X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השבועות הקרובים צפויים להיות יותר סוערים ולא יציבים בכל המישורים שלושה ליקויי חמה שצפויים לנו - תופעה יוצאת דופן - מבטיחים שינויים במציאות הארצית ומוליכים אותנו לעוד צעד שעוזר להתבגרות שלנו
▪  ▪  ▪

האסטרואיד יונו, המסמל דיפלומטיה, נמצא על מעלה אפס במזל טלה, מעלה המשפיעה על העולם כולו. התקווה היא שאולי תגיע יונה עם עלה של זית, אבל הפעם היונו במנעד קשה לכוכב פלוטו; האם זה יביא לפעולות טרור אשר ישפיעו על העולם כולו?
אנו נמצאים כמה ימים לפני ליקוי לבנה, והמשמעות היא שנושאים בהם אנו מטפלים עתה יניבו תוצאות לא צפויות. עדיף לדחות החלטות חשובות עד אחרי התאריך 07.07. שימו לב שצפוי עוד ליקוי חמה בתאריך 22.07, וגם כאן חשוב לא להתחיל או להחליט החלטות חשובות כשבוע לפני. כך שיש לכם חלון לפעולות בין הימים 08.07 (לאחר השעה 18:04) ועד לתאריך 14.07 ובהמשך אחרי התאריך 22.07.
בתאריך 06.07 כוכב מארס בריבוע לכוכבים כירון, יופיטר ונפטון. המבנה הזה ממלא את המנוע האישי בהרבה אנרגיה, אבל זו אנרגיה המתפזרת לכל עבר. אלה ימים שאין בהם אגו וקל יותר להעניק לאחרים, ופחות לקחת "רק לעצמי". הצד הרוחני משפיע יותר בימים האלה. אך מאידך, המארס יהיה על כוכב שבת "אלגול" וההשפעה החזקה היא בין התאריכים 02.07-07.07, זהו מיבנה אלים מאוד, אימפולסיבי, אשר עלול להביא להתפתחותם של אירועים אלימים, כמו תאונות קשות או אירועים אחרים שאופיים עלול להיות טראגי. התאריך 07.07 אינו היום האידיאלי, בלשון המעטה, אם זה בתחום הפוליטי או ברמה אישית. זה יכול להתבטא בתחום הכלכלי, או הדתי, אמונה וכד'. שילובי הכוכבים המתלווים כבר כמה ימים קודם רומזים על קונפליקטים או סקנדלים בנושאים הללו, (כמו למשל האירועים האחרונים בירושלים). כדאי להתייחס להשפעה הזו עד למחרת בתאריך 08.07 בשעה 18:04, אחרי הירח הבטל.
בתאריך 10.07 הצמידות שבין היופיטר והנפטון מדויקת. האופטימיות הגבוהה עלולה להכניס אותנו להרפתקאות שהתוצאה שלהן הרבה פחות טובה ממה שנראתה ברגע הראשון. נסו לשמור על חשיבה רציונלית לפני שאתם מזנקים בשמחה גדולה אל ההזדמנות הנפלאה שנקרית בדרככם ובדקו האם הנתונים שקיבלתם אמיתיים.
03.07 הרגשות והראייה הפנימית נמצאים במערבולת, התקשורת הרגשית איננה ברורה, אולי לא בכוונה אולי כן בכוונה, כך שכדאי לעצור ולבחון את התהליכים הלא ברורים ובעיקר למנוע התחייבות ארוכת טווח. זה הזמן להשתחרר בצחוק, לומר את הדברים בגלוי ואתם תופתעו כמה נעים לחוות גילוי לב בשיחות, כך שאל תחששו לדבר ובאותה שעה, גם אל תיקחו את עצמכם ברצינות רבה מדי. הירח בטל משעה 13:02 עד שעה 17:11.
04.07 נסו למתן את הקצב, חזרו וחישבו על הדברים בלי לחץ, אולי אינטואיציה תועיל יותר היום. אל תעשו מה שאינו מתאים לכם, הניחו לדברים. תחושה של חוסר ביטחון עלול לדחוף אתכם לקטר ולבקר את כל אחד מולכם.
לא כדאי להתחיל ולחפש היום כיוונים חדשים, אלה לא יוכיחו את עצמם לטווח הארוך, המתינו קצת אחרי התאריך 07.07 ואז הדליקו את המנועים בכדי להתחיל התחלה חדשה.
05.07 התחושה שיש שינוי ויש גיוון, הנותנים קצת תבלינים לחיים. אבל יתכן שמה שמתאים לכם היום לא יתאים בדיוק מחר. אין זה הזמן להעמיק ואם תחליטו לחפור, לא תמצאו את מה שאתם מחפשים. זה הזמן לתת לעצמכם ליהנות מהדברים הקטנים כאן ועכשיו. למילים יש מסר יותר אמוציונלי, יתכן ובאופן לא מודע אתם משדרים אחד לשני מסרים ולא במילים. התחושות טובות והצד הרוחני מתחזק יותר ומשפיע על אופי העשייה שלכם בימים אלה. הירח בטל היום משעה 22:17 עד למחרת בשעה 05:08.
06.07 הגישה הנכונה היום היא לשמור על זהירות לפני שנכנסים לפרויקטים חדשים. הדחקת הרגשות עלולה להפוך למצב כפייתי, על כן נסו לברר עם עצמכם מה מניע אתכם, או את הסובבים אתכם. משחקי כוח מתאימים לכם היום, אבל וודאו שאתם בצד הנכון וחשבו שנית לפני שאתם דוחפים שוב. מה שאתם אומרים ומה שאתם עושים אינו בהכרח על אותו המדף היום, כך שהניגודים הפנימיים משפיעים. אולי תיקחו עט ודף נייר, ותעשו רשימה של הרצוי מול מה שבאמת מצוי.
07.07 שיפורים קטנים ויוזמות חדשות עוזרים לשפר את החיים, לגרום ליעילות המשולבת בגישה חדשה ומשוחררת. היום הליקוי לבנה. הצרכים שלכם הם ביטחון וחיפוש אחר אוזן סימפטית, פתוחה ומקשיבה, כך שעדיף לדחות כל רעיון למחר. ההתלהבות מהבוקר מצטננת ואחר כך חוזרת שוב. זכרו לשמור על גבולות, לא פעם דווקא אלה עוזרים לגשר על פערים, ולבנות מערכות יחסים טובות. האווירה משרה תחושה של יציבות, מה שמאפשר להגיד את מה שאתם חשים, אבל לא לפתוח את הברז; עשו זאת בסגנון ודרך ארץ. נסו לוודא שיש בהירות והבנה בשיחה.
08.07
יום נחמד להרפתקאות, אבל אל תשחקו עם המזל. אל תקבלו החלטות בגלל תחושות בטן. הירח בטל משעה 12:42 עד שעה 18:04. התחלות חדשות היום (אחרי הירח הבטל) יובילו אתכם לקו הגמר לפי התוכנית. לפנות ערב זהו זמן טוב למו"מ ובשלב ראשון האמוציות מניעות את הרעיונות.
09.07 הידיעה מהי המטרה היום, עוזרת לממש אותה. יתכן גם שההזדמנות הנקרית בדרככם היום היא זו לה חיכיתם כבר זמן רב. יש עתה עם מי להתחלק במטרות ולהתחיל במשימות בהדדיות. המשיכו בשיחות, אלה יוכיחו את עצמן, בעיקר אם לא תעשו עניין מכל דבר. היום יהיה נכון לזרום לכיוון המרכזי, בהדרגתיות. שום דבר לא בוער.

כלכלה ושווקים

התחושה עתה היא שכולם נעים על בסיס טנק דלק מלא, המאפשר לגלוש למעלה ולמטה באוושת הרוח הנעימה של הכוכבים יופיטר ונפטון. האופטימיות היא שמשייה המגוננת מהשמש הקופחת או לחלופין, מטרייה נגד מטר של גשם. יש כאלה שיראו את הצמידות של היופיטר והנפטון כמסך ערפל המסתיר את המציאות, וכאן זה נכון עד לתאריך 10.07, כך שעשרת הימים הראשונים של יולי מושפעים מהפרזה עטופים בחלומות. הכל עולה ועף למעלה, כאילו אין מעצורים, אבל כאשר התנופה הזאת תסתיים - אם זה במחצית השנייה של יולי או במחצית השנייה של השנה - הגל של גאות ושפל יהיה כזה שאי-אפשר יהיה להתעלם ממנו. בינתיים כדאי להשגיח על החלטות שעושים, מאחר והן על בסיס התקווה הגדולה ולא על בסיס רציונלי. אני חוזרת גם על האופציה שהקיצוניות בתחושות שיוצרים הצמד יופיטר ונפטון עלול גם למשוך לכיוון הפאניקה ואיבוד עשתונות.
מחיר הזהב נובע מחוסר וודאות. הזהב הוא המתכת הבטוחה ביותר באופן יחסי לשאר המטבעות. גם אם מחירו בהווה יורד ועולה, במהלך חודש יולי ובחודש אוגוסט 2009 הוא עלול גם לרדת יותר מהמצופה, אולם הוא יעלה למעלה באופן משמעותי במהלך חודש אוקטובר.

מחשבות אסטרולוגיות

השבועות הקרובים צפויים להיות יותר סוערים, בעיקר מהפן הרגשי, ולא יציבים בכל המישורים: רוחנית מנטלית, אמוציונלית ופיזית. עליכם לקבוע את הקצב, לבנות לעצמכם לוח זמנים, לפנות כל יום כחצי שעה לעצמכם נטו. להרגיע את עצמכם, כדי להתאושש מהסחרחורת הרגשית ומהמערבולת הגועשת בעולמכם ומסביב.
אנו לפני תופעה יוצאת דופן - שלושה ליקויים במקום שניים בדרך כלל. חודש יולי מכיל שניים, ליקוי לבנה בתאריך 07.07 וליקי חמה בתאריך 22.07 ובחודש אוגוסט צפוי ליקוי לבנה נוסף בתאריך 06.08. שבועות אלו מבטיחים עימות עם החלק הרגיש יותר בתוכנו. כל הליקויים הם אירועים שיש להם השפעה חזקה המביאה לשינויים במציאות הארצית ומוליכים אותנו לעוד צעד שעוזר להתבגרות שלנו.
אבל אי-אפשר לדלג על מולד הירח שהיה בתאריך 22.06 בגלל אופיו האמוציונלי ומיקומו במזל סרטן, מול כוכב פלוטו המתקרב למעלה המשפיעה על העולם.
שלושה ליקויים זו תופעה נדירה המשפיעה ומביאה להתפתחויות משמעותיות במגמות העולמיות והאישיות במהלך החודשים הקרובים. ליקויים קשורים לא פעם עם רעידות אדמה או אסונות טבע, באזורים בהם הליקוי עובר, אבל ההשפעה היא בעיקר על אופי האירוע המתרחש בזמן הליקוי עצמו ובימים שלפני וגם אחרי.
ברמה האישית, רבים כבר חווים את אי השקט הזה בשבוע האחרון. שינויים מתרחשים בחיים האישיים והמשפחתיים. אי שקט משפחתי, סיפורי בריאות, תאונות, תקלות, חוסר רצון להמשיך את מה שהיה נכון עד עכשיו. וודאו שאתם אומרים לאלה שאתם אוהבים אותם, שאהבתכם ממשיכה להתקיים גם אם אתם "נעלמים" לכמה שבועות. אל תשתמשו במילים קשות ומכאיבות. זנב דרקון עובר למזל סרטן לקראת סוף החודש והחרטה תשאר שרוטה בנשמה הרבה זמן.
מזל סרטן הוא הרובד העמוק ביותר, בו השפה אינה מילולית, אלא החלק המגונן הראשוני, עם הדחפים הכי עמוקים שאין לנו מילים עבורם. מזל סרטן קשור לירח, המסמל את הצרכים שלנו, הרעב שלנו, הרגשות שלנו והדרך בה אנו מטפלים ב"אני הפנימי" שלנו. מזל סרטן זה הבכי התינוקי, היבבה והקינה.
מול הליקוי נמצא כוכב פלוטו במזל גדי. הגדי, הוא הצגת התנאים, אהבה שהיא על תנאי. השאלה שתתלווה היא על מה שהשגנו, מהו הערך שלנו, הקיום שלנו. זו התשובה למזל בתולה הביקורתי, שם נמצא כוכב סאטורן. מזל גדי הוא המקום בו אנחנו רגישים מאוד לביקורת, העור שלנו דק מאוד. מזל גדי הוא הבוס שלנו בהורוסקופ, דורש מאיתנו להתגבר ולמצות, אין לו בכלל סבלנות לחלק האינפנטילי באישיות שלנו. למעשה אין לא סבלנות עכשיו לשום דבר הוא עסוק יותר בענייני העולם.
התנועה של כוכב פלוטו לציר המרכזי של העולם, תחדד את האחריות שלנו כאינדיבידואלים.

תאריך:  03/07/2009   |   עודכן:  03/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שינויים במציאות הארצית
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
כל שבוע ניתוח מעמיק
רלי  |  3/07/09 15:23
2
מעניין ומקיף
רותי  |  3/07/09 15:23
3
טור יוצא דופן בתכניו.
דר.בן ישי  |  3/07/09 16:13
4
נהנה לקרוא בכל שבוע
הוקוס פוקוס  |  3/07/09 16:15
5
הטר הפופלארי ביותר באתר!
דן 7  |  3/07/09 16:21
6
תודה לך טובה ל"ת
shay100  |  3/07/09 17:32
7
בהיר ענייני וקשה כתבת
עטרה קלימי שגב  |  3/07/09 18:03
8
SHABBAT SHALOM
EMW  |  3/07/09 21:13
9
טור מאיר עיניים.המלמד ומעשיר
שרונה ר.  |  4/07/09 08:23
10
צעד זעיר לאדם
ג. גזית  |  4/07/09 20:46
11
כמה שאת צודקת ,ההרגשה בדיוק
נעמה ק.  |  5/07/09 10:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם (פריצי) פריד
מחירי השחיתות של המים, משפט של כבוד, הצינור של סילבן    דמויות מופת חשובות
מאיה מנדלוביץ
יאיר ורדי סירב להיות שופט ב'נולד לרקוד'    הוא הקים את מרכז סוזאן דלל    מייחסים לו כוח אך לדבריו, כוחו הוא בעשייה שלו, ובזו בלבד    כשהפסיק לרקוד עקב פציעה בברך, החל לנהל
עמוס שריג
התערבותו הבוטה של ביהמ"ש העליון במקרים שאל לו להתערב בהם, כמו במקרה נעלין, והעובדה שנשיאו (לשעבר)-מעצבו יצא לאחרונה מהארון, רק כדי לספר לנו עד כמה עמדותיו ודעותיו רחוקות מ-99.9% מאלו של עם ישראל, מביאות אותנו למסקנה בלתי נמנעת: הכנסת חייבת להעביר חוק עוקף בג"צ
אריה יואלי
בלעם הוא אבטיפוס של אנטישמיים שיפגעו בעם ישראל במהלך כל הדורות. אבל מסתבר שגם להם יש תקלות בעבודה    מעט לפרשת בלק
ציפי לידר
ציון לגנאי לברקת (א' ו-ב'). מה בין ברקת המאשר בנייה לא-חוקית לערבים לברקת בפרשת החניון? ניחשתם נכון, ברקת סחיט ולחיץ, וגם מתכנן את הקדנציה הבאה שלו    ועוד: בשולי הכותרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il