X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חבר הפרלמנט ההולנדי חירט וילדרס הוא הקורבן האחרון של "ארגון הוועידה האיסלאמית" - מנגנון גלובלי עצום המתמקד לאחרונה בהשתקת קולות המתנגדים לאיסלאמיזציה של אירופה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
דוחושב אורווליסטי
לשיטתו של "ארגון הוועידה האיסלאמית", בין ביטויי האיסלאמופוביה יש לכלול גם התנגדות אירופית להגירה בלתי חוקית, צעדים נגד טרור, ביקורת נגד רב-תרבותיות, ולמעשה כל מאמץ להגן על זהותו התרבותית והלאומית של המערב.

לא מכבר נאסר על חבר הפרלמנט ההולנדי חירט וילדרס להיכנס לבריטניה - מדינה אחרת החברה באיחוד האירופי - וזאת בשל היותו "איום לביטחון הציבור". לאחר שעוכב זמן קצר בנמל התעופה הית'רו, נשלח וילדרס חזרה להולנד, שם מצפות לו צרות משפטיות נוספות.
שלושה שבועות קודם לכן הורה בית המשפט ההולנדי לערעורים לתביעה לפתוח בהליכים פליליים נגד וילדרס בשל "ליבוי שנאה ואפלייה" ו"העלבת מאמינים מוסלמים" שביצע לכאורה בהצהרותיו הפומביות ובסרטו "פיטנה" (2008). הצו המורה להגיש נגד וילדרס כתב אישום הוא תוצאה של הפעלת לחץ על מדינות המערב ועל מועצת זכויות האדם של האו"ם מצד "ארגון הוועידה האיסלאמית (OIC)" . מטרתו של ארגון זה היא לדכא ברחבי העולם, ובמיוחד באירופה, כל גילוי של מה שמכונה "איסלאמופוביה", ולהביא להענשתם של אלה המבטאים אותה. ארגון זה הוא שהביא ליצירת התנאים שאיפשרו את איסור כניסתו של וילדרס לבריטניה.

תמיכה בעידוד הטבח בדרפור

"ארגון הוועידה האיסלאמית" הוא אחד הארגונים הבין-ממשלתיים הגדולים בעולם. חברות בו 56 מדינות מוסלמיות, וכן הרשות הפלשתינית. כשהוא משתרע על פני ארבע יבשות, הוא מתיימר לדבר בשמה של האומה – הקהילה המוסלמית האוניברסלית, המונה כ-1.3 מיליארד בני אדם. משימתו המוצהרת היא איחודם של כל המוסלמים ברחבי העולם על-ידי עיגונם לקוראן ולסונה – הליבה של התרבות ושל הערכים האיסלאמיים המסורתיים. ה – OIC פועל לחיזוק הסולידריות ושיתוף הפעולה בין כל חבריו, להגנה על האינטרסים של המוסלמים בכל מקום ולגיבושה של האומה האיסלאמית לגוף מאוחד.
זהו ארגון ייחודי, שאין דומה לו בעולם. הוא מאגד את כוחן הדתי, הכלכלי, הצבאי והפוליטי של 56 מדינות. לעומתו, האיחוד האירופי מייצג רק 27 מדינות והוא גוף חילוני בלבד, ואילו הוותיקן – המייצג 1.1 מיליארד קתולים ברחבי העולם – משולל כל כוח פוליטי.
מוסלמים רבים במערב מתנגדים לחסותו של "ארגון הוועידה האיסלאמית" ומתנגדים למאמציו להחלפת החוק המערבי בשריעה, אולם משאבי הארגון הם גדולים ורבים. לארגון יש מספר גופי מִשנֶה, המשתפים פעולה בדרגים הגבוהים ביותר עם ארגונים בינלאומיים, כדי להוציא לפועל את מטרותיו הפוליטיות ברחבי העולם. הגופים הפעילים המרכזיים הם "הארגון האיסלאמי לחינוך, מדע ותרבות" (ISESCO), שמטרתו לכפות על המערב את נקודת הראות האיסלאמית בנושאי היסטוריה ותרבות; "המשקיף על האיסלאמופוביה" – המפעיל לחץ על ממשלות מערביות ועל גופים בינלאומיים לאמץ חוקים הקובעים עונשים בגין "איסלאמופוביה" וחילול קודש; ו"בית הדין האיסלאמי הבינלאומי", שהוקם לא מזמן.
כפי שמצוין בהכרזת קהיר מ-1990 בנושא זכויות האדם באיסלאם, ל - OIC זיקה הדוקה לעקרונות הקוראן, לסונה ולשריעה. בתמצית, ה - OICמבקש להפוך לגלגול מחודש של הח'ליפות.
וכך, ה - OIC חוזר בהתמדה על מחויבותו להגנה על זכויות האדם ועל זכויותיהם הפוליטיות, ההיסטוריות והדתיות של המוסלמים במדינות הלא-מוסלמיות – כמו בדרום הפיליפינים, דרום תאילנד ומערב תרקיה שביוון – כמו גם של מוסלמים בבלקן, בקווקז, במיאנמר, בהודו ובסין. ה - OIC תומך בחמאס ובפלשתינים במאבקם להשמדת ישראל, כמו גם במאבק האיסלאמי ל"הגדרה עצמית לגיטימית" ב"חבלי קשמיר וגָ'מוּ, הכבושים על-ידי הודו". הארגון גינה את "התוקפנות הארמנית המתמשכת נגד אזרבייג'אן", וביטא תמיכה מלאה ב"עניינם הצודק של בני העם הטורקי המוסלמי בקפריסין" וכן בנשיא סודאן עומר חסן אל-באשיר, שרבים רואים בו אחראי לעידוד הטבח בדארפור.
מקום מושבו של ה- OIC הוא בג'דה, אולם הארגון רואה בה מיקום זמני בלבד: מרכזו יועבר לאל-קודס – ירושלים המאוסלמת – לאחר שהעיר "תשוחרר" משליטה ישראלית.
במאמציו להגן על "התדמית האמיתית" של האיסלאם ולהילחם במשמיציו, ביקש הארגון מן האו"ם וממדינות המערב לנקוט סנקציות על גילויי "איסלאמופוביה" וחילול קודש. לשיטתו של ה- OIC, בין ביטויי האיסלאמופוביה יש לכלול גם התנגדות אירופית להגירה בלתי חוקית, צעדים נגד טרור, ביקורת נגד רב-תרבותיות, ולמעשה כל מאמץ להגן על זהותו התרבותית והלאומית של המערב.
לרשות ה- OIC עומדים משאבי מימון אדירים, שמקורם בכספי הנפט, שאותם הוא משקיע בנדיבות בתקשורת המערבית, באקדמיה ובאינספור "דיאלוגים". הארגון משפיע על המדיניות המערבית, על החוק ואפילו על תכניהם של ספרי לימוד, באמצעות לחץ מצד מהגרים מוסלמים ובאמצעות מפלגות השמאל במדינות המערב עצמן. וכך מתנהלת לנגד עינינו הסתה פטורה מכל עונש לשנאה ולרצח בסגנון "ליל הבדולח", נגד יהודי אירופה ונגד ישראל, המתנהלת בערי אירופה, שבהן כיבוד זכויות אדם אמור להיות אחד מן הערכים הנעלים ביותר.
חירט וילדרס הוא הקורבן האחרון של מנגנון גלובלי עצום זה. פשעו הוא בטענתו כי שורשי הציוויליזציה האירופית נטועים בערכי ירושלים, אתונה, רומא ותנועת ההשכלה – ולא במכה, בגדד, אנדלוסיה ואל-קודס. הוא נאבק למען עצמאותה של אירופה מן הח'ליפות ולמען חירויותיה הנתונות בסכנה. עוד לפני שסרטו "פיטנה" יצא להפצה, הוא קיבל סידרה של איומים על חייו. מוסלמים רבים במערב תומכים בו, אולם כלי נשקו העיקריים הם אומץ ליבו ונכונותו להתנגד אפילו לממשלתו שלו, הנכנעת בהדרגה ללחצי ה – OCI. אויביו של וילדרס מעמידים פנים כאילו הוא אישיות חסרת חשיבות, המצהירה
הצהרות "פרובוקטיביות" שנועדו להשגת פרסום בלבד. והרי אילו היה המניע שלו אינטרס אישי, היה הוא מיטיב להשיגו על-ידי חיזור אחר ה- OCI, כפי שעושים במודע או שלא במודע אירופים רבים – במקום לסכן את חירותו ואף את חייו.
  • מאמר זה פורסם לראשונה ב-NRO - תרגומו העברי מובא באדיבות אתר ארגון "אנוכי"

בת יאור הוא שמה הספרותי של ג'יזל ליטמן, חוקרת עצמאית ופורצת דרך, העוסקת בהיסטוריה ובתרבות של יהודים ונוצרים לנוכח אידיאולוגיית הג'יהאד וחוק השריעה
תאריך:  21/02/2009   |   עודכן:  21/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם הם מדברים על זכויות אדם
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
וילדרס התחזק בהולנד בגלל זה
גיזמו בון  |  21/02/09 15:52
2
האיסלם העולמי
והשמאל העולמי  |  21/02/09 17:39
3
מה הולך
לקרות  |  21/02/09 17:49
4
לתמוך בוילדרס
אנכי  |  23/02/09 18:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן ברץ
ריבוי המפלגות המגזריות בפוליטיקה הישראלית מעיד שאין לחברה הישראלית מכנים משותפים רחבים דיים    זוהי בעיה שהפתרון לה חייב להגיע מלמטה, מן התודעה הישראלית עצמה
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון בצלם טוען, כי לא ניתן לקבוע אם אנס אבו עלבה שחדר לישראל כברשותו נשק אכן "נהרג בעת שהשתתף בלחימה"    בדיקה מלמדת, כי אבו עלבה היה פעיל בגדודי אל-קסאם של חמאס שנטל חלק בהוצאה לפועל של פיגועי התאבדות ונהרג בעת שנשלח למשימת ג'יהאד בתוך שטח ישראל
אורי נטע
כניסת ברוך מרזל לאום אל פאחם בוטלה בשל חשש מהיעלבות המוסלמים, "היעלבות" שתלווה באלימות    באירופה חופש הביטוי נסוג בשל חשש מאותן "היעלבויות"
יוסי עבדי
ההתנהלות הלקויה של האגודה למען החייל, והעברת כספי התרומות לצרכים צבאיים מובהקים - בניגוד למטרותיה - מעמידה דווקא את הנדבנים הטובים מקנדה וארה"ב, תחת סכנה של תביעה משפטית    אביגדור קהלני, לתשומת לבך!
אריה יואלי
זה לא סחר בבני אדם זה גם לא "אהל הדוד תום". זו מערכת שיקום חברתי, שרק תורת ישראל יכולה לה
רשימות נוספות
לראשונה: צו מעצר נגד נשיא מכהן  /  משה ריינפלד
דרישה בפתח לחקור מקרי רצח שביצח חמאס נגדם  /  מחלקה ראשונה
רופאים לזכויות אדם נכנסים לרצועה  /  רובי שטיינברג
היהדות היא שלכם  /  יאיר רוטקוביץ'
אפליה מתקנת לערבים ישראלים: דיון תאורטי ומעשי  /  ד"ר הילי מודריק-אבן חן
"הנער התמים" של בצלם היה מחבל  /  יהונתן דחוח-הלוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il