X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רשת מכוני האימון FEEL FREE משיקה בישראל שיטת אימון EMS מתקדמת בחליפה אלחוטית, המאפשרת לראשונה ביצוע אימון דינמי לא הגבלה בתנועה, תוך כדי גירוי חשמלי של השרירים
▪  ▪  ▪
אימון EMS ברשת FEEL FREE [רשת FEEL FREE]

רשת מכוני אימון EMS החדשה "FEEL FREE" מציגה בישראל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ה-EMS ( Electric Muscle Stimulation - גירוי חשמלי של השרירים), פרי פיתוח טכנולוגי של חברת EASY MOTION SKIN הגרמנית, המאפשרת לראשונה לבצע אימון EMS דינמי. האימון נעשה באמצעות חליפה אלחוטית, המאפשרת גירוי חשמלי של השרירים (לפי תוכנית אימון אישית), תוך ביצוע כל אימון ספורט שרוצים – ללא הגבלה בתנועה.
גד ריבובסקי, ספורטתרפיסט ובעלים משותפים של הרשת, מציין כי רשת FEEL FREE – מביאה לישראל את הדור החדש של שיטת אימון ה-EMS, פרי פיתוח של ד"ר דירק פריטשה, מומחה לרפואת לב בגרמניה, (אשר פיתח את הטכנולוגיה החדשה כדי לסייע לחולי לב שהתקשו בפעילות גופנית).
שיטת האימון החדשנית המיושמת ברשת FEEL FREE (ובעשרות סניפים בגרמניה ובאירופה), משלבת טכנולוגיות מתקדמות ביותר ביישום שיטת ה-EMS, ומציגה יתרונות חשובים: הגירוי החשמלי של השרירים נעשה באמצעות טכנולוגיה אלחוטית ("אלקטרודה יבשה") המיושמת בחליפה אלחוטית מתקדמת, ללא כבלים וחוטים, וללא צורך בהרטבה של החליפה, (הנשלטת על-ידי תוכנה מיוחדת המותקנת במכשיר IPAD). החליפה האלחוטית מאפשרת ביצוע תרגילי ספורט מגוונים ללא הגבלה בתנועה, תוך גירוי מבוקר של רוב השרירים בגוף, כך שהאימון אפקטיבי ביותר ויכול להביא לתוצאות מהירות בפרק זמן קצר מאוד.
מספיקות 20 דקות בלבד של אימון EMS כדי לקבל אימון אפקטיבי המשתווה לכ-4 שעות אימון בחדר כושר קונבנציונאלי. כמו-כן באימון של 20 דקות בלבד אפשר להגיע לשריפה של 1000-800 קלוריות במצטבר.
שיטת EMS היא טכנולוגיה המבוססת על גירוי חשמלי של השרירים, והיא מוכרת בעולם המדע והרפואה כבר אלפי שנים. כבר היוונים עשו שימוש בדגים המייצרים חשמל כדי להקל על כאבי שרירים. בעידן המודרני השיטה אומצה על-ידי סוכנות החלל NASA, לאימון שרירי האסטרונאוטים שחזרו מתנאי אי-כבידה בחלל כשהם סובלים מניוון שרירים קל. כמו-כן השיטה מיושמת בעולם הרפואה זה עשרות שנים בכל הקשור לשיקום ולטיפול בפציעות.
לדברי גד ריבובסקי, מחקרים רבים שבדקו את יעילות שיטת ה-EMS מצביעים על השפעות חיוביות של השיטה במגוון רחב של תחומים: שיפור כוח מתפרץ, חיזוק ופיתוח שרירים, הפחתה בכאבי גב, ירידה באחוזי השומן בגוף, צמצום היקפים, חיזוק ושיקום שרירים לאחר פציעה, שיפור ביצועי ספורט, מניעת דלדול סידן בעצמות ועוד. כמו-כן האימון מגביר את קצב חילוף החומרים ומסייע להרזיה. מחקרים שערך ד"ר פריטשה מראים ששיטת ה- EMS שיפרה את מצבם של חולי לב ושל נשים שסבלו מבריחת שתן.
יתרון חשוב נוסף לשיטת אימון ה-EMS לעומת אימוני ספורט קונבנציונאליים, מציין ריבובסקי, הוא בכך שהוא מפעיל באופן סימטרי את כל שרירי הגוף, לא יוצר מעמסה על המפרקים, הגידים והרצועות, וכן אין חשש לפציעות ספורט כמו בתרגילי הספורט המסורתיים.
אימון ה-EMS ברשת מתבצע בפיקוח והשגחה צמודה של מאמן כושר מקצועי מומחה לשיטה, על-פי תוכנית אימון אישית של המתאמן.
האימון מומלץ עד פעמיים בשבוע, במשך 20 דקות לאימון. כך שהוא מתאים מאוד לאנשים שלא אוהבים לעשות פעילות גופנית ושאין להם זמן להשקיע שעות רבות בחדר כושר.
רשת FEEL FREE פתחה לאחרונה שני סניפים חדשים, בנתניה וברחובות, בנוסף לסניף הראשון שנמצא ברמת החייל בתל אביב.
מחיר אימון ראשון לניסיון – 75 ש"ח. הרשת מציעה מגוון מסלולי מנוי חודשיים במחירים שונים (בהתאם למשך המנוי וכמות האימונים).
כתובות הסניפים: תל אביב – ראול וולנברג 20, קריית עקרון – בוסי סנט ג'ורג' 9, נתניה – שדרות גיבורי ישראל – מתחם סיטי פולג.
לפרטים והזמנת אימון - בטל' – 1700-500-578, ובאתר: www.ems.co.il

תאריך:  16/09/2016   |   עודכן:  16/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל אוברמן
הרוקחת נאוה דולב מרשת בתי המרקחת "ש.ר.מ פארם" נותנת המלצות חשובות לקראת החזרה לבית הספר
יצחק דנון
35 בעלי דירות במלון מבקשים לאפשר להם להשכיר אותן כחדרי מלון רגילים    טוענים: מלונות יהודה מדרדרת את רמת השירות והתחזוקה
מקום לקרוא לו בית
לא רק משרד תיווך, לא מה שאתם מכירים
יואב יצחק
חן מחלב
צעד נוסף לצמצום השימוש בנפט בתחבורה ולהגנה על הסביבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il