X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תלמידי חטיבת ביניים בנתניה זכו לחוויה לימודית מעוררת השראה בזכות עמותת שיעור אחר וחברת פריסקייל
▪  ▪  ▪

אפשר ללמוד כי חייבים, ואפשר גם ללמוד כדי להגשים חלומות. זוהי ההשראה שמנסים לתת עובדי חברת פריסקייל ישראל, מרכז פיתוח של ענקית השבבים האמריקנית, לתלמידי בית ספר, במסגרת התנדבות לפרויקטים של עמותת שיעור אחר - עמותה הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך, ולהעצמתם של תלמידים ממגוון אוכלוסיות.
ביום שלישי השבוע התארחו תלמידי כיתה ט' מתיכון ריגלר נתניה במרכז הפיתוח של פריסקייל בהרצליה פיתוח, לרגל סיום קורס שהעבירו להם קבוצת מתנדבים מעובדי החברה, בהם מהנדסים, אנשי פיתוח, ומקצועות מטה. לאורך 3 חודשים לימדו אותם המתנדבים נושאים כמו: טכנולוגיה על ציר הזמן, אלגוריתמים, מצלמות, חיישנים וראיה ממוחשבת, ועוד.
שיא הפעילות היה הביקור במשרדי החברה, שם ראו התלמידים את הדברים שעליהם שמעו בכיתה, וגם התנסו בתחנות למידה שונות, קיבלו הסבר מקרוב על צ'יפים, ואיפה בתוך הדבר הקטן הזה נכנסת כל כך הרבה טכנולוגיה. הם נפגשו עם המנכ"ל יהודה רודין שהציג להם את החברה על פעילותה המקומית והבינלאומית, וקיבלו תעודות סיום קורס.
בין היתר, סיפר להם יהודה על ילדותו בנתניה, וכיצד כבר בגיל 12 קסם לו עולם האלקטרוניקה כשהתחיל לעסוק בתחביב הרדיו, פירק והרכיב מכשירים ועוד. " אני מחשיב עצמי בר מזל, כאחד מאותם אנשים שעבודתם היא גם התחביב שלהם", סיכם רודין, וסיפורו נתן השראה לתלמידים. אחד מהם, שמאוד אהב את הקורס, אמר שכאשר יגדל ירצה להיות מנהל החברה...עובדים נוספים בפריסקייל הגדילו לעשות ומתנדבים במסגרת העמותה לטווח ארוך, כתומכי הוראה קבועים למתמטיקה ומדעים, המגיעים לביה"ס שעתיים בשבוע לאורך כל שנת הלימודים ומלמדים יחד עם המורה.
יהודה רודין, מנכ"ל פריסקייל ישראל: "ברוח המסורת של פריסקייל העולמית, התומכת זה שנים בחינוך טכנולוגי-מדעי, החלטנו בחשיבה משותפת עם העובדים שהתרומה המשמעותית ביותר מבחינתנו היא הידע הטכנולוגי שלנו, והיכולת להעביר אותו הלאה. זאת, כדי לתת השראה לתלמידים שיהיו מחוללי החדשנות של המחר. אני גאה בעובדים שלנו, שהתנדבו מתוך רצון אמיתי לתרום ולעשות משהו בעל ערך ומשמעות מעבר לעבודה עצמה. אם עוררנו בתלמידים מוטיבציה ללמוד ולהתקדם, אם סיפקנו להם מקור לשאיפות וחלומות - זו הצלחתנו."
דפנה דור, מנכ"לית שיעור אחר: "אני רוצה להודות לחברת פריסקייל ולמתנדביה הרבים על רוח הנתינה ועל ההעשרה וההשראה שהם מביאים לבתי הספר. אלפי מתנדבי העמותה מביאים עמם את ההקשר והרלוונטיות של ההשכלה בעולם התעסוקתי. המפגש עם בוגרים בעלי מקצועות מגוונים מאפשר לתלמידים להרחיב אופקים ולפתח שאיפות. אני מזמינה כל חברה עסקית וארגון ציבורי להציע לעובדיו התנדבות זו במסגרת שיעור אחר".

תאריך:  12/02/2015   |   עודכן:  12/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון תורג'מן
רות שטרית
הלקוחות הזוכים השתתפו במשחק אינטרטי במסגרת אירוע YOUDAYS שבו הצטרפו לכרטיס האשראי FLY YOU של אל-על
גלעד הראל
עליה במתקפות הסייבר על מערכות תשלום מקוונות ומסופי רכישה ממוחשבים, תחום תוכנות הכופר ימשיך להיות דומיננטי וגם הבית החכם לא יהיה חסין מפושעי הרשת. מה צפוי לנו ב-2015?
יואב יצחק
אלון תורג'מן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il