X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דירקטוריון מיטב דש אישר אמש את ההסכם הקיבוצי והוא יהיה בתוקף עד 1 באוגוסט 2022 ונוגע ל-86% מעובדי מיטב דש שכר המינימום הוגדר על 6,000 שקל, תוספות שכר של בין 1.5% ל-3% ישולמו בכל שנה התמורה: שקט תעשייתי ומיצוי תביעות לתקופת ההסכם
▪  ▪  ▪
אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש [צילום: ישראל הדרי]

מועצת המנהלים של מיטב דש אישרה את ההסכם הקיבוצי שצפוי להיחתם עם הסתדרות העובדים הלאומית ועם ועד עובדי מיטב דש. כך הודיעה (יום ג', 14.8.18) הנהלת החברה לבורסה לניירות ערך. ההסכם כולל הסדרה של נושאי שכר, הטבות ונהלי עבודה ופיטורין תמורת "שקט תעשייתי ומיצוי תביעות". על-פי הערכת הנהלת החברה, ההסכם צפוי להביא לעלייה בהוצאותיה, אך לא מדובר בהוצאה מהותית.
ההסכם הקיבוצי, שאושר אמש בישיבת הדירקטוריון, צפוי להיות בתוקף לתקופה של ארבע שנים - עד ל-1 באוגוסט 2022. הוא יחול על 86% מכלל עובדי החברה - חוץ מהעובדים הבכירים ועובדים נוספים המועסקים בחוזה אישי.
שכר המינימום לעובדי החברה הוגדר כ-6,000 שקלים בחודש. תוספות שכר ישולמו לעובדים בכל שנה במהלך תקופת ההסכם בשיעור שנתי שבין 1.5% ל-3% משכר הבסיס של כלל העובדים הזכאים להעלאת שכר. חלק מתקציב תוספת השכר ישולם כתוספת אחידה והיתרה תשולם כתוספת דיפרנציאלית לפי החלטת ההנהלה. הזכאות לתוספות השכר תלויה ברמת השכר הנוכחי של כל עובד ובותק שלו בחברה, תוך מתן עדיפות לעובדים ברמות שכר נמוכות ולעובדים ותיקים.
עוד נקבע כי הנהלת מיטב דש תשתתף במימון לימודים אקדמאים של עובדים, תעניק מתנות לחגים וזכאות לקרן השתלמות. כן קובע ההסכם הטבות נוספות כמענק חתימה, השתתפות בתשלום קייטנות, מענק ותק, סבסוד חלקי לארוחות לעובדים והעלאת תשלום ליום הבראה לעובדים בעלי ותק שנקבע בהסכם.
ההסכם הקיבוצי קובע את שעות עבודה, מהם הנושאים שבהם קיימת חובת היוועצות עם ועד העובדים, הסדרים פנסיוניים לעובדים, תחולת סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורים, כללי התנהגות וזכויות ניהוליות. עוד הוא קובע הסדרים לניוד עובדים, לקידומם ומגדיר הליכי שיפור ביצועים. הוא קובע גם מהי תקופת הניסיון לעובדים חדשים, לעובדים קיימים וכיצד יתנהל הליך פיטורין בחברה. הנהלת מיטב דש התחייבה גם לשאת בחלק מתקציב הועד, להשתתף בהוצאות שונות של ועד העובדים ולספק לועד העובדים משאבים שונים. שאר התקציב אמור להגיע מדמי החברות של העובדים בוועד.
מן הצד השני מתחייבים הסתדרות העובדים הלאומית וועד העובדים ל"שקט תעשייתי", כפי שהוא מוגדר במסמך של מועצת המנהלים של מיטב דש. "ההסכם מבטיח בתקופת ההסכם שמירה על שקט תעשייתי ומיצוי תביעות", לשון ההודעה.
"הנהלת החברה מודה לועד העובדים על קיום משא-ומתן ענייני ומכבד והינה בטוחה כי האווירה הטובה שליוותה את המשא-ומתן תמשיך גם בתקופת ההסכם לטובת העובדים והחברה", לשון ההודעה.

תאריך:  14/08/2018   |   עודכן:  14/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסכם קיבוצי במיטב דש תמורת "שקט תעשייתי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
עלייה של 10.7% ברווחי הרבעון השני של 2018 לעומת הרבעון המקביל אשתקד - 16.62 מיליון שקל    ירידה של 29.7% בתשלומי המיסים של החברה ברבעון
איתמר לוין
"חוסר הנכונות לשלם מלמד על אובדן הבושה ועל זה צריך לשלם"    האגף בחן מערכת המשמשת שירותי ביון במסגרת מאמציו להרחיב את המידע על החייבים
עידן יוסף
בעקבות פוליטיזציה שהוכנסה לצה"ל ע"י המכונים צומצמה רשימת הגופים להרצאות ולכל גוף הוגדרו הנושאים עליהם הוא אמון, ואת המרצים המאושרים לעמוד מול החיילים    "לא ייתכן כי נושא מהותי שכזה יתנהל במחשכים ללא תיעוד וללא שקיפות"
עידן יוסף
ח"כ איתן ברושי דורש מח"כ שלי יחימוביץ' להסיר את הפרסום נגדו הטוען למעשים מגונים והטרדה מינית בתוך חמישה ימים, אחרת תיתבע תביעת דיבה
עידן יוסף, איתמר לוין
איסקוב, שעבד כתוכניתן בחברת הסבר ההתקפי, גנב ממנה לכאורה קוד וכלי תקיפה וניסה למכור אותם לאחר שזומן לשימוע פיטורין    הוא נעצר ועתה מואשם בניסיון פגיעה ברכוש שהיה בו כדי לפגוע בביטחון המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il