X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתוני המאקרו משכו את וול סטריט לעליות

ה-S&P 500 חוזר ל-2,100 נק'

מדד ה-ISM עלה ל-56.5 נק' לעומת צפי ל-53.3 נק' ירידות חדות בבורסות אירופה מחיר הנפט ממשיך לרדת "כל עוד תשואת האג"ח הממשלתית ל-10 שנים מתחת ל-1.40%, הלחץ על וול סטריט גובר"
▪  ▪  ▪
[צילום: איציק וולף]

המגמה השלילית שאפיינה את תחילת המסחר בוול סטריט השתנתה והשוק עבר לעליות שהתגברו לקראת סיום המסחר, זאת ברקע לירידות שערים חדות בבורסות אירופה, ובהמשך לנעילה מעורבת עם נטייה לירידות בבורסות אסיה. אמש המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים של עד 0.8%. נראה כי אפקט "הפוסט-ברקזיט" שגרם לראלי ממושך בשווקים, הסתיים, וכעת המשקיעים מנסים להבין מה תהיינה ההשפעות של הברקזיט על הכלכלה העולמית.
תשואת האג"ח הממשלתית ל-10 שנים, הנחשבת לחוף מבטחים בתקופות של אי-וודאות, ירדה אתמול לרמת שפל של כל הזמנים -1.36%, והמשיכה לרדת גם היום לרמה של 1.35%. נוסף על כך, תשואות האג"ח ל-20 שנה של ממשלת יפן עברו להיסחר לראשונה בטריטוריה שלילית - עוד סימן מובהק לכך שהמשקיעים בורחים ל"חופי מבטחים".
"חששות המשקיעים מפני השפעות הברקזיט על הצמיחה העולמית שוב על הפרק, והסוחרים בורחים לאפיקים הנחשבים לחוף מבטחים", כך אמר היום ריצ'רד פרי, האנליסט הראשי של Hantec Markets. "כל עוד תשואת האג"ח הממשלתי ל-10 שנים מתחת ל-1.40%, הלחץ על וול סטריט גובר", הוסיף פרי.
לאחר שאתמול צנחו בכמעט 5%, מחירי הנפט תיקנו היום זאת, למרות חששות המשקיעים מפני המשבר הכלכלי שעלול להוביל לירידה חדה בביקוש לזהב השחור.
בשוק המט"ח, הליש"ט צנחה לשפל חדש מול הדולר והגיעה לרמה של 1.28 דולר לליש"ט. למרות ששוק המט"ח מתמחר יציאת בריטניה מהאיחוד, יש המדגישים כי בריטניה טרם הפעילה את סעיף 50 לאמנת ליסבון, זה שבאופן רשמי יצביע על רצונה לצאת מהאיחוד האירופי, והם מעריכים כי בריטניה תוכל למצוא פתרון פנימי שיימנע פרישה.
בזירת המאקרו האמריקנית, היום בשעה 17:00 (שעון ישראל) התפרסם מדד מנהלי הרכש (ISM) למגזר הלא יצרני לחודש יוני, שרשם עלייה לרמה של 56.5 נקודות, בעוד צפי האנליסטים היה ל-53.3 נקודות, זאת, לעומת הקריאה של 52.9 בחודש מאי. נזכיר, כי קריאה הגבוהה מרמה של 50 נקודות מצביעה על כך שמנהלי הרכש מצפים להמשך ההתרחבות הכלכלית.
בשעה 21:00 התפרסמו הפרוטוקולים מישיבת הריבית האחרונה של הפד. חברי ועדת השוק הפתוח (FOMC) מצוטטים בפרוטוקולים כאומרים שיש להמתין עם העלאות ריבית עד שיתבררו השפעות הברקזיט, זאת בנוסף לחששות שהעלו מפני היחלשות שוק העבודה המקומי.
מעבר לכך, המשקיעים דרוכים לקראת פרסום דוח התעסוקה לחודש יוני ביום שישי הקרוב. בשוק ממתינים לראות כיצד מתמודד שוק העבודה בארה"ב, לאחר דוח חלש באופן מיוחד בחודש מאי. על-אף העובדה כי הפד לא מתוכנן להעלות את הריבית החודש, דוח התעסוקה יקבל משנה תוקף.
מננית טסלה מוטורס המשיכה לרכז עניין, זאת לאחר שהחברה דיווחה על נתוני מכירות מאכזבים.
מניית אפל נסחרה היום בצל הודעת כלכלני סיטיגרופ על הורדת תחזית הרווח של החברה בשני הרבעונים הקרובים, זאת בשל השפעות הברקזיט על הביקושים למוצרי החברה.

תאריך:  06/07/2016   |   עודכן:  06/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שרת המשפטים ושר האוצר מפרסמים תזכיר חוק שלפיו יוסמכו ועדות מקומיות לתכנון ולבנייה לקנוס מינהלית עברייני בנייה בסכום של עד 220 אלף שקל    המטרה: הימנעות מהליכים משפטיים ארוכים ומתישים
איציק וולף
ראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר, שנמצא במוקד הביקורת של ועדת החקירה הממלכתית הבריטית לבחינת יציאת בריטניה למלחמה בעירק ב-2003 כופר בטענה שהפלת סדאם חוסיין הובילה להתפרצויות הטרור במדינות ערב ובעולם
איציק וולף
חיים ברזל, שהיה חבר דירקטוריון ויו"ר ועדת מכרזים בחברה הכלכלית לפיתוח גבעתיים, המשיך להופיע בישיבות הדירקטוריון ולקבל החלטות גם אחרי שכהונתו פקעה כחוק    כעת מונה לדירקטוריון תאגיד המים העירוני    תושבים פנו אל ועדת המינויים: אל תאשרו את המינוי הבעייתי
איציק וולף
אורה רובינשטיין, חברת הנהלת תנועת אומ"ץ, התפטרה מתפקידיה בתנועה לאחר שהבינה שאליעזר גוטליב, המועמד שמייסד התנועה אריה אבנרי המנוח ביקש שימלא את מקומו, לא יוכל להתמנות ליו"ר התנועה    "בגלל העדר שינוי פרסונלי רצוי, בגלל חששותי לקבעון המצב הקיים ובגלל התעלמות מוחלטת מרצונו של אריה ז"ל, איני רואה את עצמי שותפה להמשך הדרך"
איציק וולף
ראש הממשלה דוחה את הביקורת האמריקנית על הבנייה הישראלית מעבר לקו הירוק    "הבנייה בירושלים ובמעלה אדומים מרחיקה את השלום אלא ההסתה המתמדת נגד מדינת ישראל בכל גבול שהוא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il