X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: בן הקריקטוריסט]
אטרקציות לבר/בת מצווה

הילדים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר, אלו שאנו מתעוררים בשבילם בבוקר, אלו שאנו מתאמצים בשבילם במהלך היום ואלו שאנו נהפוך כל אבן בשביל שהם יהיו מאושרים.
כשיש להם אירוע כלשהו, זה רגע שיא גם בחיים שלנו. הרי אנו מקדישים בשבילם הכל, אז כשיש אירוע משמח, זו הנחת שלנו ההורים. אנו כמארגני האירוע, נעשה לא מעט בשביל שהוא יהיה תואם את מה שהם רוצים, בשביל שהוא ישמח אותם ובשביל שהוא יהיה בלתי נשכח עבור הילד או הילדה ובשביל זה, נחפש בין השאר אטרקציה מיוחדת, אטרקציה לא שגרתית וכזו שתיצור עניין רב.
אז הינה רעיון משגע - קריקטורות לאירועים, קריקטורות שמצוירות על-ידי האמן בן הקריקטוריסט שישמח לתת מעצמו גם באירוע שלכם. כמובן לפני האירוע אתם תקבלו קריקטורה ענקית שנעשתה בתוכנות עיצוב גרפי מקצועיות לחוגג או חוגגת האירוע.
בר או בת מצווה - אחד האירועים המשמעותיים בחיים
בר או בת מצווה הם אחד האירועים המשמעותיים בחיים ולמעשה, האירוע המשמעותי ביותר אחרי חתונה. גיל בר או בת מצווה הוא גיל חשוב מאוד, גיל בו הילד או הילדה הופכים להיות בוגרים וגדולים. המקור של האירוע הזה הוא כמובן ביהדות ולפיה, בר או בת המצווה מקבלים עליהם עול מצוות והאחריות על החיים שלהם, על החטאים ועל המעשים הטובים שלהם עוברת מההורים שלהם אליהם. זו הסיבה שבר ובת מצווה הם אירוע חשוב מאוד בחיים, אירוע שממלא לא מעט ולכן במקרים רבים הוא נערך ברוב עם, עם הרבה אנשים ועם השקעה מרובה. אם הוא כבר מושקע כל-כך, אין שום סיבה למה לא לשדרג אותו עוד יותר ושדרג כזה יכול להיות עם בן הקריקטוריסט שיש לו כבר ניסיון רב באירועים מעין אלו.
ילדים שמרותקים כל הזמן
כמובן חלק לא מבוטל מהמוזמנים והאורחים אלו החברים של בר או בת המצווה. אתם יכולים לתת להם איזושהי אטרקציה בנאלית, אבל אם אתם רוצים באמת לעניין אותם, אם אתם רוצים לסחוף אותם ולראות אצלם ניצוץ בעיניים, בן הקריקטוריסט הוא האיש שיוכל לעשות את זה. הוא יצייר אותם ביחידים או בזוגות, הוא יבליט את תווי הפנים שלהם ויוציא אותם באור חיובי. הילדים ישמחו ויראו האחד לשני את מה שיצא וזה ייצור המון עניין. לאור ניסיון העבר שלו, אומר בן, הוא יכול להגיד שלא מעט ילדים משתפים פעולה ורוצים להיות מצוירים גם הם.
המבוגרים לא מפסיקים לצחוק
ומה עם המבוגרים בבר או בת המצווה? האם אטרקציה כזו מתאימה להם? כמובן... בן הקריקטוריסט יודע ליצור אינטראקציה טובה גם עם המבוגרים ומהר מאוד גם הם ייסחפו וירצו עוד ועוד ציורים שלהם. כמה מסוגל בן לצייר באירוע? הרבה יותר ממה שאתם חושבים.
הוא מצייר קריקטורה בשלוש-ארבע דקות ועובר מהר לבאה אחריה, מה שאומר שבאירוע ממוצע הוא מצייר מעל ל-60 קריקטורות ובדרך-כלל הוא מגיע למספרים שמתקרבים ל-100! רק תתארו לכם איזה עניין וכמה צחוק יהיה אם כל-כך הרבה אנשים יסתובבו באולם עם הקריקטורה שלהם, תדמיינו כמה האטרקציה תהיה מדוברת וכמה עוד יזכרו אותה אחרי.
לא רק לבר או בת מצווה
אז לאילו אירועים קריקטורות מתאימות? באילו עוד אירועים בן הקריקטוריסט מככב? האמת, בכל סוג של אירוע. זה יכול להיות אירוע עסקי, אירוע השקה של מוצר או שירות כלשהו, ערב חברה, מפגש צוות או כל אירוע עסקי אחר וכמובן, בכל סוג של אירוע פרטי. זו יכולה להיות חתונה, יכולה להיות ברית מילה, יכול להיות יום הולדת, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר. בן הקריקטוריסט עושה זאת כבר בסביבות ה-15 שנים ובכל אירוע הוא מגלה יותר ויותר כמה הוא אוהב את העבודה שלו, כמה הוא שמח לעבוד עם אנשים וכמה הוא שמח לשמח אנשים. בן הקריקטוריסט מגיע לכל אירוע שהוא ומהר מאוד הופך להיות "הדבר החם" באירוע.
כולם ילכו עם מזכרת מהממת
מכירים את זה שאתם מצטלמים באירוע אצל צלם המגנטים? בזה נחמד ובסופו של דבר אתם לוקחים את המגנט איתכם הביתה. יכול מאוד להיות שתשימו את המגנט הזה על המקרר ויכול להיות גם שתזרקו אותו או שהוא לא יהיה שווה כלום. יש שלל מזכרות שמחלקים באירועים, מזכרות דתיות כמו ברכון או זמירון ומזכרות אחרות בלי אוריינטציה דתית. אבל קריקטורה היא לא עוד מזכרת כמו כל אחת אחרת, קריקטורה היא משהו ייחודי, משהו לא שגרתי שלא כל אחד יוצא איתו מאירוע. אתם רוצים מן הסתם שהאירוע שלכם עוד ידובר (לטובה) המון שנים, אתם רוצים שהוא יהיה אירוע בלתי נשכח ושייזכרו בו עוד לא מעט. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא עם בן הקריקטוריסט. הוא יוצר כל-כך הרבה קריקטורות בזמן קצר יחסית וכל-כך הרבה אנשים יוצאים עם קריקטורה כזו ביד וקריקטורה היא משהו שאנשים שומרים שנים רבות, עם או בלי מסגור. זו בהחלט מזכרת מהממת וכדאי לכם לשקול אותה באירוע שלכם.
כן כן, זה ההוא מהטלוויזיה
אם תראו את התמונה של בן הקריקטוריסט לילד או לילדה בר או בת המצווה, יכול מאוד להיות שהוא יזהה אותו. בן הופיע בתוכניות טלוויזיה שונות והוא דמות מוכרת לחלק מהאנשים. הוא מוזמן לעוד ועוד אירועים והוא משתדל לתת מענה לכל דורש.
שריינתם אותו כבר לאירוע שלכם?
בן הקריקטוריסט מרבה להיות מוזמן לסוגים שונים של אירועים, אירועים בסדרי גודל שונים ועם כמויות שונות של מוזמנים ואורחים, מעשרות בודדות ועד לאלפים רבים. בן מכיר את כל סוגי האירועים ובתקופות מסוימות הוא לא עומד בעומס ונאלץ לדחות לא מעט אירועים שמוצעים לו. אם אתם שוקלים לשלב אותו בבר או בת המצווה של הילד או הילדה שלכם, אתם צריכים להזמין אותו כמה שיותר מהר. היומן שלו עמוס וככזה, יש סיכוי לא קטן שהתאריך המיועד או תפוס כבר או ייתפס בקרוב. אל תחכו ואל תהססו, עם המחירים האטרקטיביים שהוא מציע ועם מה שהוא נותן תמורת הכסף, אין לכם סיבה לחפש שום אופציה אחרת.
אירוע של פעם בחיים
בר או בת מצווה הם אירוע של פעם בחיים. כל ילד או ילדה מתרגשים מאוד לקראתם וכל הורה שהילד או הילדה שלו מתקרבים לגיל הזה, מתרגש ושמח גם הוא. בשביל שהאירוע יעבור בשלום ובשביל שהוא יהיה מיוחד וייחודי, אתם צריכים אטרקציה ייחודית. אתם לא צריכים להתפשר על פחות מהטוב ביותר מכיוון שזה האירוע של הילד או הילדה שלכם אותם אל רוצים לאכזב אותם. אטרקציות לבר או בת מצווה יש המון ואתם לא צריכים לוותר גם על אחרות (אם אתם יכולים להרשות לעצמכם) מה שבטוח אתם לא יכולים להרשות לעצמכם הוא לפספס את בן. הוא אמן ברמה גבוהה מאוד, הוא אדיב ונחמד ומציע את עצמו במחירים הגיוניים. כך תשדרגו את האירוע שלכם וכך תהפכו אותו להרבה יותר מעניין, כך תגרמו למוזמנים בכל הגילאים להסתקרן ולשמוח וכך האירוע שלכם יהיה מדובר עוד הרבה זמן, אירוע שרבים רבים לא ישכחו אותו עוד שנים רבות.
באדיבות בן קריקטורות לאירועים אטרקציות לאירועים

תאריך:  19/12/2018   |   עודכן:  19/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר אלשיך
עמי ג'רבי
מכת מדינה, לא פחות ממגפה    כך ניתן להגדיר את מה שמתחולל ברשתות החברתיות ובחלל הוירטואלי    זה חוצה גילאים, מעמדות ותחומים וזה משקף את האלימות הגואה בכל תחומי החיים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il