אדם שיש קרוב משפחה מאושפז, שווה הרבה מאוד כסף. הרבה יותר מאשר כל דבר אחר.,
איך הגעתי לבית אבות נאות השרון?
הבעיה העיקרית היא שאין דרך לדעת מה זה בכלל מצב טוב..? מי זה מנהל מקום איכותי? מה בעצם הקריטריונים של בית אבות ברמה גבוהה? מי קובע? מי מפקח על זה? מי זה שניתן להתלונן אליו ולהגיד לו שהמקום הזה הוא בושה וחרפה.
אז אני עשיתי בתחום הזה את כל הטעויות הקיימות ואני חייב לציין שאני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שאני עובר עם הסיפור הזה. כמות הכסף שנשפכה על מקומות כאלו שלא ראויים להיקרא בכלל מקומות טיפוליים., היא פשוט עצומה.
אנחנו, כל המשפחה עברנו סרט טורקי בנושא של בתי אבות ועד שהגענו לנאות השרון שהוא יחסית בסדר, עבר הרבה מאוד זמן. אבל עכשיו אנחנו ממליצים בחום על נאות השרון, אנחנו מאמינים שזה המקום הכי טוב שקיים, אז אנחנו נותנים עליו את ההמלצה.
המקום נראה בסדר, נקי ומסודר.
הרבה שטח בקומות וניתן לשבת בחוץ. המקום נמצא מול בית חולים השרון, כך שיש גישה מאוד מהירה לטיפול רפואי במקרה הצורך. בכל מקרה אני ממליץ לבדוק את המקום, אם מתאפשר לכם.

תאריך:  19/11/2014   |   עודכן:  19/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאות השרון המלצות חמות על המקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליבנה רפי
BizCool של עמותת 'טיולים ואגדות' מציע לעסקים קטנים ובינוניים נופשון סופשבוע במלון 4 כוכבים באילת, השתלמות עסקית בחינם וגם הוצאה מוכרת!
martin buksdorf
אלון סלומון אשר מאחוריו הובלת פעילות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בארה״ב מאמין שמשבר גדול בפתח. לצערי הרב מדיניות הדם וממשל אובמה יובילו להתרסקות השוק האמריקני ונזק כלל עולמי עד לשנת 2015 או 2016 לכל המאוחר.
איילת אליעזרי
אתר jcard.co.il - מציע לראשונה, הפקת כרטיסי ברכה לאירועי חג ומורשת, ייעודיים לקהל היהודי, בארץ ובתפוצה, ללא עלות, רישום או מסירת פרטים אישיים - פתוח לשימוש חופשי!
סיגל אוברמן
פלג איתי
המערכת לניהול מחסן מפקחת על תנועת הפריטים ברמת קופסא בודדת; בין האתגרים עמם התמודד תכנון הפרויקט: ניהול דינמי של מקומות האחסון לניצולת מקסימאלית על-פי נפח הקופסאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il