X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

אתם מחפשים דרך להגדיל את איכות הבילוי שלכם בחוץ? אתם רוצים לעשות שינוי לדק או למבואה שלכם כדי לתת להם ערך ויז'ואלי גדול יותר? צריכים מקום למקם אדניות? יש פתרון אחד פשוט מאוד שבעזרתו תוכלו להשיג את כל השלושה, פרגולה מעץ!
פרגולה הינה מבנה פשוט שיכול להפוך את החצר שלכם לחווית בילוי של ממש. לחלק מהאנשים, פרגולות נראות כמבנים לא שלמים, היות שהן בדרך-כלל בנויות מקורות עץ אנכיות אליהן מחוברות קורות גג מבלי שום קיר סולידי. אבל הן מגיעות עם המון תועלות שיכולות לעזור לכם לשנות את כל המראה של שטח המחייה החיצוני שלכם.
ישנן המון סיבות להוסיף פרגולה הביתה, להלן 8 מהן:
  • הן יוצרות שטח מוגדר: פרגולה יכולה להוסיף הגדרה מסוימת לחצר שלכם. אתם יכולים ליצור שטח בידורי או אזור לסעודה, במיוחד אם אין לכם דק או מבואה מרוצפת. אם אתם רוצים להגדיר שטח ברור בחצר שלכם, פרגולה מעץ היא הפתרון המושלם.
  • המון פרטיות: אם אתם לא אוהבים להיות בתצוגה כשאתם נהנים בשטח החיצוני של הבית שלכם, כדאי שתוסיפו פרגולה. למרות שמדובר במבנה פתוח, אתם יכולים ליצור שטח פרטי על-ידי הוספת בדים, מסכים על-מנת לסגור את אחד הצדדים של הפרגולה.
  • שטח נוסף לצמחים: אתם יכולים להוסיף שטח נוסף לגינה שלכם עם הוספת פרגולה. אפשר לתלות צמחים מהלוחות וליצור גינת אוויר יפהפייה. בנוסף, פרגולות אוהבות מאוד סוגים שונים של צמחים מטפסים, היות שהם גדלים מהרצפיה ויוצרים תקרה טבעית מדהימה בכך שהם קושרים את עצמם ללוחות של המבנה.
  • צל והגנה מפני מזג-האוויר: פרגולה יכולה לתת לכם אזור מוצל מעולה שבו תוכלו לבלות ימים בקיץ מבלי לחשוש מסכנות החשיפה לשמש. אם יש לכם גג טבעי עשוי צמחים מטפסים, תקבלו למעשה שטח לבלות בו גם בימים החמים ביותר. הצל שהצמחים יוצרים מוריד את הטמפרטורות בתוך הפרגולה ויוצר מעין מזגן טבעי.
  • מוסיפות ערך לבית שלכם: על-פי מומחים, אתם יכולים להוסיף עד 20% לערך הביתה שלכם עם הוספת פרגולה ויצירת נוף חדש בחצר. המחירים של פרגולות מעץ לא בשמיים, בשונה מתוספות אחרות שאתם יכולים להוסיף כדי להעלות את ערך הבית. פרגולות מעץ מוסיפות המון יופי לשטח החיצוני של הבית שלכם, והופכות לנכס של ממש ברגע שתרצו למכור את הבית שלכם.
  • משתלבות בקלות עם מבנים אחרים: אחד מהדברים הטובים ביותר שפרגולה מעץ יכולה לעשות זה להוביל למבנים אחרים כמו מרפסת או גזיבו. אתם יכולים להשתמש בפרגולה כמעין יוצרת דרך בין הבית שלכם לגזיבו, מה שיוצר שטח חיצוני שמאוד מושך את העין. לא משנה מה אתם בוחרים, זכרו שהמבנה המגוון הזה לא חייב לעמוד בפני עצמו. למעשה, לפעמים יותר טוב לחבר אותו למבנים אחרים שיש בחצר שלכם.
  • יוצרות אזור לבידור בחוץ: כולם אוהבים מסיבות בחוץ ופרגולות מעץ נותנות שטח בידורי מעולה ומגוון. ישנם המון רעיונות שאתם יכולים להשתמש בהם כדי ליצור שטח שבו תוכלו להיפגש עם המשפחה והחברים, שטח שבו אפשר לשבת לאכול או לשתות יין, אזור לאכול בו ארוחות בוקר עם המשפחה ועוד.
  • יופי יוצא דופן: למרות שכבר ציינו שפרגולה מעץ יכולה להיות תוספת מאוד מושכת לחצר שלכם. אתם יכולים להפוך אותן לעוד יותר מושכות עם הוספת אלמנטים מרשימים כמו תליית אדניות, הוספת תאורה, וילונות ועוד הרבה. אתם יכולים ליצור שטח חיצוני שתאהבו על-ידי הוספת אלמנטים שמתאימים לאישיות ולסגנון שלכם.
פרגולה הינה מבנה קל לבנייה יחסית שמוסיף המון לחצר. אתם יכולים לשנות את שטח המחייה החיצוני שלכם וליצור אזור שבו תוכלו לארח חברים ומשפחה או להירגע אחרי יום ארוך. לא משנה מה אתם הולכים לעשות איתה, תהיו בטוחים שתצאו מרוצים מהפרגולה.

תאריך:  30/07/2018   |   עודכן:  30/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il