X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
היכרות עם הפרמטרים שמשפיעים על מחירי הטיסות יכולה לסייע להוזלת מחירים ביעדים נפוצים. במאמר הבא נתמקד בניו-יורק, אך נציג כמה טיפים שרלוונטיים לכל התנהלות מול חברת תעופה
▪  ▪  ▪
לחסוך במחיר הטיסה

חברת תעופה קובעת מחירי טיסות לפי מספר פרמטרים קבועים. כמובן שכל חברה יכולה לבצע התאמות ושינויים, אך הגורמים העיקריים המשפיעים על המחיר הם פחות או יותר אחידים. מבחינת הנוסע, היכרות עם פרמטרים אלו היא חלק בלתי נפרד מהניסיון לחסוך בהוצאות. באמצעות בדיקה מוקדמת של הגורמים ניתן להשוות בצורה יעילה בין מחירי טיסות ליעדים נפוצים בכל רחבי העולם. השאלה היא מאיפה מתחילים ועל מה כדאי לשים את הדגש העיקרי.
חברת תעופה מפעילה מערכת משוכללת שיודעת לקבוע באופן יחסית אוטומטי את מחיר הטיסה לכל מושב. המערכת מבוססת על עיקרון שלפיו יש למכור את כל כרטיסי הטיסה. במילים אחרות, המערכת מפגישה בין האינטרסים של הנוסעים ושל חברת התעופה ולכן היא פועלת לטובת שני הצדדים. חברת התעופה מקבלת באמצעות המערכת תחזית לביקושים ליעדים שונים בהתאם לעונות השנה, מוסיפה פרמטרים של מידת תחרות, עלות טיסה, מחיר דלק, שער הדולר וכדומה ולאחר מכן מפיקה תוצאה משוקללת. התוצאה היא מחיר שמשתלם לנוסע ואמור להיות רווחי לחברת התעופה.
הכירו את הפרמטרים העיקריים
אחרי שמבינים את אופי הפעילות של המערכת הממוחשבת המופעלת על-ידי חברות התעופה, קל יותר להיכנס לעובי הקורה ולבדוק מה משפיע על הפרמטרים השונים. כך ניתן לחסוך מחירי טיסות לניו-יורק וליעדים אחרים בארצות הברית או אירופה.
ראשית, מחיר הטיסה נקבע לפי המרחק. החיסרון של הפרמטר הזה הוא שאין מה לעשות לגביו כי המרחק בין ישראל לניו-יורק הוא כמובן קבוע, אך היתרון הוא שניתן להשוות באמצעותו בין טיסות ליעדים נוספים. ככל שהטיסה מגיעה ליעד מרוחק יותר, כך עלותה גבוהה. זו גם הסיבה בגללה משתלם לעיתים לטוס ליעדים אחרים בצפון ומזרח ארצות הברית, מאשר לנחות ישירות בניו-יורק.
שנית, המחיר נקבע על-פי שדה התעופה הספציפי שבו נוחתים. טיסות לשדות תעופה שממוקמים קרוב לערים מרכזיות יעלו יותר. ניתן לחסוך בהוצאות אם טסים לשדה תעופה יחסית מרוחק ולאחר מכן משתמשים בתחבורה ציבורית כדי להגיע למלון, למרכז או ליעדים אחרים.
מלבד האמור לעיל, המחיר של טיסות ליעדים נפוצים מושפע גם מעונת התיירות. בתחום התעופה פועלת נוסחה ברורה של ביקוש והיצע: ככל שהביקוש לטיסה בעונות מסוימות עולה, כך צפויים מחירים הטיסה להתייקר. את הפרמטר הזה ניתן לחסוך אם בוחרים לטוס בעונות פחות פופולריות. אפשר לדוגמה לטוס לארצות הברית בחורף או בעונות המעבר, ולוותר על חופשה בקיץ ובחופש הגדול. כך חוסכים מאות דולרים גם על כרטיסי הטיסה ולאחר מכן גם על בתי המלון והכניסה לאטרקציות.

תאריך:  21/02/2016   |   עודכן:  21/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צוות חדשות העולם
אימוני כושר משפרים את איכות החיים ומבטיחים סיפוק ושמירה על משקל תקין. עם זאת, על-מנת להפיק את מלוא הפוטנציאל של האימון יש צורך בהקפדה על מספר כללי מפתח חשובים
שלמה סיקסט
שימוש במכונית מעניק לנו חופש תנועה כמעט בלתי מוגבל, וניידות ברמה גבוהה. עם זאת, כל כלי רכב דורש תשומת לב לכמה היבטים חשובים מצד הנהג
קרן hapventure
עדי-מורן יצחק
רונן הר-לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il