X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: חתונה, חופה, ארגון חתונה]
מדריך להפקת חתונה על החוף
חתונה על חוף הים היא חלומו הרטוב, תרתי משמע, של כל זוג צעיר ורומנטי. האוויר המלוח, רחש הגלים והאופק האינסופי - מה עוד אפשר לבקש? אז לאלו מכם שרוצים לצאת להרפתקה אבל לא ממש יודעים איך, הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להפוך את החלום למציאות
איתמר גונשרוביץ דוא"ל וודמן הפקת חתונות בטבע

מהו הזמן המושלם לחתונה בים

כחברה שמתמחה בהפקת חתונות בטבע, שואלים אותנו לא פעם מתי היא העונה המתאימה לכל סוג של חתונה. ובכן, העונה המתאימה לחתונת חוף היא בחודשי האביב (מאי-יוני) והסתיו (ספטמבר-אוקטובר), כשמזג האוויר חם אבל לא ממש לוהט. ביולי ואוגוסט עומס החום והלחות הופך את התנאים לקשים מדי ועלול להפוך את האירוע עצמו לסיוט.
החתונה יכולה להתקיים בצהריים או בערב-לילה, בהתאם לעונה ולרצון הזוג. עם זאת, כדי לנצל כראוי את הפוטנציאל הרומנטי של המיקום על שפת הים, כדאי לחשוב על תזמון החופה סביב השקיעה.

טקס אינטימי או מסיבת חוף סוערת?

כמו הים עצמו, שיכול להיות שקט ורגוע אבל גם סוער ופראי, כך גם האירוע שלכם יכול ללבוש איזו צורה שתרצו. יש זוגות שיעדיפו טקס צנוע ואינטימי, עם תפאורה מינימלית ואווירה קסומה, ויש כאלו שירצו להמשיך אחרי החופה למסיבה קופצנית על החוף. עיצוב האירוע ייקבע בהתאם לקונספט שתבחרו: סגנון קלאסי עם בדים לבנים, אביזרים בגוונים בהירים וסידורי פרחים רומנטיים, או לחלופין עיצוב קליל וקיצי, עם שמשיות וקוקטיילים צבעוניים.
בכל מקרה, זכרו שחתונה על שפת הים מזמינה סגנון עיצובי נינוח יותר, וזה תקף גם ללבוש, לאיפור ולשיער. זה לא המקום להפגיז תסרוקת מפונפנת - היא סתם תיהרס מהרוח והלחות. חשוב גם לבחור באיפור עמיד, ובעיקר בשמלה ובנעליים שיהיו לא רק יפות אלא גם פרקטיות ונוחות להליכה על החול; "להיות יפה ולסבול" זה ממש לא רומנטי, בטח שלא ביום החתונה שלך!

אוטו גלידה ועמדת כפכפים

אם בא לכם להשתעשע קצת ולנצל היטב את האווירה של חוף הים, תוכלו לשלב בחתונה שלכם אלמנטים שיתאימו במיוחד ללוקיישן. כך למשל, אפשר לשדרג את העיצוב עם דימויים של דגים, צדפים וכוכבי ים. פנסים סיניים יוסיפו תאורה אינטימית ומיוחדת. בגזרת האוכל, אפשר לגוון את הקינוחים בעזרת אוטו גלידה או אפילו מוכר ארטיק-קרטיב אותנטי; וכדי להשלים את אווירת החוף, אפשר להציע לאורחים אטרקציות מגניבות כמו עמדת כפכפים, מטקות, כסאות חוף לשיזוף, ועוד ועוד - כיד הדמיון הטובה עליכם.
חזרתם לא מזמן מהמזרח ואתם רוצים להמשיך את החוויה אל תוך החתונה שלכם? תוכלו לעצב את החתונה ממש כמו מסיבת "פול מון" בנוסח חופי תאילנד, עם איפור פנים, דוכני מזון ומשקאות ואמני אש. האורחים יוכלו להישאר לישון בחוף, ולהמשיך לחגוג בבוקר עם טבילה בים (מומלץ להימנע מקפיצה למים בשעות הלילה, אחרי או תוך כדי המסיבה, כיוון שהחושך והשפעת האלכוהול עלולים להפוך את העניין למסוכן).

אז... מאיפה מתחילים?

על אף היתרונות הרבים שנלווים לחתונה על הים, היא מציבה בפניכם גם לא מעט אתגרים לוגיסטיים. בניגוד לחתונה באולם או בגן אירועים, שם יש תשתית מוכנה ונשאר רק להתאים אותה לטעם האישי שלכם, כאן מדובר בהקמה של אירוע "יש מאין". קשה מאוד לעמוד במשימה כזו לבד, ולכן אנו ממליצים להיעזר באנשי מקצוע מיומנים שיפיקו למענכם את החתונה וידאגו לכל פרט ופרט.
החל מהחשמל, דרך התאורה וההגברה, אזור קבלת הפנים, הבר והאוכל, מקומות הישיבה של האורחים, השירותים, עמדת הדי.ג'יי ורחבת הריקודים - הכל דורש תכנון ועיצוב במיוחד לאירוע, תוך שימוש בציוד שיתאים לתנאי השטח ולא ייהרס בגלל הלחות, החול או קרינת השמש. חשוב גם למצוא פתרונות לקירור - בשעות היום - כמו מאווררים, מצננים וכמובן הצללה מתאימה, ולחימום - בשעות הערב והלילה - בעזרת תנורים או פטריות חימום.
שאלה נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא איפה למקם את העמדות השונות, את אזורי הישיבה וקבלת הפנים ואפילו את החופה עצמה - ממש על שפת הים, או על במה מוגבהת או דק? התשובה תלויה כמובן גם בכמות ובסוג האורחים שלכם, ועד כמה חשוב לכם לדאוג לנוחות ולנגישות על חשבון ההרגשה האותנטית של החול בכפות הרגליים.
אז כמו שבטח הבנתם, חתונה על החוף היא אומנם שיא הרומנטיקה, אבל גם הפקה מורכבת במיוחד. עצתנו? אל תתנו לזה לקלקל לכם.
פשוט תשאירו את התכנונים וכאבי הראש לאנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום. כך תוכלו גם להגשים את החלום שלכם, ולהתחתן בדיוק במקום ובאווירה שתמיד רציתם, וגם לעשות את זה בראש שקט ובלי לחץ. והכי חשוב - שתזכו לחיי נישואים רומנטיים ומלאי השראה ממש כמו יום החתונה שלכם!.

לאתר WedMan
הכותב הוא מפיק ומארגן חתונות ועומד בראש WedMan, חברת חתונות המתמחה בארגון והפקה של חתונות בטבע ובחוף הים.
תאריך:  29/06/2016   |   עודכן:  29/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודי פרלה
אם גם אתם סובלים באופן כרוני מקשקשים בשיער ובקרקפת, כדאי שתבדקו אם מדובר בסבוריאה: איך לזהות את סימני המחלה, איך כדאי לטפל בה, ומתי חשוב להיבדק? מדריך
רועי אופק
אורן, טיק, איפאה - אולי בכלל סינטטי? הכירו את סוגי העצים לבניית דקים. המדריך המלא
צוות חדשות עולם
החל משנת 1997 בוטל התעריף האחיד בענף הביטוח ונפתחה תחרות בין החברות השונות. במרס 2016 גם הופחת מחיר ביטוח החובה בעשרות אחוזים, אך לא כל חברות הביטוח מיישמות את ההנחיה. המסקנה כמו תמיד היא שצריך לדעת למי לפנות
צוות חדשות עולם
מעבר בין דירות לא חייב להיות אירוע מתסכל שעולה לכם בזמן ועצבים. הנה כמה טיפים שבאמצעותם ניתן לבצע את המעבר בדרך נוחה ולא מסובכת
איתי שרף
גלאוקומה היא מחלת עיניים שעלולה לגרום לפגיעה בראייה ואף לעיוורון. מי עלול להיפגע מהמחלה, איך ניתן לאתר אותה בזמן, ומה הטיפול הקיים שיכול לעכב את התדרדרות הראייה? לרגל שבוע המודעות לגלאוקומה ברחבי העולם, הנה 5 עובדות על המחלה, שעשויות להציל את הראייה שלכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il