רובינו מכירים את השם
הדר גולדמן בעיקר מעולם הפרסום, כאשר היה שותף במשרד הפרסום זרמון גולדמן, המבוגרים בינינו אולי עוד זוכרים אותו כחבר בלהקה בצעירותו. אך הדברים האלו שאולי בנו את המוניטין של הדר, הם משקפים רק חלק קטן מהפעילויות העסקיות שלו, שנמצאות בכל רחבי העולם.
עוד באמצע הקריירה שלו בעולם הפרסום, הדר לא ישב רגל על רגל אלא היה פעיל מאוד במסגרת הפעילות הלא פרסומית שלו. הדר החליט כי הוא מעוניין ליצור לעצמו מסגרות חלופיות פרט לאלו הקיימות בישראל לניהול הכסף שלו.
באחד הראיונות מאותה תקופה מספר גולדמן: השוק הישראלי של ניהול הכספים הוא פשוט לא הגיוני, למה ל להשקיע כספים בבנק כאשר אני כלל לא מקבל ריבית על אותו הכסף. נכון שהסיכון הוא מזערי, אך עדיין לא בשביל זה אני אשים את כל כספי בבנק. אני מחפש עבורי ועבור הקולגות את הדרכים להשקיע כסף במקומות שבהם נותנים לי תשואה אמיתית, גם אם לא גדולה.
ברוח המדיניות הזו גולדמן החל לתור אחרי פרויקטים שניתן להרוויח מהם בארצות הברית. הוא לאט-לאט גיבש פעילות נדל"נית של בנייה למגורים ולמסחר כאשר מרבית עסקיו אם כי לא כולם התרכזו בטקסס.
גולדמן הבין שהוא צריך פלטפורמות נוספות שבהן הוא יכול להציע הטבות לתושבי הפרויקטים שלו, וברוח זו החברה בניהלו מציעה ללקוחות מחירים מוזלים עבור כל הצרכים שאמורים להיווצר למשפחה אשר גרה באחד הפרויקטים שבניהולו.
כדוגמה חברת ניהול מתחם הבניינים שלו, מצליחה להשיג לדיירים מחירים הרבה יותר נמוכים על מכשירי חשמל, מכוניות וכל דבר אחר שנדרש לבית. כך הדיירים בפרויקט מצליחים להרגיש בבית ולא רק גרים בפרויקט.