X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכהן כיום כיועץ בכיר לגופים פיננסיים בתחום הבנקאות להשקעות, שימש כיו"ר הפניקס החזקות והפניקס ביטוח וכן כדירקטור בחברות דלק, דלק אנרגיה ואלעד אירופה משמעות המינוי: הממשלה החליטה לא להפריד בין שני התפקידים שדולת הנשים: לנקוט צעדים נגד ברקת משום שהחליט להעסיק נהג ולא נהגת
▪  ▪  ▪
ברקת. אחד משניים שהגיעו לקו הסיום [צילום: משרד האוצר]

ממשלת ישראל אישרה (יום א', 21.10.18) את מינוי משה ברקת לממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. זאת לאחר שוועדת האיתור סיימה את עבודתה והחליטה להמליץ על שני מועמדים שנמצאו מתאימים וראויים ביותר לכהן בתפקיד ולאחר ששר האוצר, משה כחלון, המליץ על ברקת. ברקת נבחר בזכות ניסיונו בניהול חברות גדולות, באסדרה ובעבודה ממשלתית זאת לאור ניסיונו כמנהל מחלקת תאגידים ברשות לניירות ערך.
ברקת ממלא חלל בן קרוב לחודשיים, כאשר הרשות הייתה ללא ראש. עם סיום הקדנציה של הממונה הקודמת, דורית סלינגר. יש להניח שייכנס לתפקידו מיד.
משה ברקת (53), מכהן כיום כיועץ בכיר לגופים פיננסיים בתחום הבנקאות להשקעות, שימש כיו"ר הפניקס החזקות והפניקס ביטוח וכן כדירקטור בחברות דלק, דלק אנרגיה ואלעד אירופה. קודם לכן, כיהן ברקת כמנהל מחלקת תאגידים וכחשבונאי ראשי ברשות ניירות ערך. ברקת הוא רואה חשבון מוסמך וד"ר למנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה, בעל תואר ראשון בחשבונאות וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני נוסף במנהל עסקים בהתמחויות מימון וביטוח.
"אני מברך על אישור מינויו של משה ברקת לשמש כראש רשות שוק ההון בשנים הקרובות. מקצועיותו וניסיונו יחזקו את עבודת הרשות, שלה תפקיד מרכזי בפיקוח והסדרה של תחומי השירותים הפיננסים המשפיעים על כל אזרחי ישראל", אמר שר האוצר כחלון.
שדולת הנשים פנתה לנציב שירות המדינה ודרשה לנקוט צעדים נגד ברקת. הסיבה – הוא הודיע שיהיה לו נהג ולא נהגת (היא הייתה עד עתה הנהגת של סלינגר), כדי שלא יתעורר כל חשש בנושא הטרדה מינית. השדולה טוענת שהודעת ברקת היא פגיעה בנשים. ספק אם הממשלה תיענה לדרישה, בפרט כאשר ברקת כבר התנצל, הבהיר את דבריו, והודיע שהוא מכבד כל אישה.

תאריך:  21/10/2018   |   עודכן:  22/10/2018
+ליברמן: לא רואה בעיה בבחינת פינוי מרצון
20:54 21/10/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון אמר שדחיית פינוי חאן אל אחמר שאושרה בקבינט נעשתה על-פי פניית היועץ המשפטי לממשלה  ▪  "אני חושב שלא צריך להיות כל הזמן לעומתי לראש הממשלה. צריך לפעמים להתגמש"

ליברמן. "אף אחד לא התעסק עם זה" [צילום: איציק וולף]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר מינוי ברקת לממונה על רשות שוק ההון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
איציק וולף
שר הביטחון אמר שדחיית פינוי חאן אל אחמר שאושרה בקבינט נעשתה על-פי פניית היועץ המשפטי לממשלה    "אני חושב שלא צריך להיות כל הזמן לעומתי לראש הממשלה. צריך לפעמים להתגמש"
איציק וולף
תיקון לחוק התרבות והאמנות המבקש להעביר את הסמכות לשלילת תקציבים מגופים מפרים משר האוצר לשר התרבות    ח"כ זנדברג: השרה רגב מבקשת להפוך את עצמה משרה שאחראית לקידום התרבות - לצנזורית הראשית ולמשטרת מחשבות
איציק וולף
ועדת השרים לחקיקה אישרה הצעת חוק המחייבת חברות אשראי להפסיק את סליקת החברות שימצאו מפרות את חוק הגנת הצרכן    המטרה: למנוע חיובי שווא של קשישים שנעשים תוך הטעייתם בטלפון
עומר כרמון
ח"כ אייל בן ראובן: "הדרך היא ויתור על האגו והחלטה על אחד ממנהיגי המפלגות שיוביל את הגוש"    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "אם בני גנץ יקים מפלגה חדשה אפשר לקבוע שנתניהו יהיה ראש הממשלה כי המחנה יתפרק ליותר מדי מפלגות"
עידן יוסף
הממשלה תאשר הצעה להחלטה של השר לבטיחות בדרכים להגברת בטיחות רוכבי האופניים והגלגינועים    קורס ייעודי לרוכבי גלגינועים, הנפקת אישור כשירות לכל רוכב, חובת קסדה ואפוד זוהר, דחיית רישיון בשנה, הגדלת הקנסות, החרמה וגריטה והרחבת סמכויות הפקחים גם לבתי עסק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il