X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כאשר רוב האנשים שומעים את המילה פרגולה, בוודאי עולה בראשם התמונה של פרגולת עץ, כבדה ומסיבית, בעלת קורות עבים וצבעים חזקים, אשר לא בהכרח משתלבים בנוף של הגינה שלכם. ואולי לחלק מהאנשים עולה התמונה של סככה מבד או חומר אחר אשר אינו אפקטיבי ומצריך טיפול ותחזוקה שבהחלט לא שווים את המאמץ. אך חשוב לנו להגיד לכם שלא כדאי למהר ולוותר על פרגולה לגינה, שכן כיום, קיימת גם פרגולה מחומר אלומיניום אשר מהווה פתרון יעיל, מתקדם ומעוצב לגינה שלכם.
אחרי שתקראו את השורות הבאות, בטוח שלא יהיה לכם עוד ספק ותבחרו רק בפרגולה אחת לגינה שלכם.
למה עדיף פרגולה אלומיניום על-פני פרגולות אחרות
עולם הפרגולות משתנה בקצב מסחרר, הפיתוחים החדשים, הדגמים, הצבעים, הטקסטורות והקלות שבבניית הפרגולה, הופכים אותה לכדאית תמיד. גם מחירן של פרגולות האלומיניום מהווה פקטור מכריע בבחירה של הלקוחות.
מגוון של צבעים, טקסטורות וצורות - גמישות חומר האלומיניום ושאר תכונותיו, מאפשרים למעשה לצבוע את פרגולת האלומיניום כמעט בכל צבע אשר תחפצו וזאת לצד עיצוב ייחודי לטעמכם האישי. בהשוואה לפרגולות העץ שכולנו מכירים אשר קשת הגוונים שם מועטה.
אצלנו בחברת יוניקיט תוכלו להתפרע ולהגשים את העיצובים הנועזים ביותר, שכן ברשותנו מגוון רחב של צבעים, טקסטורות וצורות של פרגולת אלומיניום. יתרון זה של עיצוב, מאפשר לכם להתאים את הגינה שלכם לנוף הכללי והביתי.
עמידות, יציבות ותחזוקה מועטה - עמידות חומר האלומיניום מאפשר לפרגולת האלומיניום ליהנות מיציבות לנזקי מזג-האוויר (קרינת שמש, חום, קור, רטיבות, קורוזיה וכדומה). עמידות זאת למעשה מונעת צביעה חוזרת ותחזוקה שוטפת, בהשוואה לפרגולת העץ אשר מושפעת משינויי מזג-אוויר ומצריכה תחזוקה קבועה וצביעה תכופה. בנוסף, את פרגולת האלומיניום ניתן לנקות בקלות ובמהירות, ללא צורך בשימוש בחומרים נוספים וכן היא אינה דליקה בניגוד לפרגולת העץ. עמידות זאת של פרגולת האלומיניום מהווה פתרון יעיל וחסכוני שכן הפרגולה שומרת על המראה היפה שלה לאורך זמן.
קביעת מידת ההצללה - פרגולת האלומיניום מורכבת מקורות מקבילות וסרגלי הצללה אשר הצפיפות שלהם וכיוונם קובעים את מידת ההצללה הרצויה ואת כמות חדירת קרני השמש אל שטח הגינה. לפיכך, ניתן בקלות להתאים את מידת ההצללה לדרישות הלקוח.
אז אל תוותרו ואל תתפשרו כי מגיע לגינה שלכם את הפרגולה הטובה ביותר.
חברת יוניקיט מעניקה ייעוץ מקצועי ושירות אדיב ואישי שיאפשר לכם לבחור את הפרגולה המתאימה במיוחד עבורכם. תוכלו לבחור בעצמכם האם תרצו לרכוש מאיתנו קיט פרגולה לבנייה עצמית או לבחור בהתקנה מאנשי המקצוע שלנו.
כך או כך, נשמח לשרת אתכם, ליצור ולהתקין בביתכם פרגולה אלומיניום חזקה ומעוצבת לשיפור איכות חייכם ולהעצמת האפקט החזותי של הבית וסביבתו.

לפרטים נוספים כנסו לאתר
תאריך:  05/08/2018   |   עודכן:  05/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il