X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כיצד אפשר להבין את ההתמקדות הכמעט חולנית של נשיא המעצמה מס' 1 בפעילות הזניחה של בניית מגורונים על גבעות חשופות במקומות שאיש לא שמע עליהם, על פני בעיותיה הרבות והעצומות של ארה"ב? האבחנה: הנשיא סובל ממחלה הקרויה איסלמיזם הסימפטומים: השפלת היהודי כל חייו וחיובו בתשלום כופר נפש
▪  ▪  ▪
איסלמיסט בהחבא. אובמה [צילום: AP]

בראכ חוסיין אובמה, מה הוא רוצה? / דר יובל ברנדשטטר
במבט של 'מה שלא רואים משם רואים מכאן', צרותיה של ארצות הברית רבות מיני ספור. מיליוני מהגרים פולשים אליה מדרום, רובם דורשי עבודה, מיעוטם פושעים, ומיעוט מיעוטם סוכני ג'יהאד; המלחמה הקרה מול רוסיה התחדשה גם בשדה האירופי, בגרוזיה, ובכל מקום בו יש תחרות על השפעה; קוריאה הצפונית מכינה עצמה לפלישה תחת מטרייה גרעינית לדרום קוריאה, וסיאול משקשקת; יפן מצויה תחת איום גרעיני ומצפה להגנה אמריקנית; בפקיסטן עומד ליפול הנשק הגרעיני לידי הטליבאן, כת ג'יהאדית קיצונית להחריד; באירן פותח נשק גרעיני תחת אפה של הסוכנות למניעת הפצתו של הנשק הגרעיני, דבר המערער את היציבות של המפרץ הפרסי; הענק הסיני לוטש עיניו לשליטה באוקיינוס השקט, כאשר המנה הראשונה היא טייוואן; בבירת ארצות הברית מסע הרג של אנטישמים, ובארקנסו רצח של חיילים; הכלכלה על הבנקט, והתקציב בחריגה של אלף ומאתיים מיליארד דולר; אבל כל אלו אינם מפירים את שלוותו האולימפית של הנשיא. את שנתו מדירה רק בעיה אחת: היישוב היהודי בלב ארץ הקודש.
כיצד אפשר להבין את ההתמקדות הכמעט חולנית של נשיא המעצמה מס 1 בפעילות הזניחה של בניית מגורונים על גבעות חשופות במקומות שאיש לא שמע ולא ידע עליהם כמו חוות גלעד, או שבות רחל? כיצד יכול הזוג הטרי שנכנס לגור בחושה במעלה רחבעם לתפוס מקום נרחב יותר בזמנו של הנשיא מאשר התרסקותה של חברת ג'נרל מוטורס? עובדה חסרת פשר או תופעה מובנת מאליה?
כמו במחקר רפואי יש לזהות את המחלה, לאבחן אותה, ועם האבחנה הנכונה אפשר גם לזהות את האופן שבו תתפתח אם תישאר ללא טיפול. האבחנה כאן היא איסלאם. הנשיא סובל ממחלה הקרויה איסלמיזם, וכאשר מבינים את האיסלאמיזם, אפשר לדעת כמעט באופן מדויק מה עושה אדם או מנהיג הסובל ממנה.
האיסלאמיזם, כמו הנאציזם, קובע היררכיה אנושית. בראש ההיררכיה עומד הח'ליף המוסלמי (פיהרר בגרמנית). בתחתית ההיררכיה שפוף היהודי, הנתון לשתי גזירות. האחת - צער, השנייה - עוני. על-פי האיסלאמיזם היהודי חייב בחיי השפלה, ותשלום כופר נפש. זה מקומו ואין בלתו, אלא אם ידרוש הח'ליף להשתמש בו לצורך חיזוק הח'ליפות. יהודי ריבוני, האוחז בנשק ומגן על עצמו מפני המוסלמי, הוא תופעה שהדעת איננה סובלת, זו הפרעה במארג התקין של היקום שיש להשמידה פרונטו. אם נקבל שנשיא ארצות הברית בראכ חוסיין אובמה הוא אכן איסלמיסט, התנהלותו המוזרה מובנת מיד, וסדר העדיפויות שלו מובן מאליו.
מה רוצה אובמה, עכשיו ומיד? את השפלתה של מדינת היהודים, את כניעתה לתכתיביו - הוא כאיסלאמיסט, ומדינת היהודים כיהודית. האינטרסים של ארצות הברית לא מעניינים אותו כהוא זה. הסכנה של נשק אטומי בידי האחים המוסלמים לא מטרידה את מנוחתו ולו במעט, אלא לצרכי תקשורת. מאי נפקא מיני אם לפרסים השיעים יש יכול השמדה המונית או אם הטליבאן ילכדו את מחפורות הטילים הבליסטיים של "צבא" פקיסטן? גם כך וגם כך עוצמת העולם האיסלאמי גוברת, ועוצמת המערב יורדת. כל עוד הדהימי היהודי מושפל, מוכרע, זוחל כתולעת, ומתפתל תחת מגפו של האיסלאמיסט המונח על השולחן הנשיאותי, כך ייטב. מתחילים בהשפלה, לאחר מכן בגימוד, לאחר מכן בקיצוץ העוצמה, חיזוק טבעת החנק האיסלאמיסטית וזרועותיה בבטנו הרכה של היהודי, עד שיבקש ויתחנן להיכנע ולקבל על עצמו את הדהימה ללא עוררין. זה דרכו של האיסלאמיסט, בכל אתר ואתר. מי שלא מאמין, שיבדוק את דארפור שבה מתנהל רצח עם מזה שלושים שנה, תחת השריעה, האיסלאמיזם והג'יהאד, או את דרום לבנון שהייתה כמעט כולה נוצרית-מארונית ועתה היא חיזבללאסטאן.
בנימין נתניהו עומד היום בפני מבחנו הגדול. האם יקבל עליו את ההשפלה האיסלאמיסטית, ויזחל אל תחת המגף על השולחן, או האם יהיה לאיש, ליהודי אמיתי, ויאשרר את הריבונות היהודית על ארץ ישראל. דבר אחד ברור. אם לכניעה והשפלה מועדות פניו, שיתחיל לספור את קרבנות השואה הבאה.

תאריך:  12/06/2009   |   עודכן:  12/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בראכ חוסיין אובמה, מה הוא רוצה?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הוא רוצה להיות מלךכמו נפוליאון
לחלוש על העולם  |  12/06/09 19:40
2
עם בוא הקיץ,
אבנר צפוני  |  12/06/09 20:03
3
מקווה שברח' הירקון מתרגמים
נער הייתי  |  12/06/09 22:07
4
כמה חבל
ע.ג1  |  13/06/09 00:29
5
Do you have this article
YA-USA  |  13/06/09 02:43
 
- I can certainly translate
דר יובל  |  15/06/09 09:20
6
עלגבי חרשו חרשים האריכו למענתם
מיכל מירושלים  |  13/06/09 08:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
מצד אחד סירב נתניהו לקואליציה עם לבני כדי לא להצהיר פומבית על תמיכה בשתי מדינות    מצד שני: לשליחויותיו החשובות שולח את פרס ואת ברק שעמדותיהם ידועות לכל    מאבק קשה של מאות אלפי היהודים "שהוציאו עליהם חוזה", ביחד עם נאמני א"י בכל אתר ואתר, חייב להיות לקראת הגזירה הממששת ובאה    יש לאיש מן השורה כוחות, אשר למדינאים ולפוליטיקאים אין; להיפך, הוא עשוי לתת כוח ליושבים בחלונות הגבוהים
דודו אלהרר
נתניהו לא צריך לחשוש מן המילים "שתי מדינות לשני עמים"    שני העמים יוכלו לחיות זה לצד זה בשלום וביטחון, אך רק בתנאי שכל הסכמה של צד אחד, תחייב את איזונה בצד השני    מילת המפתח - הדדיות
הרב ישראל רוזן
התנ"ך והציונות לא מוכרים לנשיא אובמה, וגם לא שיקום הפליטים
ד"ר אברהם בן-עזרא
נתניהו במרכז, משמאלו לבני שרוצה לחלק את המדינה לטובת ייסודה של מדינת טרור פלשתינית לאורכה של מדינת ישראל, ומימינו ד"ר בן-ארי - שלא מסכים לרעיון אשר העלה חברו, חבר הכנסת אלדד, בדבר התייחסות לירדן כאל המדינה הפלשתינית, מהטעם שלדעתו של בן-ארי - ירדן היא חלק ממדינת ישראל
עמי דור-און
השאלה האמיתית הנשאלת לקראת נאומו הצפוי של רה"מ פשוטה וברורה: האם בעקבות הנאום יקום בישראל מנהיג יחיד בדורו בנוסח צ'רצ'יל שיבטיח לנו "דם יזע ודמעות", או אולי יהיה זה מנהיג מחדש שיציג בפנינו את תקוות המתווה של "שעתם היפה ביותר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il