X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
אימוני כושר משפרים את איכות החיים ומבטיחים סיפוק ושמירה על משקל תקין. עם זאת, על-מנת להפיק את מלוא הפוטנציאל של האימון יש צורך בהקפדה על מספר כללי מפתח חשובים
▪  ▪  ▪

אימוני כושר קבועים הם חלק בלתי נפרד משמירה על הבריאות. בעזרת אימונים מן הסוג הזה ניתן לשפר את איכות החיים, לשמור על משקל תקין לאורך זמן וגם ליהנות מתחושה אדירה של סיפוק. האימונים מומלצים עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים והם מתבצעים על סמך העדפות אישיות ותחביבים. אף על-פי כן, לא כולם יודעים כיצד להפיק את מלוא הפוטנציאל מהאימון או כיצד לשמור על כללי הבטיחות.
הדרך לשמירה על כושר רצופה באתגרים ואצל כל אחד היא באה לידי ביטוי בצורה שונה. חשוב להכיר את הגוף לפני שמבצעים אימון מסוים, לעקוב אחר ההשפעות בטווח הקצר והארוך ולהתייעץ עם אנשי מקצוע ורופאי משפחה בכל מקרה של התלבטות. יש תחומי כושר שניתן לעסוק בהם יחד עם מגבלות גופניות, אך במקרה של מגבלה מומלץ ליישם את הנחיות הרופא ולא לשכוח התייחסות לטיפול תרופתי במידה והוא קיים.
טיפים מעשיים לשיפור הביצועים
ברמה המעשית, כושר בריא מתבצע עם לבוש ספורטיבי מתאים. הבגדים הם כלי העבודה של האימון ואי-אפשר להגיע בלעדיהם לתוצאות הרצויות. לבוש לא תקני יכול להוות סכנה, בעוד לבוש תומך יזין את השרירים וימנע כאבי עצמות ומפרקים. יש להתאים במיוחד את הנעליים ולהשתמש בבולמי זעזועים כדי למנוע פגיעה בשיווי משקל, נפילות ועוד. הציוד שאיתו מתאמנים נדרש גם כן לעמוד בתווי תקן מחמירים של בקרת איכות וחשוב לבדוק אותו אחת לתקופה מסוימת.
משטח העבודה משפיע באופן ישיר על יעילות האימון. כדי לעשות כושר מבלי לפגוע בבריאות חשוב לנקות את משטח העבודה ולהסיר ממנו מפגעים. ספורט שכולל קפיצות וזעזועים דורש משטח רך כמו דשא או פרקט גמיש, בעוד ספורט שמבוסס על תרגילי גמישות ומתיחות יתבצע טוב יותר דווקא על משטח קשיח.
כמה שותים ומתי עושים חימום?
יש גם טיפים שאותם ניתן לשלב לפני ואחרי הפעילותה גופנית. חשוב לשתות לפחות ליטר וחצי של מים ביום שבו מתוכננת להתבצע פעילות, לאכול לפחות 3 שעות לפני האימון ולא לשכוח לנוח כל כמה דקות כדי להסדיר את הנשימה. ההמלצה העיקרית היא לשמור על דופק קבוע כדי לסייע לירידת משקל ולחץ דם תקין. את החימום עושים לפני האימון כאשר מיד אחריו משקיעים 30 דקות במתיחות.
המלצה כללית יותר היא לרכוש ביטוח תאונות אישיות ולבדוק האם הפוליסה כוללת פיצוי למקרה של נזקים שנגרמים בגלל פעילות גופנית לקויה. פוליסות אלו משתלמות לצעירים ולמבוגרים, כי הן מאפשרות לכל אחד לבצע אימוני כושר באופן קבוע וללא חשש.

תאריך:  21/02/2016   |   עודכן:  21/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה סיקסט
שימוש במכונית מעניק לנו חופש תנועה כמעט בלתי מוגבל, וניידות ברמה גבוהה. עם זאת, כל כלי רכב דורש תשומת לב לכמה היבטים חשובים מצד הנהג
קרן hapventure
עדי-מורן יצחק
רונן הר-לב
אלון תורג'מן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il