X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
האם לא די במפלגת גמלאים אחת? תשובה חכמה לא קיבלנו משתי המפלגות אופיר שהם, מנכ"ל המפלגה דיבר על ערבות הדדית שבלעדיה אין תקומה למדינה לא התקבל הסבר מדוע הוצג פרופ' שכטמן בפייסבוק של המפלגה, כמי שהוא עומד בראשה
▪  ▪  ▪
נענו בשלילה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

האם "מפלגת האזרחים הוותיקים" שהושקה לפני שבועיים אמורה להיות מודאגת? האם לא די במפלגת גמלאים אחת? תשובה חכמה לא קיבלנו משתי המפלגות. לשם מה נחוצות מספר מפלגות הנלחמות על קולו של האזרח הוותיק ובסופו של דבר הן אינן עוברות את אחוז החסימה להן הפתרונים.
בטקס השקה נשאו דברים הפרופ' דן שכטמן שהציג את עצמו כתומך המפלגה והוא התמקד בדבריו בנושא החינוך והדגיש כי איכות המורים הוא הדבר המרכזי שעל משרד החינוך להקפיד כי החינוך הוא עתיד המדינה. יעל גלזר, פעילה חברתית סיפרה על הקשיים שנתקלה לקבלת סיוע עבור אביה בן ה-95 ממשרד ביטוח הלאומי אותו כינתה גוף ארכאי.
פעיל חברתי נוסף, חיים בן שלוש, ציין כי חייבים לעצור את העוולות במדינה שנגרמות לאוכלוסיות המוחלשות. אופיר שהם, מנכ"ל המפלגה דיבר על ערבות הדדית שבלעדיה אין תקומה למדינה.
בקשה שהופנתה לדובר המפלגה אורי בינדר, להציג את מצע המפלגה ורשימת המועמדים לכנסת נענתה בשלילה ובאגרסיביות, כפי שגם לא התקבל הסבר מדוע הוצג פרופ' שכטמן בפייסבוק של המפלגה, כמי שהוא עומד בראשה.

תאריך:  06/02/2019   |   עודכן:  06/02/2019
+נתניהו שוחח עם ברקת וגלנט: "שיתוף פעולה הדוק"
19:58 06/02/19  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הערב בטלפון עם יואב גלנט ועם ניר ברקת - שני המועמדים החדשים שנכנסו לליכוד והתברגו בעשירייה הראשונה.
השניים הודו לראש הממשלה נתניהו על תמיכתו בבחירות המקדימות - לפני הקלעים ומאחוריהם - שהביאה אותם למקומות בכירים בצמרת הליכוד. ראש הממשלה הבטיח לגלנט ולברקת כי יהיה ביניהם שיתוף פעולה הדוק במערכת הבחירות הקרובה - ולאחריה.

+נתניהו מרוצה: מתפקדי הבחירות בחרו מדויק
19:11 06/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

תקף את בני גנץ ואמר כי אבו מאזן מרוצה אף הוא מהצהרתו של יריבו הפוליטי בדבר כוונתו כביכול לבצע הינתקות שנייה ביהודה ובשומרון

נתניהו. או גנץ או אני [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+24 יתמודדו בבחירות המקדימות במרצ
18:40 06/02/19  |  

הבחירות המקדימות של מפלגת מרצ צפויות להערך ביום חמישי הבא (14.2.18). יהיו אלה הבחירות המקדימות הפתוחות הראשונות של המפלגה. 131 קלפיות נפרסו ברחבי הארץ, כאשר אתר ההצבעה המרכזי יהיה בגני התערוכה בתל אביב. ההצבעה תהיה אלקטרונית והתוצאות יוקראו בגני התערוכה בסביבות השעה 23:00. 24 מועמדים ימודדו על מקום ברשימה - יריב אופנהיימר, חליל אלעוקבי, אבי בוסקילה, מהרטה ברוך רון, אילן גילאון, אבי דבוש, איציק וורגפט, אורן טוקטלי, ניר אבישי כהן, גבי לסקי, גורי מינצר, ענת ניר, סאאידה סדיק מסארוה, עלי סלאלחה, אסמעיל ערפאת, קטי פיאסצקי-מורג, עיסאווי פריג', ארטורו פרידמן, גיל קופטש, מיכל רוזין, מוסי רז, יניב שגיא, אילן שדה וענת שולמן.

+9,123 קולות למועמד הליכודניקים החדשים
18:32 06/02/19  |  

עם סיום ספירת הקולות מקבל מועמד הליכודניקים החדשים, ניר הירשמן, 9,123 קולות בבחירות המקדימות של המפלגה, אך הגיע למקום לא ריאלי. "זהו ניצחון לדרך שלנו, לאנשים שלנו ולתנועת הליכוד כולה. 12 המומלצים השיגו תוצאות מצוינות, שסייעו לגבש רשימה ראויה. יחד עם השותפים שלנו, אנחנו בדרך להחזיר את הערכים הישנים לתנועה, ועכשיו נוביל אותה לניצחון בבחירות", אמר הירשמן.

+ברקת: נרגש ונדהם מעוצמת התמיכה בי
17:15 06/02/19  |  

ניר ברקת עם ההודעה על סגירת ספירת הקלפיות: ״אני נרגש ונדהם מעוצמת והיקף התמיכה והאמון שקבלתי מחברי היקרים לתנועת הליכוד. כולנו מאוחדים סביב מנהיגותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומסתערים יחד כדי להביא ניצחון גדול לליכוד בבחירות הקרובות. אני מתחיל היום שליחות למען כלל אזרחי ישראל, אני מבטיח שאתן את כל כולי למענכם ולמען המדינה היקרה שלנו".

+הוקם צוות מו"מ לאיחוד האיחוד הלאומי עם הבית היהודי
17:05 06/02/19  |  

בהמשך לפגישת יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ אתמול, בה דרש פרץ להנהיג את הסיעה וגם לקבל את התיק הבכיר בממשלה, החליט פרץ על הקמת צוות משא ומתן שינהל את המגעים בין המפלגות. בצוות חברים ח"כ ניסן סלומינסקי ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך. "אנו ממתינים להקמת צוות מקביל באיחוד הלאומי על מנת שנוכל להתחיל בהקדם את המו"מ בין המפלגות", נמסר בהודעת הבית היהודי.

+טבריה כמשל
14:01 06/02/19  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

פיצולים בימין יובילו למהדורה חדשה של בחירות 1992, שהמיטו עלינו את אסון אוסלו  ▪  גם בטבריה התפצלו המתמודדים עד שקיבלו ראש עיר הכי אקסטרווגנטי שרק אפשר

רון קובי [צילום: יוטיוב]
+המטבחון
13:37 06/02/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

בשולי הכותרות: נותנים סיכוי לבעלי מוגבלויות  ▪  מתכון להצלחה - משליכים חכה במקום דג  ▪  ולקינוח למה לי בוטיליקה

קורס בישול [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דן שכטמן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פנייה למפלגת האזרחים הוותיקים נענתה באגרסיביות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
מנחם רהט
פיצולים בימין יובילו למהדורה חדשה של בחירות 1992, שהמיטו עלינו את אסון אוסלו    גם בטבריה התפצלו המתמודדים עד שקיבלו ראש עיר הכי אקסטרווגנטי שרק אפשר
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נותנים סיכוי לבעלי מוגבלויות    מתכון להצלחה - משליכים חכה במקום דג    ולקינוח למה לי בוטיליקה
איציק וולף
שקד החלה בקדנציה הנוכחית בחקיקת תקנות שיחייבו את ההסתדרות לחשוף את התקציב העצום שלה בפני הציבור    בשל הקדמת הבחירות לא הושלמה חקיקת התקנות    שקד: רוב המפלגות כורתות ברית עם ההסתדרות, אנחנו מובילים לשקיפות מרבית בארגון
עידן יוסף
בימין תקפו בחריפות את דבריו של יו"ר חוסן לישראל בראיון לידיעות אחרונות, שלפיהם ההינתקות הייתה "מהלך חוקי שבוצע בצורה כואבת, אבל טובה"    הליכוד: "גנץ יקים ממשלת שמאל"    בחוסן לישראל הגיבו: "נתניהו הצביע בעד המהלך ורגב דיבררה אותו"
ראובן לייב
אין מקום לפקולטה לרפואה בשטחים הכבושים, והיא רק מעוררת התנגדות עזה מצד מרבית החוקרים והמרצים במוסדות להשכלה גבוהה במדינה
רשימות נוספות
אדלשטיין, כ"ץ וארדן הם המובילים  /  עידן יוסף, איתמר לוין
רגב: הליכודניקים החדשים כמו הסודנים  /  איציק וולף
נתניהו דרש לעצור קמפיין לגיוס תרומות עבורו  /  מירב ארד, איציק וולף
גנץ מדבר? לא ממש  /  איתמר לוין
שומרי הסף  /  ד"ר רון בריימן
ארץ הבעיות הלא פתורות  /  יצחק מאיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il