בנאום נדיר, קבע נשיא בית המשפט העליון בדימוס:
"יהודים רוצים לזרוק את הערבים לים!". את זה קבע כבוד השופט בדימוס אהרן ברק, מי שהתווה וקבע בשנים האחרונות את אושיות המשפט והחוק במדינת ישראל, מי שלכאורה גרם למחלוקות רבות ולציבור רחב להפסיק להאמין בבית המשפט, ובאמירתו זו גורם להאמין שחוסר אמון זה היה בצדק רב.
כבוד השופט ברק, קשה להבין מהיכן התובנה הזאת: "יהודים רוצים לזרוק את הערבים לים"?! להזכירך, מי שהמציא את המושג "נזרוק אותם לים" היו ערבים, מי שתבע את המושג והיישום של המשפט "איטבח אל יהוד" היו ערבים, מי ששחט זקנים, נשים וטף במאורעות שלפני קום המדינה היו ערבים, מי שטבחו באזרחים שנכנעו בגוש עציון היו ערבים, מי שהצהיר "שהיהודים ישתו את הים של עזה" היו מנהיגים פלשתינים, מי שהתפוצצו באוטובוסים תוך כדי רצח אזרחים תמימים היו ערבים, מי שרצח מכל הבא ליד בכל הזדמנות היו ויהיו ערבים, מי שהחזיק ומחזיק בשבויים ו-או בגופות בלי לנדב בדל מידע או ביקור הצלב האדום הם ערבים, מי שהרס את מגדלי התאומים תוך כדי הרג אלפי אזרחים חפים מפשע היו ערבים, מי שמתפוצצים במסגדים ובשווקים הומי אזרחים ערביים חפים מפשע הם ערבים, כל התגובות האנטי ערביות של יהודים הגיעו בעקבות האמירות, ההצהרות והמעשים של ערבים ולא להפך.
מאוד חשוב לך שווין הזכויות של הערבים הפלשתינים שגרים בישראל, אך לא רק לך, אתה ממש לא אחרון ההומניסטים במדינת ישראל, לרוב העם היהודי זה חשוב, אבל מה עם שוויון החובות? מדוע אני וילדי חייבים לשרת בצבא שנים ארוכות כחובה וכמילואים, ואילו הערבים אזרחי המדינה עושים בזמן זה לביתם ו-או רוכשים השכלה שמופנית בדרך-כלל לניגוח מדינת ישראל ואזרחיה היהודים בצורה "דמוקרטית", בכנסת ובמוסדות המדינה השונים, גם בבית המשפט העליון?
איזו סוג דמוקרטיה זו שאזרחים ללא חובות מקבלים מלוא זכויות, ולעומתם אזרחים אחרים מקדישים שנים ארוכות מחייהם להגנת המולדת והאזרחים, בכללם מגינים גם על אותם אזרחים שבעליל ובמפגיע אינם רוצים ואינם ממלאים את חובותיהם הבסיסיות למדינה שבה הם אזרחים? האם היו מעיזים לעשות כך באחת המדינות הערביות?
לדמוקרטיה זו, שהומצאה על-ידי קבוצה מצומצמת ורעשנית בישראל, צריך לקרוא: "דמוקרטיה אנרכיסטית", זה סוג חדש של אנדרוגינוס פוליטי, המצאה גאונית מבית היוצר של השמאל הישראלי, ובשיתוף פעולה נלהב של הפלשתינים של מדינת ישראל.
הערבים - אזרחי VIP במדינת ישראל
כבוד השופט, לפני כתשע שנים קבעת נחרצות בפסק דין תקדימי: "יהודים ולא יהודים הם אזרחים שווי זכויות וחובות"(?!) נווו? ומה קרה מאז? הערבים משתתפים בחובות? ממש לא! רוב הערבים בישראל, ובמיוחד מנהיגיהם שבכנסת, התנגדו ומתנגדים בכל תוקף לשרת את המדינה ו-או הקהילה שלהם (!), בכל צורה שהיא! האם לא חשוב יותר למען הדמוקרטיה לקבוע בפסק דין תקדימי שהזכות לבחור ולהיבחר תותנה במילוי כל החובות למדינה ולאזרחיה?
הערבים במדינת ישראל המציאו את הפטנט היקר והחשוב מכל:
"זכויות ללא חובות", אזרחים VIP, ולתדהמת רבים יש כאלה שזורמים איתם.
"משנאייך ומחריבייך מתוכך יקומו" מצהירים חוגים קיצוניים, וציבור רחב מתחיל להבין ולהאמין. מצופה מאנשים בוגרים ומשכילים בישראל שילמדו מניסיונם האישי ומההיסטוריה של העם היהודי, לפחות החל משואת היהודים באירופה וכלה בימינו אלה במדינת ישראל. הניסיון מראה שאין לסמוך על אף אחד, גם לא על הדמוקרטיה, אלפי שנים עם ישראל היה נרדף ויהיה נרדף תמיד. בדם, ביזע ובדמעות הקמנו מדינה יהודית, להעניק בית חם לאזרחי המדינה, ומחסה בטוח לנרדפים היהודיים מרחבי העולם, לכן אין זכות לאף בעל תואר כלשהו לערער על כך.
כבוד השופט ברק, עם כל הכבוד, איני חושב שהיית מגיע למה שהגעת אילו חלילה היו הערבים מיישמים אלפית האחוז ממזימותיהם כלפי העם היהודי בכלל, ומדינת ישראל במיוחד. אילו חלילה באחת המלחמות היו מנצחים הערבים אפילו חלקית, אין ספק הקל שבקלים שהערבים, כולל אותם ערבים שאתה דואג לזכויותיהם, היו משלימים כאן בשמחת מנצחים את מלאכת טובח היהודים הראשי, אדולף היטלר.
"סייג לחוכמה שתיקה" קבעו חכמים וצדקו, לא תמיד צריך להגיד מה שחושבים, גם ובמיוחד אם התואר שלך הוא 'כבודו', ובמיוחד אם 'כבודו' רוצה להיות מודל לחיקוי אך מעורר מחלוקת ציבורית כל-כך קשה בקרב אזרחים רבים.