X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה תקף בנאום בכפר המכביה את מפכ"ל המשטרה היוצא וטען כי אין זה מקרה שההודעה על המלצות המשטרה בתיק 4000 התפרסמו ביומו האחרון של אלשיך במשטרה "אני לא חושב שזה בריא בדמוקרטיה שהמשטרה תחקור יחסי עיתונאים ופוליטיקאים, אבל אם חוקרים - שיחקרו את כולם"
▪  ▪  ▪
נתניהו. טענות מטורללות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף את מפכ"ל המשטרה ואת התנהלות משטרת ישראל בחקירות וטוען כי פרסום ההמלצות להגיש נגדו כתב אישום בגין שוחד ביומו האחרון של המפכ"ל אלשיך נעשה שלא במקרה.
"העובדה שההמלצות פורסמו דווקא היום, ביום האחרון לכהונת המפכ"ל, מוכיחה את מה שאני אומר מהיום הראשון. זה משחק מכור מראש. אי-אפשר לצפות לתוצאה אחרת מתהליך שהיה נגוע לחלוטין עוד לפני שהתחיל, אחרי מבול בלתי פוסק של הדלפות מגמתיות מתוך החקירות", אמר (יום א', 2.12.18) בהדלקת נר חנוכה יחד עם חברי מפלגת הליכוד לאחר שהבוקר הודיעה המשטרה כי ממצאי חקירת תיק 4000 כוללים ראיות לכאורה לקבלת שוחד מצד נתניהו ורעייתו שרה.
"איזה מתנה יפה נתנו לנו לחג. בעצם, ידידי, למה ציפיתם? הרי מסע הציד נגדנו נמשך בעיתוי שקוף וקטנוני ובתהליך שהוא נגוע מראשיתו. לא הופתעתי מההמלצות שפורסמו היום ולא הופתעתי שהן פורסמו דווקא היום. עוד לפני החקירה הראשונה, לפני למעלה משנה, כבר קבעו והדליפו שאלו יהיו ההמלצות. אז מה חדש?", אמר. "הגיע הזמן להגיד כמה דברים אמיתיים, שכל אחד מרגיש במעיים שלו. משהו לא בסדר. אי-אפשר לצפות לתוצאה אחרת. ראשי המערכת טענו בעזות מצח שאני שלחתי חוקרים פרטיים נגד חוקרי המשטרה ושרעייתי שרה שלחה את קצינת המשטרה צ' להתלונן על הטרדה מינית נגד ראש היחידה החוקרת".
לדבריו, הטענות "המטורללות" הללו, כלשונו, שכאילו פעל יחד עם אשתו נגד החוקרים פורסמו בקול רעש גדול בשעות השיא של הטלוויזיה אך התפוגגו בקול דממה דקה. "מילה לא דיברו על זה שההאשמות האלה, מצד בכירי המערכת נגדי ונגד שרה, האשמות איומות, הופרכו והתפוגגו כאבק", טען.
נתניהו התייחס גם לפרשיות נוספות שנוגעות לחקירות המשטרה ואמר כי הוא לא נכנס לפרטי סיכול מועמדים כמו שעשו לגל הירש, או למסמך יצחקי שאסף חומרים על חברי כנסת. לדבריו, אותו מסמך, שהיה בידיו של מי שהיה ראש אגף החקירות של המשטרה, הוא דבר שמזעזע את יסודות הדמוקרטיה. הוא התייחס גם לכך שהמפכ"ל אלשיך שכר את שירותיו של היועץ הפוליטי ליאור חורב "במיליוני שקלים על חשבון אזרחי ישראל", כלשונו, ולתוכנית הטלוויזיה עובדה שבה התראיין המפכ"ל והודה שהוא ביצע עבירה והדליף מתוך תיק החקירות.
"גם לא חקרו עשרות שרים וחברי כנסת, כולל את עד המפתח יאיר לפיד שנפגש בחשאי עשרות פעמים עם נוני מוזס, ושכולם פעלו להעביר את החוק שהיה סוגר את ישראל היום. חוק שאלמלא ההתנגדות שלי היה עובר בכנסת ומכניס הון עתק לכיסו של נוני מוזס. רבים מאותם חברי כנסת קיבלו סיקור אוהד בידיעות אחרונות וב-ynet. כמובן בהם לא נוגעים. אותי, שקברתי את החוק - חוקרים. זה אבסורד", אמר.
נתניהו הוסיף כי הוא לא חושב שזה בריא בדמוקרטיה שהמשטרה תחקור יחסי עיתונאים ופוליטיקאים, "אבל אם חוקרים - שיחקרו את כולם. לחקור עד הסוף", אמר. "הוציאו עשרות מיליונים ואולי מאות מיליונים על חקירות סרק, אבל סיקור אוהד לעשות ח"כים לא חקרו. אתם מכירים את זה - לא ביבי- לא חוקרים".

תאריך:  02/12/2018   |   עודכן:  02/12/2018
+לבני: דברי נתניהו - מופע השתלחות מזעזע
23:51 02/12/18  |  איציק וולף

ראש האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני, כינתה את דברי נתניהו הערב ״מופע השתלחות מזעזע". לדבריה, כשראש ממשלת ישראל משקר שמשטרת ישראל תופרת תיקים זה יהיה גם כתב ההגנה של ראש ארגון הפשע הבא.
״ישראל היא לא מדינה מושחתת אבל נתניהו משחית את ישראל. מבקש למוטט סדרי עולם ולהסיט אזרחים טובים נגד טובי אנשינו. אמת היא שקר ושקר הוא אמת. הכאוס טוב לנתניהו אבל ישראל חשובה ממנו. על החשוד בקבלת שוחד להיאבק על חפותו בלי למשכן מדינה שלמה עבורה", אמרה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: משחק מכור, לא ביבי - לא חוקרים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
}}}אלשייך צדיק וישר דרך .
נתניהו לא בטוח.  |  2/12/18 20:58
 
- }}}נתניהו בחר באלשייך=עובדות.
איפה אלוהים???  |  2/12/18 22:31
 
- }}}נתניהו בחר באלשייך=עובדות.
איפה אלוהים???  |  2/12/18 22:31
 
- לא בטוח שאלשייך צדיק
יצחק הרואה  |  4/12/18 09:20
2
ביבי- אוהבים אותך.הציבור מבין. ל"ת
הסזון עדיין כאן.  |  3/12/18 00:25
3
קיבלנו מדגם מגולדברג
מבשרת  |  3/12/18 06:08
4
ביבי מסוכן לדמוקרטיה הישראלית
משה, עורך דין  |  3/12/18 22:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איציק וולף
עו"ד תל-צור מצטרף לצוות המשפטי של ראש הממשלה יחד עם השופט בדימוס עודד מודריק, שישמש כיועץ בכיר    מודריק ינהל את צוות ההגנה בתיקים הפליליים ותל-צור וחדד ייצגו
איתמר לוין
נשיא בית משפט השלום בירושלים, אביטל חן, הציע לצדדים לנהל הליך גישור פלילי    הפרקליטות מבקשת שהגישור יתקיים במקביל להליך העיקרי, אם כי בפועל צפויה בו הפסקה של מספר חודשים
אפרים הלפרין
היה זה רביב דרוקר שהתחיל במשחק הצוללות נגד ראש הממשלה, אהוד ברק החרה והחזיק אחריו, בוגי יעלון בעקבותיהם, והם הפכו קוביה ועוד קוביה ועוד אחת ולא נמצאה אף צוללת, אפילו לא שמץ של צוללת
עו"ד משה מכנס
ללא קשר לאישומים הפליליים החמורים, שאולי יוגשו בפרשת הצוללות, חלקם של עורכי הדין שמרון ומולכו נותר ללא פעולה מספקת בתחומי האתיקה המקצועית ושמירת האמונים
משה כרמל
אמיר בר שלום מראיין את אהוד ברק בעקבות סיכום המלצות המשטרה שלפיהן נתניהו לא חשוד    ברק, במילים מכובסות, באופן מניפולטיבי, מאשים ללא בסיס את נתניהו בבגידה תמורת בצע כסף ואת היועמ"ש במעילה בתפקידו
רשימות נוספות
ביהמ"ש ינסה לגשר בתיק המעונות  /  איתמר לוין
משפט שרה נתניהו נפתח  /  איתמר לוין
מנדלבליט על תיקי נתניהו: לא עוסקים ברכילות  /  איתמר לוין
שפירא נבהל ופסל  /  איתמר לוין
להניח לשרה נתניהו לנפשה  /  יוסי דר
כסף מסובב ת'עולם  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il