X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
מדריד היא בירת האופנה של ספרד ולכן אין סיכוי שחובבי השופינג יעזבו אותה בידיים ריקות המלצתנו החמה היא לבקר במגוון האיזורים המומלצים ובמגוון החנויות השונות בכדי להתרשם, ליהנות ולמצוא מציאות
▪  ▪  ▪
[צילום: shuterstock]

ספרד היא המולדת של כמה רשתות אהובות מאוד על הישראלים: מנגו, זארה, ברשקה, פול אנד בר ודיזינגואל. בתור בירת ספרד, במדריד תוכלו למצוא כמעט בכל קרן רחוב סניף של אחת מהרשתות. המחירים נמוכים יותר מבארץ, לא בצורה משמעותית ועדין 50-20 שקלים הנחה לפריט יכולים לעשות את ההבדל בין קניה סתמית לקנייה מוצלחת. המבחר גם הוא גדול הרבה יותר, מספיק לספור את מספר הסניפים שיש לכל רשת רק במדריד כדי להבין. אבל, מאחר שאפשר למצוא את הרשתות המדוברות כמעט בכל קניון בישראל, הן כבר פחות מרגשות אותנו ולכן החלטנו להכין לכם מדריך שופינג מקוצר למדריד שהוא הרבה מעבר למנגו-זארה.
הכל ובזול
האיכות לא תמיד מעולה ואת רב הבגדים מומלץ למדוד לפני שקונים, אבל עם המחירים בחנויות אלה קשה להתחרות:
Lefties - עודפים ממכולות סיניות עושים את דרכם אל רשת החנויות הספרדית הזולה במיוחד. כאמור, האיכות לעיתים לא מזהירה, אבל המחירים כל כך נמוכים שהם מצדיקים ביקור, גם אם חטוף.
Shana - בין ערמות של בגדים שספק אם הייתם מעיזים אפילו למדוד, מסתתרים פריטים שבטעות לא הגיעו למנגו או זארה. שווה את החיטוט והחיפוש כי פריט איכותי במחיר כל כך נמוך יכול לעשות לכם את הטיול.
האופציה העממית
הרחוב שהכי מזוהה עם שופינג במדריד הוא Gran Via ויש בו אסופה מכובדת של כל הרשתות הבינלאומיות. כאמור, המחירים קצת יותר נוחים מהארץ והמגוון טוב יותר, אבל אין כאן חידושים מרגשים במיוחד. Puerta del Sol ידוע בתור רחוב שהחנויות בו עממיות אף יותר וניתן למצוא בו נעליים ואקססוריז שונים במחירים נמוכים במיוחד.
האופציה האמידה
El Corte Ingles - כלבו משובח ביותר עם כעשרה סניפים ברחבי מדריד. משהו בקונספט מזכיר את המשביר לצרכן בגלל מגוון המחלקות אבל אל תטעו, מדובר באחד מהרשתות הנחשבות והאיכותיות ביותר.
Salamanca - רובע סלמנקה הוא יעד מושלם לאוהבי עיצוב הפנים. האזור מלא ברשתות ובוטיקים קטנים שמיועדים לאוהבים הריהוט והאקססוריז לבית. המחירים מתאימים לאמידים שבינינו, אבל המראות משובבי נפש.
האופציה היוקרתית
אזור Milla de Oro הוא אסופה של כל המותגים היוקרתיים יחד. בין השמות המוכרים כגון: גוצ'י, שאנל, ורסאצ'י ועוד תוכלו למצוא בוטיקים של מעצבים מקומיים מעניינים במיוחד. אם הפרוטה מצויה בכיסיכם, זה לגמרי המקום המושלם להתחדש בפריטים איכותיים ומהממים במיוחד.
וינטג' ויד שנייה
אם אתם חובבי וינטג' ויד שנייה שוק יום ראשון של מדריד El Rastro הוא המקום בשבילכם. ביגוד, אקססוריז, פריטים עתיקים ועוד יחכו לכם בשוק. המחירים נוחים ומזמנים מיקוח. אוהבי הז'אנר יוכלו לאתר מציאות שוות במיוחד.
מדריד היא בירת האופנה של ספרד ולכן אין סיכוי שחובבי השופינג יעזבו אותה בידיים ריקות. המלצתנו החמה היא לבקר במגוון האיזורים המומלצים ובמגוון החנויות השונות בכדי להתרשם, ליהנות, לקבל השראה וכן, גם כדי למצוא מציאות.

תאריך:  21/08/2016   |   עודכן:  29/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צוות חדשות עולם
לכבוד חג האהבה הממשמש ובא, זה הרגע שלנו לטפח אהבה אמיתית שאינה תלויה בדבר, אהבה של אישה לתכשיט, במהלך שיגביר גם אהבה פחות נוצצת, אבל לא פחות חזקה, אהבה של גבר לאישה
שולי מילשטיין
אחרי ההודעה של משרד האוצר על הפחתת מס הקנייה על קטנועים קטנים, הנה כל הסיבות לעידוד רכיבה על דו-גלגליים - ואיך
אלון תורג'מן
ביטוח בריאות קבוצתי מותאם לצרכי העובדים, זול ביחס לפוליסות פרטיות ומונע את הצורך במילוי הצהרת בריאות. הנה כל מה היתרונות שיכולים לעזור לכם להשיג ביטוח בתנאים אידיאליים ממקום העבודה
צוות חדשות עולם
יש לפחות שלוש אופציות שונות שכדאי להכיר טרם רכישת רכב. לכל אופציה יתרונות אחרים, אך השאיפה היא בסופו של דבר למצוא את פתרון התחבורה היעיל ביותר לאדם הפרטי, לעסק או לתא המשפחתי
צוות חדשות עולם
הקמת תא משפחתי והבאת ילד לעולם הם תהליכים מורכבים מכפי שנהוג לחשוב. הנה כמה טיפים ודברים שחייבים לדעת לפני שיוצאים לדרך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il