X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"הייתה אנמיות בבחירות הקודמות"

ברק: בלי בוטות לא ננצח בבחירות

ראש הממשלה לשעבר קרא לאיחוד בין מפלגות כחול לבן, מרצ, העבודה ומפלגתו "חזרתי למשימה ציבורית אחרונה - להביא לסיום משטר נתניהו"
▪  ▪  ▪
ברק. "להתמקד בהחלפת משטר נתניהו" [צילום: פלאש 90]

יו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, קרא לאיחוד בין מפלגת כחול לבן על מרכיביה השונים עם מפלגות מרצ והעבודה, ועם מפלגתו.
"אני קורא למנהיגי כחול לבן, מרצ והעבודה להתחבר ולהתמקד בהחלפת משטר נתניהו. לא משנה לי מה מקומי, אם זה מקום 2 או 10, אם מה שיושג זה החלפת המשטר", אמר (יום ד', 24.7.19) בחוג בית שהתקיים בסביון.
לדבריו, מדובר במשימתו הציבורית האחרונה. "חזרתי למשימה ציבורית אחרונה - להביא לסיום משטר נתניהו. המשטר הזה מאיים על החזון הציוני ועל מדינת ישראל. נדרשת הבנה שמה שקובע זה גודל הגוש ולא גודל המפלגה", אמר.
הוא מתח ביקורת על האופן שבו ניהל בני גנץ את הקמפיין בבחירות הקודמות והסביר את הבוטות שלו בקמפיין נגד נתניהו. "הייתה אנמיות ואנרגיה נמוכה בבחירות הקודמות. בלי בוטות וישירות לא ניתן לנצח בחירות", ציין.

תאריך:  24/07/2019   |   עודכן:  24/07/2019
+איתן כבל: "סופם של מהלכים פוליטיים מסוג זה להתרסק"
10:37 25/07/19  |  

איתן כבל לכאן רשת ב: "סופם של מהלכים פוליטיים מסוג זה להתרסק. נשארתי האחרון שלא עזב את המפלגה. העבודה הפכה להיות תחנת רכבת. שפיר מצאה את מקומה במרצ - אולי זה הבית שמתאים לה".

+ח"כ גילאון: "השמאל הישראלי קם לבוקר של תקווה ואחדות"
10:15 25/07/19  |  

ח"כ אילן גילאון ממרצ על האיחוד עם ברק בכאן רשת ב': "השמאל הישראלי קם היום לבוקר של תקווה ואחדות, ופותח במסע חדש לעבר שינוי פני המדינה. הרכב משובח של פייטרים שיתנו הכול בשביל להחזיר את המדינה לקווי היסוד שלה. קווי יסוד של צדק חברתי, שלום ודמוקרטיה"

+ח"כ רוזין: "האיחוד הוא צו השעה במציאות הגזענית והמפלגת של הממשלה"
10:11 25/07/19  |  

חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) על הקמת המחנה הדמוקרטי: "אני מברכת את יו״ר מרצ ניצן הורוביץ על המהלך של הגדלת המחנה הדמוקרטי בהובלתה האידיאולוגית של מרצ ובהתאחדות סביבה. האיחוד הוא צו השעה במציאות הגזענית והמפלגת של הממשלה הימנית של נתניהו. חייבים להמשיך לפעול לאיחוד כל הגורמים משמאל לכחול לבן, וליצר רשימת שמאל גדולה שאינה בורחת מעמדותיה ומשמיעה קול ברור בעד שלום, שוויון ודמוקרטיה."

+בן גביר: "במרצ מוכנים למכור גם את אמא שלהם"
10:09 25/07/19  |  

בתגובה לאיחוד בין ברק למרצ, מוסר עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית: "‏עם כל התיעוב, תמיד חשבתי שמרצ זו מפלגה אידאולוגית שמתנגדת להחפצת נשים. הבוקר מסתבר שלמרצ אין גבולות: החיבור עם ברק, האיש שהיחס שלו לנשים ידוע לכולנו, מוכיח שבשביל כיסא בכנסת במרצ מוכנים להיאבק לא רק למען מכירת ארץ ישראל לאויבים, אלא מוכנים למכור גם את אמא שלהם".

+ח"כ שמולי: "בשבוע הקרוב אחליט על עתידי הפוליטי"
09:44 25/07/19  |  

ח"כ איציק שמואלי הגיב בגלי צה"ל לאיחוד בשמאל: "חיבורים בעת הזו נחוצים ואני מקווה שניתן יהיה להכניס את העבודה לתוך חיבור שכזה. אסור שאף מפלגה תיפול מתחת לאחוז החסימה, אחרת הסיכויים להחליף את השלטון יילכו לאיבוד". הוסיף: "לא בטוח שמפלגת העבודה תעבור בלעדיי את אחוז החסימה, זה עלול להיות אסון. אחליט בשבוע הקרוב על עתידי הפוליטי".

+ליברמן על האיחוד בשמאל: רשימת שמאל רדיקלי לא רלוונטית
09:22 25/07/19  |  

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב (יום ה') בגלי צה"ל על הקמת "המחנה הדמוקרטי": "רשימת שמאל רדיקלי לא רלוונטית. לא רואה שום מפלגה רצינית שתיכנס איתם לקואליציה, אפס אחוזים לכך שאנחנו נשב איתם".

+ח"כ דוד ביטן: "האיחוד מסייע לברק לצאת מהפוליטיקה"
08:54 25/07/19  |  

ח"כ דוד ביטן הגיב בגלי צה"ל לאיחוד בשמאל: "האיחוד יוצר מרצ טיפה מורחבת ומסייע לאהוד ברק לצאת מהפוליטיקה. נמצא אותו חוזר לניו יורק בעוד שנה".

+"יש שאננות בימין"
08:51 25/07/19  |     |   לרשימה המלאה

על האיחוד בשמאל: חבל שמרצ מפלגה אידיאולוגית נטמעת באיחוד הזה  ▪  הזהיר מפני בחירות בפעם השלישית והעריך "שיהיו קשיים גדולים גם בכנסת הבאה"

אדלשטיין. חושש מבחירות בפעם השלישית [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]
+ליברמן: "לא מפתיע שאישור יחידות דיור בישוביים הערבים נעשה לפני הבחירות"
08:35 25/07/19  |  

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב (יום ה') בחשבון הפייסבוק שלו: "נדהמתי לקרוא אתמול שהמועצה הארצית לתכנון ובנייה אישרה כ-30,000 יחידות דיור לבנייה ביישובים הערבים בואדי ערה". עוד הוסיף ליברמן: "לא מפתיע שזה נעשה 54 ימים לפני הבחירות ואין ספק שזה מריח לא טוב. המסקנה היחידה היא שלאחר ה-17 בספטמבר נתניהו ינסה שוב להקים ממשלה עם מפלגת העבודה ובתמיכת המפלגות הערביות. ביבי טוב לערבים".

+יו"ר הכנסת: "חבל שמרצ שהיא מפלגה אידיאולוגית נטמעת באיחוד הזה"
08:32 25/07/19  |  

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין הגיב (יום ה') על האיחוד בשמאל בכאן חדשות: "חבל לי קצת שבמסגרת מאבק ההישרדות, מפלגה כמו מרצ שאולי אני לא מסכים עם רוב הדברים אבל בהחלט מפלגה אידיאולוגית נטמעת באיחוד הזה". אדלשטיין הזהיר כי "יש שאננות בימין. אנחנו מסתובבים עם תחושה שכולנו צריכים לבדוק אם 2 ס"מ של כיפה צריכים להבדיל בין מנהיג למנהיג".

+רק 13
08:03 25/07/19  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה

ברק הקים אז ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט  ▪  תזכיר לי מה היו המסקנות? הרבה מסקנות אישיות קשות  ▪  שר המשטרה פרופסור בן עמי פרש ונעלם בספרד ומפקד המחוז והרבה קצינים הלכו הביתה

+סיכום: הורוביץ, שפיר וברק ירוצו יחדיו
07:56 25/07/19  |  איתמר לוין, מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מרצ וישראל דמוקרטית יתאחדו עם שתי ח"כיות הפורשות ממפלגת העבודה  ▪  הורוביץ, שפיר ויאיר גולן במקומות הראשונים; ברק במקום העשירי בלבד  ▪  מפלגת העבודה: "שמחים על הצטרפות ברק למרצ, המהלך ימנע אובדן קולות"

המחנה הדמוקרטי. הורוביץ במקום הראשון
+נתניהו על דברי אולמרט: "מי מדבר ככה?"
19:09 24/07/19  |  

ראש הממשלה נתניהו התייחס בשידור בפייסבוק לדבריו של אהוד אולמרט כלפי תושבת שדרות: ״מי מדבר ככה? באיזה זלזול, באיזה ביטול, זה אומר הכל. אני לא מסכים עם השמאל. אני חושב שהם טועים, זה נכון, ואני לא מסתיר את דעתי. אבל אני לא מבטל את בעלי הדעה הנגדית כבני אדם. אני לא אומר אתם... איך הם קוראים לנו? עדר? מה הם אומרים? בוטים, צ׳חצ׳חים, חסרי דעת. טוב, אני חושב אחרת. אני חושב שיש פה שכל ישר ולב חם של אנשים נפלאים".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברק: בלי בוטות לא ננצח בבחירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בוטה ? פה גס ומלוכלך...
קובגר  |  25/07/19 13:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
במרצ דורשים יתרון מובהק לנציגי המפלגה בצמרת הרשימה, דרישה שבישראל דמוקרטית מתקשים לקבל    מקורבי ברק: ״האיחוד עם מרצ הרבה יותר רחוק מכפי הנראה״
יוסף אליעז
מה שעשה ירון למוטי המת עושה עתה גאולה אבן ללונדון החי, יבדל"א, אף שזמנו וטעמו סרו זה מכבר
מירב ארד
עם זאת הבהירו כי הם מתנגדים לשיבוץ המועמדים ברשימת חצי-חצי בשיטת הריץ'רץ' ומציעים הצעה ההוגנת יותר של שליש שליש (ריץ׳ רץ׳ משולש)    על-פי המתווה שקד תעמוד בראש האיחוד למרות התנגדותו של הרב רפי פרץ
עידן יוסף
ראש הממשלה ביקש מהשר רפי פרץ להרכיב מחדש את איחוד מפלגות הימין לפני כל חיבור עם הימין החדש    בנט ויתר על המקום הראשון תמורת הזכות לבחור תיק בכיר
אפרים הלפרין
ההצרחה בין בנט לשקד, יש בה גם מן הטוב וגם מן הרע, הסכיתו ושמעו
רשימות נוספות
במקום ה-7 ברשימת העבודה גשר: חגי רזניק  /  איציק וולף
אוחנה מדיח את המנכ"ל פלמור  /  איתמר לוין
ברק מתנצל על אירועי אוקטובר 2000  /  מירב ארד
"ואל אישך תשוקתך"  /  אליהו קאופמן
מדינת נתניהו  /  יוסי אחימאיר
בגדי המלך החדשים  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il