X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כוכב פלוטו - המוחק, המשמיד והמפרק - "מגיע לביקור" במזל גדי, אך למעשה ישפיע על כל המזלות באופן ישיר ועקיף תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
מבטל עבר, מחדש עתיד

השינויים המהפכניים בחיים האישיים של כולנו
בשבוע זה חוזר פלוטו הכוכב, המביא איתו את המהפכים הגדולים ביותר בחייו של אדם מהילוכו האחורי וממשיך לצעוד קדימה. תהליך זה יהיה עד לסוף השנה בו יעבור הכוכב למזל גדי וימשיך את מהלכו. הנסיגה הבאה תתרחש בין מאי ועד לספטמבר 2010.
כרגע מבקר כוכב פלוטו במזל גדי עד לשנת 2025. עד אז צפויים עוד הרבה מהפכים לילידי המזל. בשנה זו צפויים להרגיש בשינויים אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. גם המזלות הבאים: סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה, ירגישו בהשפעת הכוכב. פלוטו ישפיע בצורה יותר מעודנת על מזלות דגים, שור, בתולה ועקרב.
למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם לא בצורה ישירה. וזאת, בגלל הקירבה לאנשים אחרים והסיכויים הגדולים כי הם - אם לא אנחנו, נמצאים תחת השפעת הכוכב.
להזכירכם, תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד, וזאת כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.
בזמן מהלך הכוכב קיימת תחושה קשה בשל העובדה שזהו זמן של חוסר ודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול, ולמעשה מן תקופת חושך כזו שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, ובזמן הזה עדיין כלום לא בהיר ומגובש.
השינויים תחת השפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם חייבים לעשות כבר מזמן את השינוי אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר ביטחון וכו', לא עשינו אותם ונשארנו מקובעים באותו מקום ועם אותם האנשים.
תפקידו של כוכב פלוטו הוא להעניק את אותו כוח החסר לעשייה ולגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך.
ה"בעיה" שעשויה להיווצר בזמן זה היא, שהכוח המתקבל הוא למעשה לא הכוח הטבעי של האדם אלא כוח שאול וחיצוני, הרי שביחד נוצר כוח חזק במיוחד העשוי להיות גם הרסני, ולכן רבים מייחסים להשפעת כוכב זה כוחות של חורבן והרס. ההבנה שצריכה להתקבל היא, שאין ברירה וצריך כוח אדיר לפעמים כדי להזיז את האנשים מקבעונם לגבי דעות, אנשים, מעשים וכו'.
בפרק זמן זה מומלץ מאוד לזרום עם הקיים ולא ללכת נגד הארועים בחיים האישיים ובקוסמוס. כל הליכה נגד הזרם תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - נסיעה ארוכה למטרות טיול והתאווררות עשויה להתאים לכם מאוד השבוע. קחו לעצמכם פסק זמן מהכל והרשו לעצמכם לבלות, ליהנות ולצבור אנרגיה.
בתולה
בימים הקרובים אתם עלולים לחוש חוסר ביטחון מלווה בצורך אדיר לשבור מסגרות כדי לצאת לעצמאות רגשית ואפילו כלכלית. יהיה נכון מאוד עבורכם לפני עשייה כלשהי להרפות ולקחת לעצמכם חופשה קלה לצורך מנוחה. מבחינה כלכלית אתם צריכים לבדוק מהו הדבר הנכון לכם לעשייה על-מנת שתוכלו לבצע את הדברים בסדר העדיפויות הנכון. חברים עשויים לעזור לכם בזמנים הקשים שלכם.
מאזניים
בימים הקרובים אתם יכולים לעזור לעצמכם בכך שתקשיבו הקשבה יתרה ומעמיקה לתת-המודע שלכם ותשאבו משם את התשובות הנכונות. אתם עוברים תקופה מאוד משמעותית ומנסים לבנות לעצמכם סגנון חיים חדש, ואולם בכל פעם אתם מרגישים שאתם נבלמים כתוצאה מכך שאנשים קרובים לכם מנסים לעכב את ההתפתחות שלכם וזאת בשל הפחד שלהם שלא תעזבו ותשאירו אותם בגפם.
עקרב
גולת הכותרת שלכם היא העובדה שאתם מתחילים להסתגל לכך שאתם נמצאים בתקופה חדשה בה אתם יכולים להסתגל לעובדה שאתם מכירים אנשים חדשים ומעניינים שנכנסו אל חייכם. זה הזמן לשדרג את היחסים הבין-אישיים שלכם ולהקשיב לאינטואיציה הפנימית שלכם בכל פעם שאתם לא בטוחים שאתם פועלים בצורה הנכונה. זה גם הזמן לפתח את היצירתיות שבכם ולהיפתח לאפיקים חדשים.
קשת
אתם נמצאים בתקופה מעולה מבחינה מקצועית ואישית. יש לכם תקופה טובה לקדם את עצמכם וליצור לעצמכם אפיקים חדשים בנושאי עבודה, קריירה וכספים. זה גם הזמן לבדוק ולוודא אישית ומקצועית את האמצעים העומדים לרשותכם על-מנת להמשיך לקדם את עצמכם. החברים הקרובים יעזרו לכם בבחירת האפשרויות כך שלא תיאלצו לברור את סדר העדיפויות לבד.
גדי
אתם עשויים להיקלע למריבות בכל הקשור ליחסים בין-אישיים ולכן, מומלץ לכם להימנע עד כמה שאפשר מהתנהגות אימפולסיבית למרות שברמת החשיבה יש לכם צורך רגשי עז לריב ולכעוס על אנשים קרובים לכם. השקיעו יותר בנושאי קריירה ואל תתנו ליחסים בין-אישיים להשפיע על שיקול דעתכם המקצועי. חוסר הבהירות והערפל עוד מעט יתפזרו ותוכלו להמשיך ולפעול מבחינה כספית.
דלי
ונוס, הכוכב המבקר בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ייתן לכם הזדמנויות חדשות לטפח מערכות יחסים חדשות וישנות. בתקופה הקרובה עומד להתיישר כוכב השפע במזל שלכם כך שהתקופה האחרונה והלא ברורה שהייתה לכם בתחומים השונים של החיים עומדת להסתיים. זה הזמן שלכם להמשיך בתוכניות הראשוניות שלכם ולא להתייאש כשהדברים לא מסתדרים כפי שאתם מצפים.
דגים
נושאי שותפויות די בעייתיים בשבילכם כרגע כיוון שנכנסתם לתסכול בתוך עצמכם בגלל ההתלבטויות הפנימיות שלכם כיצד להתנהג. זוהי בדיוק מחצית התקופה שלאחר יום ההולדת, כך שבאופן קבוע זוהי תמיד תקופה של חוסר ודאות. אתם רגישים יותר מתמיד ומבינים שלא תוכלו להמשיך להתנהג כפי שעשיתם עד היום. השתדלו להיעזר בחברים קרובים לפתרון בעיות אישיות רגשיות.
טלה
נושאי עבודה ו/או בריאות יהיו משמעותיים למשך כל החודש הקרוב. זה הזמן שלכם לבדוק את התוכניות שלכם בנושאים אלה ולהיות בטוחים שאכן אתם עושים את הדבר הנכון. בימים הקרובים תהיו נוחים לכעוס ולמעשה, תגלו שאתם בעצם כועסים על עצמכם בגלל חוסר המעשיות שלכם. הקפידו להיות שלמים עם עצמכם שלא תשלמו מחירים פיזיים על בעיות רגשיות.
שור
אתם מוטרדים מאוד בתקופה האחרונה בגלל העובדה שנושאי עבודה אינם זורמים כפי שאתם מתכוונים, ומנסים להעסיק את עצמכם כמה שיותר כדי לא להיסחף רגשית אל תוך הבעיות המציקות. בחודש הקרוב עשוי כוכב התקשורת להיות בנסיגה בבית העבודה שלכם ולכן החודש יהיה זמן רגיש במיוחד. נסו לחכות לחודש הבא כדי להחליט מהי הדרך הנכונה עבורכם ובינתיים השהו החלטות.
תאומים
אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל אמורים לחיות עם עצמכם בשלום ולא להרגיש בתנודות מיוחדות, למרות העובדה שמרקורי בנסיגה משפיע גם על המזל שלכם - אך בצורה סבירה. ואולם אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל מרגישים שהכל קשה לכם ויש לכם בעיה לראות את הדברים החיוביים בכל נושא למרות שאתם בטוחים שיש מטרה לכל אירוע. השקיעו מחשבה נכונה בתחום הכספי שלכם.
סרטן
הכוכב מארס נמצא במזל שלכם וייתן לכם כוח ואנרגיה לעשייה. ייתכן שהסביבה הקרובה תקשה עליכם לפעול בצורה חופשית, אך אתם מתוך מחויבות לא תוכלו לפעול באופן חופשי. הכוכב ונוס, האחראי על כספים, נמצא בבית הכספים שלכם כך שזהו זמן אידיאלי להיעזר בחברים קרובים שיעזרו לכם לבנות נכון את המערך הכלכלי שלכם. נסיגת מרקורי עשויה להשפיע עליכם בדרך שתהיו פחות נוחים לסביבה ולעצמכם.
אריה
הכוכב מארס נמצא בבית תת-המודע שלכם כך שנראה שאתם עסוקים בבחינה אישית של חייכם הרגשיים ומנסים להבין את המניעים של עצמכם. יש לכם יכולת רגשית גבוהה יותר בחודש הקרוב להתחבר אל הרגשות והמניעים הכמוסים ביותר שלכם ולקבל את התשובות הנכונות. ונוס אלת האהבה נמצאת במזל שלכם ותעניק לכם החודש כמה רגעים טובים של פינוק, נחת ותחושת אהבה אמיתית מהסביבה הקרובה.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  08/09/2009   |   עודכן:  08/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
אהוד ברק הקבלן הבונה, ואריאל שרון הקבלן המחריב    במבט אובייקטיבי, הבנייה מרנינה והחורבן מעיק    אצל השמאל זה הפוך - דווקא קבלן ההריסה זכה לתשואות רמות ומחיקת חטאים, ולעומתו, קבלן הבנייה זוכה לקיתונות בוז ולגלוג...
צ'לו רוזנברג
ממחקר שערכה הכנסת באשר לקבלת ההחלטות במסדרונות השלטון, עולה תמונה עגומה ומדאיגה במיוחד
מוטי פלד
לדור מלחמת ההתשה ויום כיפור קשה יותר להתמודד עם הטראומות מהקרבות    אנחנו עם האגו המנופח, הפופאי הבלתי מנוצח שיכול לבכות רק בלילה, כשאף אחד לא רואה ולא שומע
ירון זכאי
טוב יעשה הנשיא לשעבר אם יעניק כשירות אחרון לציבור את בירור מהות האונס    הוא יוכל להעזר לצורך כך בהגדרת האונס במשפט העברי, כיוון שהמשפט הכאילו בריטי שעדיין נוהג בארץ עוות על-ידי התביעה והמשטרה עד אשר נשתכח מזמן מהו "אונס"
ענבל בר-און
מה המשותף לטוקבקיסטים אשר ראו בדודו טופז חולה דכאוני שלא היה אחראי למעשיו לבין עורך דינו של החשוד ברצח, אבי דר, שהתעלם מרצונו לעמוד לדין? - חשיבה מדיקלית    האדם לא נברא בצלם אלוהיו, הוא לא מבחין בין טוב לרע, הוא לא בוחר    הוא אוסף כימיקלים ש"מכתיבים" את התנהגותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il