X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אורי אדלסבורג המוכר בישראל כאחד המומחים בעולם הנדל"ן בכל הקשור לנדל"ן יוקרה נבחר להיות המנכ"ל החדש של משרד התיווך על הים ויוביל אותו אל תוך שוק יוקרה השוק יהווה נישה חדשה עבור משרד התיווך הגדול בישראל, כאשר אדלסבורג נבחר בגלל כישוריו והתמחותו בתחום
▪  ▪  ▪

אורי אדלסבורג המוכר בישראל כאחד המומחים בעולם הנדל"ן בכל הקשור לנדל"ן יוקרה נבחר להיות המנכ"ל החדש של משרד התיווך על הים ויוביל אותו אל תוך שוק יוקרה. השוק יהווה נישה חדשה עבור משרד התיווך הגדול בישראל, כאשר אדלסבורג נבחר בגלל כישוריו והתמחותו בתחום.
תיווך על הים הוא אחד מהמשרדים הגדולים בישראל, כאשר פועל בחמש עשרה השנים האחרונות בכל הקשור לנדל"ן עסקי ומגורים בדרום והשפלה.
ראשי המשרד מחפשים כבר כמה הזמנויות בשנים האחרונות להיכנס לשוק תיווך דירות יוקרה הרווחי הפועל במרכז הארץ, אך עד היום לא הצליחו למצוא את המנהל המתאים להוביל את הפעילות.
מספר מינויים קודמים שעמדו על הפרק בסוף נפלו והמשרד עצר את הפעילות שלו בתחום. אדלסבורג שהוא בעל ניסיון אדיר ורקע בולט בתחום היוקרה צפוי להיות זה שיוביל את משרד על הים לתוך עולם היוקרה במרכז הארץ ולצורך כך יוכל לגייס אנשי שיווק מתאימים לפי ראות עיניו.
מהנהלת המשרד נמסר בסוף שבוע שעבר: "אנחנו מאוד מרוצים מהמינוי של אורי, אנחנו מכירים אותו שנים רבות כבר ואנחנו מאמינים שהוא יוכל לעזור לנו בעזרת ידע אדיר שהוא צבר להיכנס ברגל ימין לעולם התיווך בנדל"ן יוקרה.
זאת נישה שאנחנו כבר שנים רוצים לפתח, אך לא הצלחנו למצוא את האנשים המתאימים לצורך כך. אנחנו שמחים מאוד ומקווים להצלחות רבות.

תאריך:  27/04/2015   |   עודכן:  27/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורי אדלסבורג יוביל את "על הים" ליוקרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן יפה - גדיש
במרכז הכנס: הפוליסה התקנית החדשה לביטוח דירה
מרטין בוקסדורף
דבר נפל בשבוע החולף בענף חומרי הבניין, יעקוב סבן אחד השמות הבולטים בתחום מכירת חומרי בניין, החליט כי הוא מעוניין להתחיל להשתלט על השוק ולעשות מהלך מקביל למהלך של רמי לוי, במטרה להוריד את המחירים בשוק חומרי הבניין ולהוזיל עלויות ללקוחות הענף
מרטין בוקסדורף
"... אנחנו מאמינים שאתר אייקופונים הולך לעשות מהפיכה בישראל    נכון, כבר קיימים אתרי קופונים במדינה, זאת האמת, אבל אין אף אתר שיכול להביא למרחב האינטרנט הישראלי את המחירים הנמוכים ואת מגוון המוצרים שקיים באייקופונים"
מרטין בוקסדורף
מיזם חדש של סוכנות התיווך בראשית שיווק מסחרי, מגוון ענק של מחסנים להשכרה בצומת כנות, החברה יוזמת מאגר ענק המורכב מכל הנכסים הקיימים להשכרה בצומת כנות והאזור    המאגר ישאב את הנכסים הקיימים באזור אשר פנויים להשכרה או מכירה ויציג אותם באתר
מרטין בוקסדורף
הבית היפה ביותר בראשון לציון מערב בשכונת ארבע אימהות הולך להימכר על-ידי סוכנות התיווך על הי    בית במערב ראשון לציון, המשתרע על שטח של 700 מטרים ומתנשא על 4 קומות הולך להימכר במחיר של שישה חצי מיליון שקלים על-ידי "על הים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il