X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי לשרוד מוכן עכשיו מנהיג 'ישראל ביתנו' להפר אפילו את הבטחותיו המקודשות לקהל-בוחריו
▪  ▪  ▪
הפר את הבטחותיו אחת אחת. ליברמן [AP]

זמן קצר בלבד לאחר הצלחתו המסחררת בבחירות האחרונות לכנסת, נוחל עכשיו אביגדור ליברמן מפלה אחר מפלה. זה האיש שימיו כשר החוץ ספורים, ככל הנראה, בשל קופת השרצים הרובצת לפתחו; וזהו גם האיש שידע להעניק לבוחריו הבטחות שאינן עומדות כלל במבחן המציאות.
מזה שנים מעורב ראש 'ישראל ביתנו' בחקירות פליליות, וזימוניו למשטרה הפכו לדבר יום ביומו. קשריו הנסתרים עם אוליגרכים מפוקפקים מעבר לים מציבים סימני שאלה לא מעטים, ובלשון המעטה, לא קשה מדי לנחש מה באמת עומד מאחוריהם.
בערמומיותו הרבה הצליח ליברמן להעפיל מבירא עמיקתא לאיגרא רמא, לכופף את שותפיו לקואליציה ולגרום להם לרקד סביב החליל שלו, כמי שרק על-פיו יישק דבר. אלא שלא עוד: עכשיו, כשהמרצע יצא מן השק, נחשפות סוף-סוף התרמיות הגדולות לאור השמש. ה"דוברמן" התוקפן של אתמול עטה בין לילה עור של "פודל" שנס על נפשו. היה זה כש'ישראל ביתנו' לא היססה לעשות את הבלתי יאומן ולשחק לידיה של ש"ס, שנואת-נפשה, כשהיא מסכלת בעצמה את חוק ברית הזוגיות שאותו יזמה במו ידיה.
לא הייתה זו תבוסתה היחידה של 'ישראל ביתנו'. שבועיים לפני כשלון יוזמת השווא נפלה גם הצעתה לחוק אזרחות תמורת נאמנות. סיסמת הבחירות המתייהרת והמבריקה של 'ישראל ביתנו' אומנם העלתה אותה, בקול תרועה רמה, למרומי האולימפוס, אבל היא גם שהורידה אותה ביגון שאולה בקול דממה דקה.
ואם לא די בכל אלה, גם קריאותיה החוזרות ונשנות לשינוי שיטת הממשל ולהפלת שלטון החמאס נותרו כלא יותר מסיסמאות נבובות שאבד עליהן הכלח. כל זאת אחרי שאלה הוצגו על-ידיה, לעין כל, כמהותיות ועקרוניות שלא ניתן לוותר עליהן.
ליברמן, שהבטיח לבוחריו מהפך של ממש, נאלם פתאום כמי שכפאו שד. החוק לשינוי שיטת הממשל נשאר תקוע כשהיה, והפלת שלטון החמאס אפילו לא נראית באופק. לא זו בלבד שהצעות החוק של 'ישראל ביתנו' נדחו בכנסת על הסף - חלק מחבריה של המפלגה אפילו לא טרחו להגיע להצבעה עליהן.
שוב הוכח, קבל עם ועדה, כי מלה של ליברמן איננה מלה וכי השררה והדבקות בכסא חשובות בעיניו פי כמה וכמה מאמינות לשמה.
בשל הפרות האמונים החוזרות ונשנות שלה, מצטיירת עכשיו 'ישראל ביתנו' בעיני רבים מבוחריה כמפלגה שאכזבה אותם. לו ידעו זאת מראש, מן הסתם היו נמנעים מלהעניק לה את קולם.
ככל הנראה, יהיה גורלה של מי שמכונה עתה בפי מאוכזביה "מפלגת הסמרטוטים", כגורלן של מפלגות קודמות, כמו ד"ש, 'שינוי' ו'הגמלאים', שנפוצו ברבות הזמן לכל רוח. כמותן גם היא תעלם בבחירות הקרובות מן המפה המפלגתית.

תאריך:  13/06/2009   |   עודכן:  13/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הליברמניפולטור: אחד בפה ואחד בלב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כמה מהר למד ליברמן מביבי לשקר ל"ת
פלצן אלטע קאקר  |  13/06/09 12:56
2
כנראה מרוב יאוש או קהות חושים
דליה מבת ים  |  13/06/09 17:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יובל אלבשן
על עורך הדין הקהילתי לשתף את הלקוח באסטרטגיה המשפטית    ללכת עימו בשיתוף, לא להוביל    אובמה יישם את הפרקטיקה הזו בתחום המנהיגות    "כן אנחנו יכולים" הייתה התוצאה
גבריאל בן-עמי
אובמה ועדת מעריציו הישראלים מציירים לנו תמונה של תרבות איסלאמית מתונה וסובלנית - וזאת בניגוד למציאות של פגיעה מתמשכת בלא-מוסלמים ברחבי העולם המוסלמי. האם זו בורות בהיסטוריה או היתממות מחושבת?
יצחק קליין
אין להיבהל מנאום אובמה בקהיר, המבוסס על אמונה חסרת בסיס בכנות ובפתיחות ועל התעלמות מן האינטרסנטיות שביחסים בינלאומיים    להיפך, יש לנצל חולשה זו למען האינטרסים של ישראל
מרדכי קידר
לישראל אין סיבה מיוחדת לשמוח לנוכח תוצאות הבחירות בלבנון. אומנם הגוש הנוצרי זכה במרבית מושבי הפרלמנט, אך חיזבאללה, כידוע, אינו רץ לבקש את אישור הפרלמנט לפני יריית טילים או חטיפת חיילים
אמנון לורד
אם נתניהו ושותפיו יתחילו במעין מסע חינוכי פוליטי וישדרו שאפשר להתרחק מן האמריקנים וששום דבר נורא לא יקרה, אזי יתברר לאובמה כי הוא מתרוצץ ברחובות העיירה עם אקדח ריק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il