X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: AP]

עיסוי (או מסאז') הוא טיפול נפוץ מאוד לצרכי פינוק וגם לצרכי בריאות. חלק מהאנשים הולכים לעיסוי בספא זוגי כפינוק וחלק לצרכים של טיפול בבעיות גב, שרירים מכווצים או מתח נפשי, לחץ, מעמסה ועוד. העניין הוא, שקיימים היום כ-150 סוגי עיסויים, חלקם רפואיים וחלק הומאופתיים ולכן במאמר הבא נציג לכם 5 עיסויים מומלצים ונאבחן כל אחד ואחד מהם.
5 עיסויים מומלצים שכדאי לכם לנסות
  • עיסוי לומי-לומי: מגע קצבי בתנועות מעגליות באמצעות מגע רחב מלווה בהרבה שמן. העיסוי נעשה בעזרת אמות הידיים של המעסה. העיסוי מומלץ להפחתת כאבי ראש, מתחים, שחרור שרירים מכווצים, העלאת האנרגיה ועוד.
  • עיסוי שוודי: עיסוי מרגיע, לא אינטנסיבי שמאזן וממריץ את מחזור הדם ולכן הוא נועד בעיקר לרגיעה כללית של הגוף והפגת מתחים וסילוק רעלים. התנועות הן איטיות וארוכות, מתבצע בעזרת שמנים ושמנים ארומטיים ומתפרש על כל הגוף. לכן הוא מתאים מאוד לחוויה כללית מפנקת ורגועה, ללא התמקדות באזור ספציפית.
  • עיסוי תאילנדי: זהו עיסוי המתמקד במתיחות הגוף ומשלב המון תנוחות מעולם היוגה, אך יותר באופן פסיבי מצד המטופל. הטיפול משלב לחיצות בליווי מתיחות איטיות ונעשה לרוב על-ידי מזרון רך. בגלל שעיסוי תאילנדי הוא יחסית פיזי ועמוק, יכולה לעיתים להיווצר תחושת אי-נוחות, אך היא לרוב תוחלף במהרה בתחושת רעננות ושחרור.
  • עיסוי רפואי: העיסוי הרפואי משלב אלמנטים, שיטות עיסוי שונות ושמנים מיוחדים ונועד לטפל בבעיות רפואיות מגוונות כגון: בעיות אורתופדיות, בעיות עצביות, כאבי גב, כיווץ שרירים, חוסר גמישות, דלקות ובגלל שהוא נועד לפתור בעיות ממושכות, לרוב טיפול בודד או שניים לא יספיקו.
  • עיסוי רקמות עמוק: זהו עיסוי איטי אך עמוק וחזק, שמתמקד ברקמות בשכבות העמוקות של השרירים וחיבורם לגוף ולכן הוא מומלץ ביותר לאנשים העוסקים בספורט, אנשים הנוטים לשרירים תפוסים וכאלה הסובלים מחוסר גמישות. סוג כזה של עיסוי מצוין גם במקרה של כאבים כרוניים באזורים שונים בגוף, כי יש לו יכולת לשחרר במהירות שרירים תפוסים, להפחית כאבים ועוד.
לסיכום
אז אחרי שהבנו שישנם המון סוגי עיסויים ולכל מסאז' יש אופי וסטייל משלו, תוכלו לבחור בקלות את המסאז' הכי מתאים לצרכים שלכם ולסיבות שהביאו אתכם לחפש טיפולי מסאז'. כמובן תוכלו לקחת את הידע שצברתם כאן ובנוסף לבדוק אופציות נוספות במכון הספא.

תאריך:  30/07/2018   |   עודכן:  30/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il