X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחשבות צהובות העדה המרהיבה תוספי תזונה בזכות אולמרט שדרני הכסף מאגרים ממשלתיים בעד העובדים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מחשבות צהובות
מלמדי ומחנכי מאה שערים הדביקו לילדיהם טלאי צהוב והוציאו אותם לרחוב עם שלטים בהפגנה שהכריזה שביה"ח "הדסה" עושה להם בדיוק מה שהנאצים עשו ליהודים. רבותי, אם זה מה שהגרמנים עשו לכם, אז תחזירו להם מיד את הפיצויים שלקחתם ותתנצלו.
וצריך להוסיף: אם חסידי הונגריה ותלמידי ישיבות פולין וליטא היו מגלים מול הגרמנים 10% מרוח הלחימה שהם מציגים נגד ביה"ח הדסה, הארובה באושוויץ לא הייתה פועלת.

הביצועיסט

המשטרה טוענת שיש לה רשימה מוכחת של 260 אנשים חברי מרכז הליכוד שאולמרט ואנשיו סידרו להם ג'ובים והטבות. אם אולמרט הצליח לעשות זאת - אז כל הכבוד.
במדינה שבה שר לא מצליח למנות כרצונו אפילו לא את המנכ"ל שלו, במדינה ששר לא יכול להזיז בה פקיד בטלן מאגף א' המנומנם למחלקה ב' הנוחרת ולא מצליח לשנות שורה בנוהל מעופש ומיושן בן 40 שנה, או ליזום פרויקט כלשהו שיתבצע עוד בחייו (בכל חייו- עד 120. לא רק בקדנציה שלו בת השנתיים) - אז במדינה הזו המשטרה טוענת שאולמרט הצליח למנות 260 איש או לזרז ענייניים ב-260 מקרים?
לא יאומן. כנראה איש מוכשר מאוד.

העדה המרהיבה

יש להודות שלאנשי ביה"ח הדסה יש סף סובלנות ואיפוק גבוהים. לנוכח האמירות החצופות שהושמעו ע"י מנהיגי העדה החרדית בירושלים על כך שביה"ח עשה בילד של המרעיבה ניסויים קליניים, ושהילד בעצם נכנס לביה"ח עם יותר קילוגרמים (והרשעים שם הורידו אותם ממנו), היה מקום שביה"ח יוציא את ההודעה הבאה:
"לנוכח טענות העדה החרדית נגד ביה"ח על חוסר מקצועיותו, על רשעותו ועל התעללותו באנשיה, מבקשת הנהלת "הדסה" מהציבור החרדי להימנע מלגשת לביה"ח או לפנות למחלקותיו ורופאיו. הנהלת ביה"ח ממליצה לכל מנהיגי הקהילה החרדית, מי שהיו שותפים להשמעת הטענות, ולכל הרבנים החרדים ששתקו ומילאו פיהם מים נוכח השמעתן בפומבי, לפנות מעתה ולקבל לעצמם שירותי רפואה אצל בוגרי ומוסמכי הישיבות הגבוהות ובתי המדרש המצויינים של העדה החרדית ומאה שערים. הנהלת ביה"ח מאחלת לכולם רפואה שלמה, אך עד שלא תושמע התנצלות פומבית - לא במוסד שלנו".
ישנם רגעים שגם בי"ח רחום וחנון צריך להפסיק לדבר יידיש ולעבור לעברית ברורה.

זהות גנובה

מדינת ישראל מתכוננת להקים מאגר מידע ביומטרי, ואתם תחוייבו לתת לה עבורו טביעת אצבע, תווי פנים ונתונים ביולוגיים שלכם.
זה אומר שמי שיצליח לחדור למאגר כזה ולהעתיק ממנו פרטים, לא רק שיוכל לדעת עליכם את הפרטים הכי אינטימיים שלכם, כולל הביולוגיים, אלא שיוכל גם לגנוב את זהותכם, להופיע במקומכם בכל מקום, לכתוב ולקבל מסמכים בשמכם, להנפיק לעצמו כרטיס אשראי שלכם וכד'.
מכיוון שהכל בישראל אמור ללכת לפי "טביעת אצבע" אלקטרונית וביומטרית והיא שתשמש את המדינה לכל ענין וזיהוי (מבנקים ובתי משפט ועד רשיונות נהיגה ואישורי כניסה), הרי מרגע שמישהו יעתיק את "קוד הזיהוי" שלכם מהמאגר – אז עד יום מותכם הוא יהיה הצל שגונב אתכם.
הממשלה מבטיחה שהיא תדאג שהמידע לא ידלוף והמאגר הזה לא יפרץ. מדאיגה כאן במיוחד רמת האוטיזם הממשלתי: במדינה שבה פורצים ומעתיקים תוכנה עוד לפני שגמרו לכתוב אותה, שאיכות השמיעה בהאזנות סתר טובה יותר מאיכות השמיעה בקו הרשמי שבין ראש הממשלה לכנסת ובמדינה שאפילו פסקי דין מתפרסמים בה עוד לפני שהשופט כותב אותם - במדינה כזו הממשלה שלכם מבטיחה לכם שמאגר הנתונים שלה לא יפרץ? אפילו להכרזות מטומטמות של ממשלה צריך להיות גבול צניעות שאותו לא עוברים.
רשמו בפניכם: מהיום שהממשלה תקים מאגר כזה, הוא ידלוף יותר מהר ממה שהוא יתמלא. פרט לחשיפת כל הנתונים שלכם לעיני ולשימוש כל (כולל תכונותיכם הביולוגיות) גם כל מערכת תעודות הזהות "החכמות" תתמוטט ולא תהייה שווה כלום בגלל הפריצה. אז מה הועילו חכמים בתקנתם?
חיפשתי במאגר המוחות המרכזי של משרד הפנים את התשובה, ולא מצאתי. מה שמוכיח שגם אם פורצים למאגר נתונים ממשלתי, זה עדין לא אומר שיש בו משהו.

מנהיג עובדים

ח"כ דב חנין מסביר שהעובדים הזרים אינם לוקחים עבודות של ישראלים ושאין לסלקם, מכמה סיבות:
א – הישראלים ממילא לא מחפשים פרנסה בעבודות סיעוד נקיון או בנין, אז טוב שיש מי שעושה אותן עבורנו.
ב –קודם לכן עבדו בעבודות הללו הפלשתינים.
ג – עובדים זרים זה טוב למשק, כי הם תורמים ליעילות ולהתפתחות הכלכלית של המדינה.
מי אמר שצריך להיות קפיטליסט ואיש ימין בכדי לייצג כל כך טוב את הגישה המקורית של תעשייני המאה ה-19? רק שאני חושד שחנין יודע וקורא בסתר גם לטינית. אלה בדיוק הנימוקים שהושמעו בדיון שהתקיים בסנאט של רומא בשנת 107 לפנה"ס על חשיבותם של העבדים מצפון אפריקה לכלכלת רומא.

תוספי תזונה

דגים חכמים מעדיפים את חופי אירלנד והקאריביים על פני חופו המערבי של הים התיכון שלנו, המוכר להם כאזור ריכוז ימי משובח של שפכי ביוב כימי, פסולת תעשייתית ומתכות רעילות מכל הסוגים. בהעדר דגים בים מדינת ישראל מגדלת את הדגים שלה בבריכות. ובצפיפות. צפיפות מובילה למחלות, אז מוסיפים לדגים אנטיביוטיקה.
עם השנים החלו הוירוסים והחיידקים לפתח חסינות ומאחר ויש וירוס חדש שגורם לתמותת 90% מדגיגי הקרפיונים, אז כל הדגיגים הצעירים בבריכות יקבלו מעכשו חיסונים, ואתם תקבלו אותם בראש השנה בצלחת. דגים, חיסונים ואנטיביוטיקה גם יחד. כמו בבשר התרנגולות הקשישות שמוכרים לכם בשוק או בפירות העונה המבריקים, מצופי ריסוסי השבוע.
ואל תצפו שמשרד החקלאות הנשלט ע"י הלובי החקלאי ינקוט בפעולה כלשהי להגנתכם. אלא אם מישהו אחר יכנס לתמונה. כי לאור כמויות האנטיביוטיקה והתרופות הנמצאות בבשר ובדגים שמגיעים לשווקים, אפשר כבר לספק אותם במסגרת סל התרופות של משרד הבריאות.

תחקירני הכסף

מעניין לראות איך ה"טאלנטים" מערוץ 10, מקבלי המשכורות החודשיות של 100,000 ש"ח (ויותר), לוחצים חזק על הפוליטיקאים כדי שהם יתעלמו מהחוק ומחובת המכרזים ויוותרו לבעלי ההון על חובותיהם לקופת המדינה, אולי כדי שאלה יוכלו להמשיך ולשלם להם את המשכורות הדשנות שלהם.
יש הצדקה להציל את ערוץ 10 ואולי ראוי לעשות זאת, אבל רק אחרי שמשכורות "הכוכבים" שם ירדו לרמה שפויה וצנועה, כראוי וכמתחייב ממי שמבקש לוותר לו על חובותיו.
כל ניסיון לעשות עסקה דומה לזו בכספי הציבור להצלת חברת השקעות או בנק או רשות מקומית קורסת, היה זוכה למתקפת תקשורת ארסית ומתלהמת על גובה שכר הבכירים שם ודרישה עיתונאית לחשיפתו, וסביר שאת עיקר המתקפה היה מוביל אולפן החדשות של ערוץ 10.
אבל מי ידרוש הפעם גילוי נאות, כאשר מדובר בעסקה פוליטית לקניית אנשי התקשורת והתחקירנים של הערוץ הזה? דרוקר?

תאריך:  24/07/2009   |   עודכן:  24/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
פריצי אתה טועה, ראה חומר מצורף
נחום שחף  |  24/07/09 12:36
 
- בלוף וזיוף: מסמך מאמצע פברואר
"מקור חרדי"  |  24/07/09 12:59
 
- בעיה בהבנת הנקרא?
נחום שחף  |  24/07/09 13:55
 
- אתה שוב משקר - הדו"ח לא מיולי
יודעים לקרוא  |  24/07/09 20:05
 
- גאון של אמא
נחום שחף  |  25/07/09 02:35
 
- שחף טועה, מטעה ולא אמין
קוראים ובודקים  |  25/07/09 08:09
 
- למרוח אתה יודע הבנת הנקרא פחות
נחום שחף  |  25/07/09 11:50
 
- שלחתי תגובה לפני מספר שעות
נחום שחף  |  24/07/09 18:28
2
תגובה ל"הביצועיסט":
הטובע הכללי  |  24/07/09 12:55
 
- ומה עם חוקי המאפיה?
המחוקק!  |  24/07/09 14:58
3
החוף המזרחי, פריצי, לא המערבי ל"ת
איפכא  |  24/07/09 13:25
4
כיצד ממנים קרובים וחברים :
עידןסובול  |  24/07/09 15:06
5
חיסונים לדגים
יוא"ב  |  24/07/09 18:32
6
שנאת חרדים היא מחלה סופנית ל"ת
א מ רול  |  24/07/09 23:41
 
- אתה מתכוון לשנאת פרענקים ? ל"ת
פרענקי או אשכנזי  |  25/07/09 12:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינת אלון
לא מיותר להציג את השאלה כיצד זה כמעט כל הדיווחים בפרשת "האם המרעיבה" עסקו בהתנהגותם האלימה של החרדים ורק מעט מאד בשאלה האם וכיצד ניתן היה למנוע את האלימות    הציבור החרדי הוא ציבור סגור, אבל, במידה מסוימת, גם אנחנו כך
אריאל פלר
נהיגה פרועה בשכרות בכבישים, גם אם אינה מוגדרת כך משפטית, קרובה מאד לניסיון לרצח ובוודאי שהיא רשלנות פושעת    כשעיתונים כותבים על חמש משפחות שפקדה אותן טרגדיה, או חמש משפחות שחייהן נהרסו ברגע אחד של חוסר זהירות, הם כמעט מכשירים את הפשע ואת תרבות הנהיגה הפרועה
נירה אלטלף
אסירים אנאפלביתים שתיארו תחושת אדישות והזנחה גורפת מצד בית הספר נוכח כישלונם הלימודי המתמשך, חוו תחושה של גורל חיים צפוי מראש ובלתי ניתן לשינוי    ככל שמערכת החינוך תקדים לאתר תלמידים שאינם קוראים בכיתות היסוד, יקטן הסיכוי שהם יפתחו תסכול שעלול להתפתח לבעיות התנהגות ואלימות
זכריה פלווין
כדי להציל את עתידנו כאן, אנחנו חייבים לחוש כמה הרסנית המערכת הזהותית שהתפתחה כאן למען הרגשת ה-"בטוחים-רוחנית"    בשל מצוקות היסטוריות וגיאוגרפיות - שכחנו מה בעצם הציע לנו הרצל: להתכנס כאן, תוך תמיכה הדדית וכבוד לאחרים החיים כאן, כדי להגשים את היצירתי אשר טמון בתוכנו, למען עצמנו ולמען כל העולם
עו"ד משה גולדבלט
בעצם ימים אלו מינוי שופטים לבית המשפט העליון מונע משיקולי מחנאות    אמון הציבור נפגע    לעת הזו - עדיף שלא למנות שופטי קבע לבית המשפט העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il