תנובה מאחדת את כל הגבינות הרכות והקוטג' תחת אותה משפחה:
"גבינות תנובה"- הגבינות עם הבית. המהלך ילווה בהשקת מוצרים חדשים, בשינוי עיצובי אריזות ובקמפיין רחב היקף בעלות של 3 מיליון ש"ח.
מטרת המהלך היא להעצים את שני המותגים על-ידי בניית קטגוריה אחת בעלת ערך מרכזי זהה - הבית, הנתפס על-ידי הצרכן כשייך לקוטג' תנובה ולגבינת תנובה. ערך "הבית" אשר וערך המשפחתיות המשויך לגבינת תנובה יאוחדו תחת ערך מרכזי אחד - ערך הבית.
מהלך כינוס "גבינות תנובה" כולל את כל הגבינות הרכות של תנובה בהם: "קוטג' תנובה" על כל מוצריו, "גבינת תנובה" על כל מוצריה, וגבינת תנובה Cream Cheese.
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין נרחב שיכלול: סרטון פרסומת וקיקום מכירות נרחב, פעילות מגזרית ואביזרי נראות בולטים וחדשניים בנקודת המכירה.
עיצוב אריזות חדש:
מוצרי תנובה וותיקים כמו "גבינת תנובה" ו"קוטג' תנובה" יקבלו עיצוב רענן ובולט על המדף. סמל "הבית" יהיה מעתה שייך לשני המותגים. עיצוב האריזות החדש לשני המותגים מעביר מסר של הרמוניה, זרימה והשלמה.
לדברי ברוך נאה, מעצב האריזות החדשות, "כחלק מחיזוק המותג יצרנו חיבור בין הכיתוב "קוטג' תנובה" ו"גבינת תנובה" לבין הבית עם הפרה והדשא הירוק ליחידה אחת שלמה. הבית הפך לחלק בלתי נפרד מהלוגו".
כמו כן מחדשת תנובה עם מוצר חדש שיצטרף למשפחת "גבינת תנובה": גבינת תנובה 3%. לרגל ההשקה תצא תנובה עם אריזה מיוחדת של 300 גרם ל"גבינת תנובה 3% שומן" לתקופה של שבועיים בלבד, או עד גמר המלאי. האריזה מגלמת תוספת של 20% חינם לצרכן.
על הקמפיין:
תנובה תעלה קמפיין רחב היקף באמצעות מקאן אריקסון.
בסרט הפרסומת יוצגו 3 סיטואציות אמוציונליות שונות המתארות את עולם המבוגרים ואת עולם הילדים שמנסים לחקות אותם.
הסלוגן המלווה: תנובה מציגה את גבינות וקוטג' תנובה באריזה חדשה.