X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כותרות נוספות ו"מפוצצות" תעלנה לחדשות, נראה שגם הן תתהפכנה לטובה כלכלה ושווקים: לקראת נובמבר 2009 הגישה תשתנה ותביא לעליית הריבית ועוד: על הפוליטיקאית שמגיעה אל הבאר אבל לא זוכה לשתות ממנה
▪  ▪  ▪

השבוע אנו לפני ליקוי הלבנה שיתקיים בתאריך 06.08.2009 במעלה 13.43 במזל דלי. אני מזכירה לכם שעדיף להמתין עד לאחר הליקוי ורק אז להתחיל ולפעול, מאחר שהצל של הליקוי כבר קיים כעת והאמוציות שוטפות את כולנו, בעיקר בגלל שאנחנו נמצאים עדיין בתוך המופע הנדיר של הליקויים (המשולש של ליקוי לבנה 07.07, ליקוי חמה 22.07, ליקוי לבנה 06.08). בשבוע שיגיע אחרי התאריך 06.08.2009 תראו את המצב הנוכחי בדרך שונה, מה שיניע אתכם לבחור בכיוון חדש ולפעול בדרך שונה מזו שחשבתם.
הליקוי, שהוא במזלות דלי-אריה, מביא את הקונפליקט בין האגו האישי ובין הצורך החברתי מסביב. הוא מתייחס לדרך בה אתם מבטאים את ה"אני" שלכם מתוך כוונה לשלב בו את הצרכים החברתיים, הסוציאליים. הוא מעמיד אתכם בפני השאלות היכן אתם עומדים ועל מה עליכם לוותר למען אחרים, כל אחד לפי ההורוסקופ האישי שלו.
ליקוי הלבנה יהיה על נקודת האמצע אורנוס/פלוטו ובמנעד לכוכב האורני הדס. זהו מבנה קשה, הנמצא גם בחצי ריבוע למעלת האפס במזל טלה, שהיא נקודה המשפיעה על העולם כולו, כך שהפעם הליקוי ישפיע על כל העולם. נקודת האמצע אורנוס/פלוטו מעידה על שינוי דרמטי בתחום הפיננסי, כך שאנחנו עלולים לשמוע על עוד קריסה או פשיטת רגל דרמטית באחד המקומות המרכזיים בעולם. כמו תמיד, כדאי לעקוב אחר ארועים בשבועות שהם סביב הליקוי, אלה יהיו משמעותיים.
השמש נכנסה למזל אריה, בצמידות לזנב הדרקון. זנב הדרקון מסמל את העבר, כך שהאתגרים החדשים הם לדעת ללכת קדימה, בלי לכאוב את האובדן. לפגוש באנשים חדשים, בחברים חדשים, עם אמונה בעתיד הטוב.
השבוע...
24.7 הירח בטל מאמש בשעה 23:29 עד הבוקר בשעה 06:24. אם אתם מנסים להתייחס לכל אות ותג, זה מבטיח שלא תמעדו בימים הקרובים. אם לא, היו מוכנים לתמרן מצבים עד שיימצא הפיתרון. אם כל עבודה שאתם עושים תהיה מוקפדת, ההצלחה שלכם תגיע לאחר שתסיימו. הביטחון שהכל יסתדר משרה בכם תחושה טובה והאמונה שלכם בעצמכם, ובאחרים, עושה את העבודה. תמיכה הדדית עוזרת לכולם, אבל אפשר שמה שאתם מרגישים ומה שקורה בפועל עלול להיות בכיוונים שונים. אל תיחפזו לשום מקום, אל תחזרו על עצמכם פעם אחר פעם, קבלו מצבים של חוסר ודאות, זה זמני, והדברים יסתדרו בהמשך.
25.7 העומס הרגשי יוצר שלולית מים קרים. אולי אתם נתקלים בכתף קרה כשאתם רוצים מקום להניח את הראש. אל תופתעו, נסו לבדוק את השטח לפני שאתם נכנסים פנימה, האם הבריכה מלאה במים? האם הם חמימים? יתכן שהאנשים סביבכם לוקחים את עצמם ברצינות רבה, אל תהיו כמותם, נסו לשמור על הומור. אל תבזבזו אנרגיה, בעיקר על תחומים שאין לכם ביטחון שזה מה שחשוב לכם. מה שנראה כהונאה עשוי להיות רק רגשות מעורבים, או ההפך, מה שנראה אמוציונלי ומעורפל עלול להתברר כמניפולציה.
26.7 הירח בטל משעה 02:15 עד 08:27. היום הוא יום טוב לקדם תוכניות חשובות לטווח הארוך. תנו וקחו מה שאתם מצפים לו בימים הקרובים, כך שאפשר לצפות לתערובת מזה או מזה, במיוחד אם אתם מתכוונים להתקדם בכמה ערוצים בעת ובעונה אחת. עם זאת, שימרו על ערנות, כי ייתכן שבדהירה שלכם קדימה אתם מפספסים משהו, או שמישהו "מספר" לכם סיפור שאין לו שחר. אם יש לכם ספק, עשו צעד גדול אחורה, ותנו לאחרים לבזבז את זמנם. שיתופי פעולה עתה עוזרים לכם במימוש המטרות. תמשיכו, תזרמו והאנרגיה הטובה תוכיח את עצמה. למעשה היום אתם תוקעים יתדות עמוקים ויציבים לפרויקט שיגיע בהמשך ליעד המבוקש.
27.7 האנרגיה הטובה ממשיכה ללוות אתכם גם היום. תחושה של אדיבות ונדיבות יוצרת אווירה פתוחה של חיה ותן לחיות. הרעיונות צומחים ועוזרים להרגשה שהכל מתבהר ומובן. אין לחץ לשום מקום, הישארו בצד הקונסרבטיבי, ואשרו את הדרך המקובלת לשיטות עבודה, מאחר שאלה בעלות פוטנציאל גדול יותר מתגובות אמוציונליות. היסודות שאתם מניחים היום יציבים ותומכים וממשיכים להתפתח, אבל ההמלצה להמשיך ולהביט גם ימינה ושמאלה.
28.7 הירח בטל היום משעה 05:54 עד שעה 13:57. קשה לכם לבטא במילים את מה שאתם חווים ומרגישים. האינטואיטיביות דומיננטית, אינסטינקטים ודמיון משתפים פעולה ותחושות הבטן מדריכות אתכם היום בדרך הנכונה. היצירתיות מביאה שמחה, הרוחניות גבוהה, יש השראה, למרות שגם הנאות חומריות לא יוצרות קונפליקט והשילוב של כל אלה מביא לתוצאות המבוקשות. השילוב של הוונוס והנפטון, רומנטי מאוד, עם זאת שימרו על רגליים על הקרקע כדי לא לעוף גבוה מדי.
29.7 חוסר ודאות שוטף אתכם הבוקר. האתגרים העומדים בפניכם יוצרים נטייה להתעמת, אבל אלה הם לא כללי המשחק הנכונים. נסו להתפשר עתה והתוצאה תהיה לשביעות רצונכם. האווירה קצת עגמומית, אבל לא נורא, אולי זו ההזדמנות הנכונה להתקדם באווירה קרירה כדי לתקן את הנדרש. מערכות יחסים נבנות כעת על בסיס סולידי.
30.7 זה היום בו כדאי לחזור ולבחון את כל הרעיונות הנפלאים שיזמתם ויצרתם, כדי לחשוף כל טעות נסתרת או חוסר הבנה חבוי. כל מה שאינו מעשי או עלול להוליך שולל, כך שבחינה חוזרת תמנע בעיה בהמשך. לא צריך להאמין לכל מה שומעים, או לכל מה שאתם אומרים. הרגשות שלכם פגיעים יותר, מצב בו התקוות הופכות לאכזבות. הירח בטל היום משעה 15:56 עד שעה 23:11.

השפעת הליקויים אצלנו

כדאי לעקוב אחרי ארועים בשבועות סביב הליקוי, אלה יהיו משמעותיים. בשבועיים האחרונים היינו עדים לכמה כותרות, שקדמו לליקוי לבנה, שהתהפכו מיד אחרי ליקוי החמה.
סיפור מעצרה של "האם המרעיבה", שהפרסומים עליה כחולה ב"מינכהאוזן", היו לכותרות, התמונות של הילד הרזה מאוד והפגנות האלימות, הופיעו עד לתאריך 22.07 ומיד אחר ליקוי החמה יצאה הודעת הפסיכיאטר שהפכה על פניו את כל הסיפור והשלכותיו, וגם את נקודת המוצא של הפרקליטות, המשטרה והרופאים. אבל זה עוד לא נגמר, ההמשך יבוא עם כותרות חדשות.
המקרה השני, הפאשלה של הקואליציה, בניסיון להעביר את החוק על הפרטת הקרקעות ביום רביעי, 22.07, ההכנה של החוק בימים שקדמו לליקוי והתוצאה, שהביכה כל כך את ראש הממשלה וחבריו. לא לכך הם התכוננו וגם כאן יבוא המשך שיהיה אחר.
ולבסוף, התקלה עם מערכת החץ, שבדיוק בימים אלה הייתה צריכה להוכיח את עצמה בארה"ב והתפקששה.
אלה הן רק כמה מהדוגמאות לכלל שאסור להתחיל ולהתניע תוכניות או פרויקטים לפני הליקויים. התוצאה, על-פי רוב, אינה זו שהתכוונו אליה ולכל אלה יבוא עוד המשך, עם כותרות אחרות.
ליקוי החמה היה במעלה 29 בסרטן, במעלת רום שמים בהורוסקופ של מדינת ישראל, בסוף מזל סרטן. המארס יעבור על המעלות של ליקוי בתאריך 15.10.2009, ולאחר שיסיים את הנסיגה במזל אריה כוכב מארס ייעצר במעלה אפס במזל אריה, בתאריך 10.03.2010, פחות ממעלה שעליה התרחש הליקוי. למעשה, בפרק הזמן בין התאריכים האלה, אפשר לצפות להתרחשות כלשהי.
כוכב מארס המגיע למזל אריה, יתחיל בנסיגה בתאריך 20.12.2009 עד 10.03.2010. נסיגת מארס על-פי רוב מסמלת תקופה פחות נוחה מבחינה ביטחונית, לאורך השנים.
הדגש על התאריך 22.07, אינו מקרי. בתאריך הזה בשנת 1946, ארגון אצ"ל הניח את הפצצה במלון דוד המלך בירושלים. בשעה 12:37 אירע הפיצוץ בו נהרגו 91 אנשים, ועוד כ-46 נפצעו. לימים אמר הקולונל גריי, מפקדה האחרון של המשטרה הבריטית בארץ ישראל, שלפעולה הזאת הייתה השפעה גדולה על ההחלטה של הבריטים לסגת ולפנות את ארץ ישראל. בתאריך 22.07.2002, מדינת ישראל תקפה בהצלחה וחיסלה את מנהיג החמאס סלאח שחאדה, וכל מי שהיה בקרבתו נהרג. כך שלאור העבר, ובעיקר עתה, עם מופע הליקוי בתאריך הזה במקום חשוב מאוד בהורוסקופ של מדינת ישראל, ובנוסף מעברו של כוכב מארס במזל אריה, כולל הנסיגה, מעבר שאורכו שבעה חודשים, עלול להתרחש אירוע לא נחמד, בימים הקרובים או בזמנים הנ"ל.
ליקוי לבנה שיתרחש בתאריך 06.08.2009, יהיה על אותן המעלות כמו הליקוי בתאריך 06.08.1990, בו מבנה הליקוי היה מלווה בהיבטים דינמיים, עם הכוכב מארס וכוכב פלוטו, סביב המעלה 14-15, שהן משפיעות על הרבה מפות של המזרח התיכון. ליקוי הלבנה משמעותי הפעם, אם נחזור שוב להיסטוריה: אוגוסט 1990 סדאם חוסיין פלש לכווית, בהמשך, בינואר 1991 פרצה מלחמת המפרץ... האם זה מרמז שאנו צפויים למשבר חדש כאן?
ניתן לשער שהלחץ של אובמה לשינוי מדיניות באזור יקבל תאוצה, אולי משהו שקורה ודוחף אותו לעסוק בכך. הליקוי יהיה מול הצמידות סאטורן פלוטו במזל אריה בהורוסקופ של מדינת ישראל. בנוסף, כוכב מארס שיגיע למעלות 14-15 במזל תאומים בתאריכים 02.08-04.08, עלול גם הוא להשפיע על ההורוסקופ של מדינת ישראל.
ציפי לבני: במפה המשותפת של ציפי לבני ומדינת ישראל, מגיע כוכב נפטון שימשי לציר 1-7 וזה אולי נותן לה תחושת כוח, אלא שעם הנפטון, אלה הן אשליות! בנוסף על אותו הציר יש נקודת ביניים של ראש דרקון/פלוטו, מה שיחדד את האכזבה.
בעבר נכתב כאן שמבנה ההורוסקופ שלה "עובד" הפוך למפת מדינת ישראל וזה הגורם לטעויות בשיקול דעתה, לכן ראינו אצלה כמה פעמים את התוצאה שהנה היא מגיעה אל באר המים... אבל לא זוכה לשתות ממנה.

כלכלה ושווקים

המולות של סאטורן אורנוס מופעלת בימים אלה על-ידי מעבר כוכב ונוס במזל תאומים. המעבר הוא בין התאריכים 21.07 עד 28.07, אבל גם הצמידות של הכוכבים יופיטר ונפטון בין התאריכים 26.07-28.07 משפיעה במנעד חיובי על כוכב ונוס.
כוכב ונוס שולט על נכסים ואלה היבטים חשובים לשווקים. השילוב של הכוכבים יופיטר ונפטון הביאו את האינפלציה והמשמעות היא שאנשים יוצאים ורוכשים בלי לחסוך. התחושה הראשונה אולי משחררת, כאילו הכלכלה מתעוררת, השווקים נסקו אל על והשקל התחזק, אבל למעשה המהירות בה השתנתה המגמה של האינפלציה, הופכת די מהר למקור דאגה חדש ויש לשער שלקראת נובמבר 2009, כאשר כוכב סאטורן יעבור למזל מאזניים ויבנה את הריבוע עם כוכב פלוטו, הגישה תשתנה ותביא לעליית הריבית.

תאריך:  24/07/2009   |   עודכן:  24/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חדשות בפשיטת רגל
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
הנאה מהטור האסטרולוגי האיכותי.
נעמה ק.  |  24/07/09 14:23
2
לא מתווכחים איתך
רלי  |  24/07/09 14:36
3
SHABBAT SHALOM
EMW  |  24/07/09 15:18
4
כלכלה ישימושית
ירוחם  |  24/07/09 15:48
5
תודה עלפיאנוח
פינה  |  24/07/09 16:24
6
קולעת בול בתחזיות!
דן 7  |  24/07/09 16:26
7
עולם במצוקה תרתי משמע
עטרה קלימי שגב  |  24/07/09 16:57
8
מדהימה
blsh  |  24/07/09 21:11
9
מאד מעניין הטור עם השלכה
אמיר2008  |  24/07/09 21:55
10
טובה ספרא
אברהם ארז  |  24/07/09 22:55
11
הקישור להיסטוריה,הטיפים והכל
דר. בן ישי  |  25/07/09 07:54
12
מענין ומקיף
רותי  |  25/07/09 10:57
13
עכשיו מובן
הרמת שרונית  |  25/07/09 17:41
14
מה שלום שפעת החזירים? ל"ת
חה  |  28/07/09 13:01
15
תמשיכי לכתוב תגובות לעצמך
אורן זריזיף  |  30/07/09 11:10
16
הכתבות שלך תמיד על רמה גבוהה!
ש.ר.  |  1/08/09 22:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר דוד אדלר
גם אם תתארך תקופת הקלון של דרעי, ברור כבר עתה שאין הקומץ משביע את הארי    וגם אם המטרה - להיות ראש ממשלה - לא תושג במלואה, משנה או סגן זה גם כן בסדר    אך כשמתמתגים מלכתחילה כסגן – עלולים להשיג הרבה פחות
צ'לו רוזנברג
מה לכם לחפש ברומניה בכלל, ומדוע להסתבך במעשים פליליים? הרומנים צעקו בכל שנות קיומה של היהדות המפוארת ברומניה אשר מנתה 800,000 יהודים, מהם הושמדו 400,000 בתקופת השואה, שהיהודים אשמים בכל החוליים של המדינה    התוצאה הייתה, כאמור, השמדתם של מאות האלפים על-ידי הרומנים ולא הנאצים    מדוע שלא נגשים את תקוותם של הרומנים ובאמת יהודים לא יימצאו על אדמת רומניה?
שמעון מלכה
למה כשהחרדי גונב הוא "אברך" ולעומת זאת, כשהוא מחרף את נפשו כדי להציל פעוטה ממוות, הוא הופך ל"גבר ירושלמי"?
יוגב שריד
אין עוול גדול מהניסיון להטיל את האשם במצב אליו הגיע משבר המים על כתפי החקלאים    בעשורים האחרונים רשם המגזר החקלאי בישראל שיעור התייעלות שאין לו אח ורע באף מגזר אחר בארץ, וספק אם יש דוגמאות דומות בעולם
אברהם (פריצי) פריד
מחשבות צהובות    העדה המרהיבה    תוספי תזונה    בזכות אולמרט    שדרני הכסף    מאגרים ממשלתיים    בעד העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il