X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שקד וסמוטריץ'. "נתניהו ימסור שכונות ממזרח ירושלים" [צילום: פייסבוק]
שקד וסמוטריץ' מביעים חשש:
"נתניהו יתקשה לסרב לטראמפ"
ראשי מפלגת ימינה: "נתניהו אומר שיחיל ריבונות רק על היישובים ביו"ש. היישובים הם רק 5% מהשטח. מה יקרה עם כל יתר ה-95%? הוא יכפיל את עזה פי 20 ויקים מדינה פלשתינית ממערב לירדן"
"לפיד, ליברמן והורוביץ חמוצים"
"אנחנו רוצים שתהיה זהות יהודית למדינת ישראל. אפשר להתווכח על הפרטים של ההיגד הזה. תראו מה קורה בצד השני, הרי מי החלופה - ליברמן? לפיד? ניצן הורוביץ וסתם שפיר? אנשים ששונאים ---[יהדות]. הם באמת מרירים וחמוצים. ביבי בקטע הזה צודק לאללה. שימו לב לטון הדיבור: הכל אנטי, הכל שלילי, הכל רע, הכל דפוק. להפך! אנחנו שמחים ואוהבים את הארץ הזאת"

יושב-ראש ימינה איילת שקד והשר בצלאל סמוטריץ' מביעים חשש מפני מסירת שכונות במזרח ירושלים לריבונות פלשתינית, ומכך שנתניהו לא יוכל לסרב בעניין לדרישה אם זו תגיע מצד ידידו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
בשיחוח חזותי בפייסבוק, אמרו (יום ב', 2.9.19) ראשי ימינה: אנחנו לא יודעים הרבה על תוכנית טראמפ, אך יודעים הדלפות שמדובר על שכונות במזרח ירושלים מריבונות ישראל לרשות הפלשתינית, ועקירה של ההתיישבות הצעירה שעבדנו קשה בקדנציה הקודמת להסדיר אותה - ואגב אנחנו מחויבים לחוק מרקם חיים שיאפשר קיום נאות להתיישבות הצעירה עד שתוסדר.
"הסיבה שבגללה צריך ימינה גדולה וחזקה היא משום שלראש הממשלה יש קשרים חזקים עם הנשיא טראמפ, ומטבע הדברים יהיה קשה לו לעמוד מולו. לראש הממשלה קל יותר לסרב לאובמה מאשר לטראמפ. לכן צריך שנהיה חזקים עם כוח פוליטי ויכולת עמידה כי שזה לא יקרה. נתניהו אמר בנאום הפצצה באו"ם שאם זה נראה ונשמע כמו ברווז זה כנראה ברווז. כרגע, תוכנית טראמפ נראית כמו מדינה פלשתינית, ולא חשוב כרגע איך יקראו לזה ומה יהיו הגבולות שלה.
על הצהרתו של יו"ר הליכוד אתמול כי הריבונות תוחל בכל ההתנחלויות, אמרו: "שימו לב שנתניהו אומר שיחיל ריבונות רק על היישובים ביהודה ובשומרון. היישובים הם רק 5% מהשטח. מה יקרה עם כל יתר ה-95%? בסוף הולכת לקום ישות לאומית ערבית ממערב לירדן - זאת מדינה פלשתינית. זה [אומר] לקחת את עזה, להכפיל אותה פי 20 ולהקים אותה ביהודה ובשומרון, ולא חשוב מאיזה כוונות טובות זה יבוא. גם לשמאל היו כוונות טובות באוסלו הארור, שהביא לנו אלפי הרוגים ופצועים. לא חייבים לחזור על הטעויות האלה. חייבים אותנו חזקים כדי להחזיק את ראש הממשלה - חזק-חזק מול טראמפ אם יציג תוכנית רעה".
שקד: "כשנכנסנו לכנסת ב-2012, נתניהו דיבר על מדינה פלשתינית בנאום בר-אילן ובנט פרסם את 'תוכנית ההרגעה' להחיל את הריבונות על שטחי C, דיפלומטים מכל העולם הסתכלו עלינו כמו איזה שני משוגעים ואמרו שאנחנו הוזים. ואתם רואים שאחרי כמה שנים אפילו ראש הממשלה מאמץ כמה חלקים מהתוכנית הזאת. אנחנו מיישמים מדיניות ימין וכופים על הממשלה לימין. נכנסנו ושינינו את כללי המשחק". סמוטריץ': "היא רוצה להחיל ריבונות רק על שטחי C, ואני כידוע גם על שטחי A ו-B, ואז לעודד הגירה גדולה מאוד של ערבים החוצה, על זה אנחנו לא מסכימים, אבל בעוד כמה שנים היא תודה שאני צודק...".
בעניין ההחלטה לפזר את הכנסת, אמר השר סמוטריץ': "החזרת המנדט לנשיא במקרה בו לא הייתה הצלחה להקים ממשלת ימין, משמעה הקמת ממשלת שמאל. מדובר בהכרעה לא דמוקרטית (להחזיר לנשיא, ע.י.), משום שהעם הצביע חד-משמעית בעד ממשלת ימין. ליברמן הצהיר אינספור פעמים במערכת הבחירות שימליץ על נתניהו לראשות הממשלה וייכנס איתו להרכיב את הממשלה, אבל טרפד זאת בתרגיל אגואיסטי וחסר אחריות. אין דבר פחות דמוקרטי מזה. לכן כדי להגשים את רצון הציבור היה צורך לפזר את הכנסת ולחזור את העם. אם היינו סבורים שהציבור מעוניין בממשלת שמאל - לא היינו מפזרים את הכנסת".
נושאים נוספים אליהם התייחסו:
  • תחבורה - ביטול הפריפריה ייעשה באמצעות תחבורה ועוד תחבורה - רכבות, אוטובוסים ורכבות קלות. למשל הארכת קו העמק עד בנימינה, הקמת המסילה המזרחית, קנינו קרונות חדשים. חסרות מסילות ומערכי קטרים וקרונות. התחלויות עובדי הרכבת אינן מקובלות. נשלח את רופא הרכבת הביתה לעובדים.
  • כלכלה ליברלית - אל תסתכלו על הבטחות אלא על מעשים. הטלנו שקיפות על ההסתדרות, דבר שאיש לא העז לפני כן. צמצמנו חקיקה וצמצמנו אסדרה. בצלאל סמוטריץ' הוא מהמובילים במדד החרות. פעלנו להסרת חסמים מעסקים ואנו פועלים למען חוק בוררות חובה נגד השבתת שירותים חיוניים. בכל מפלגות השמאל יש מעוזים של ההסתדרות - ניסנקורן בכחול לבן, עמיר פרץ בעבודה וגם בליכוד יש התערבות ידועה של הוועדים הגדולים, והיחידה שמשוחררת מזה היא ימינה. יש לברך את פייגלין שהגיע להסכם מצוין והשכיל לוותר על מועמדותו. פייגלין קיבל בסקרי הבחירות הקודמות 7 מושבים, אבל לא עבר את אחוז החסימה. השחקנים האחרים צריכים ללמוד ממנו. אין שום סיכוי בעולם שיעברו את אחוז החסימה. בכל מערכות הבחירות עוצמה יהודית הייתה קרובה לאחוז החסימה, טענה שתעבור ובסוף לא עברה. יש לנו נטייה להצביע למפלגה שהיא השפיץ של השפיץ של מה שאנחנו מזדהים איתו, גם כאשר אין שום סיכוי שלא תעבור.
  • יהדות - אנחנו רוצים שתהיה זהות יהודית למדינת ישראל. אפשר להתווכח על הפרטים של ההיגד הזה. תראו מה קורה בצד השני, הרי מי החלופה - ליברמן? לפיד? ניצן הורוביץ וסתם שפיר? אנשים ששונאים ---[יהדות]. הם באמת מרירים וחמוצים. ביבי בקטע הזה צודק לאללה. שימו לב לטון הדיבור: הכל אנטי, הכל שלילי, הכל רע, הכל דפוק. להפך! אנחנו שמחים ואוהבים את הארץ הזאת. יש לנו המון שמחה, תקווה ואמונה. 'מתים' על המדינה הזאת, 'מתים' על הצבא, 'מתים' על עם ישראל - גם על אלה שאיתנו וגם על אלה שלא איתנו. זה מכנה משותף כך כך גדול שבתוכו אפשר להסכים להתווכח על מה שלא מסכימים. אבל מול החלופות ההתלבטות בכלל אינה מובנת.
  • ניצולי שואה - העברנו חקיקה לקיצור התנהלות ההליכים משפטיים לניצולי שואה, והממשלה הקודמת העבירה אלפי שקלים מקרן שנסגרה לחלשים. שלא כמו יאיר לפיד שהיה שר האוצר, לא השתמשנו ברשימות הניצולים כדי לעשות קמפיין.
  • לגליזציה - שקד: "אחרי שלא נבחרתי, קיבלתי הצעות מארבע חברות קנביס להצטרף אליהן. חקרתי את התחום. מדינת ישראל יכולה להיות מובילה בעולם בתחום ולהיות מעצמה, כי שנים רבות התקיים כאן מחקר. צריך לשחרר חסמים, לאפשר יצוא ולאפשר גידול כמו צריך. גם החקלאים ייהנו מזה, גם תהיה תעשיה של תרופות ומוצרים. היום יש התעללות בחולים שנזקקים לקנביס רפואי וצריך להפוך את זה לתרופת מרשם, וסגן שר הבריאות אמר לי שזו הכוונה". סמוטריץ' הבהיר את דבריה: "לא נציף את רחובות ישראל בסמים שידפקו לבני נוער את הראש".
  • חקלאות - נדרוש לקבל את רשות מקרקעי ישראל, נתקן את שינוי תקנה 106 ונדאג לחקלאות שנפגעת כי הפכנו לחברה נהנתנית. הגברנו את הענישה נגד הפשיעה החקלאית שמניעיה לאומניים, ולמרות שלא הצלחנו למגר אותה נמשיך לפעול בנושא.

תאריך:  02/09/2019   |   עודכן:  08/09/2019
+אלי ישי לעצמה יהודית
08:24 03/09/19  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה

בסקר האחרון התקרבה עצמה יהודית בצורה משמעותית לאחוז החסימה, אלי ישי יכול להשלים להם את הפאזל אם יבין שהצלת 4 מנדטים של עצמה יהודית תועיל לימין יותר מהצלת מנדט בודד ליהדות התורה  ▪  ברגע שאחוז החסימה יהיה יותר ויותר מוחשי, יתעוררו לחיים עוד המון תומכים של עצמה יהודית המשתוקקים להצביע להם אך מפחדים לזרוק את קולותיהם לפח האשפה

ישי. ניסיון פוליטי [צילום: יהודה חיים/פלאש 90]
+סקר: הליכוד מוביל, ימינה נחלשת
08:07 03/09/19  |  

סקר מכון מדגם עבור וואלה ניוז: הליכוד 32; כחול לבן 31; הרשימה המשותפת 10; ימינה, ישראל ביתנו 9; יהדות התורה 8; ש"ס, המחנה הדמוקרטי, העבודה-גשר 7. עוצמה יהודית 0 (2.7%).

+נפתחו תשדירי תעמולת הבחירות
06:23 03/09/19  |  

תשדירי תעמולת הבחירות ברדיו נפתחו הבוקר בתשדיר תעמולה של רשימת יהדות התורה והשבת.

+ביטן שחרר את המאבטח שהוצמד אליו
19:44 02/09/19  |  

‏ח"כ דוד ביטן שחרר את המאבטח שהוצמד אליו אחרי ניפוץ שמשת רכבו שחנה במצודת זאב, ובשיחה הסביר: "קצין הכנסת אמר לי שאם יוצמד לי מאבטח זה רק דרך הכנסת. לא חושש, זה למען הסר ספק". על הפגיעה ברכבו אמר: "היה צריך להגיע לשם במיוחד. לא קיבלתי איומים ואני לא יודע מי עשה את זה".

+לדחות עתירת הליכוד נגד ערוץ 12
19:20 02/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

סבור שפרסום חומרי החקירה בפרשה 4000 אינו תעמולה אלא ידיעה חדשותית, ולפיכך ליו"ר ועדת הבחירות כלל אין סמכות להורות שלא לפרסם אותם

פלג. העדות של פילבר [צילום: משה שי, פלאש 90]
+נתניהו: "ליברמן חבר לאיימן עודה"
19:16 02/09/19  |  

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו: "ליברמן חבר לאיימן עודה ואמר שהוא ממליץ על גנץ. הוא עשה עם גנץ ולפיד הסכם עודפים. הוא לוקח קולות מימין ומעביר לשמאל".

+פתח תקוה: נופצה שמשת רכב של כחול לבן
19:15 02/09/19  |  

ברחוב גורדון בפתח תקוה נופצה שמשת רכב בשיירה של כחול לבן. הוגשה תלונה ונסיבות האירוע נבדקות. ח"כ ‏יאיר לפיד מסר בתגובה: "האלימות עולה מדרגה. חייבים לעצור את האלימות לפני שמישהו ייפגע. אני קורא לראשי המפלגות בואו נעצור את ההסתה".

+ליברמן: המתקפה על גיא פלג - סימני לחץ
17:05 02/09/19  |  

‏יו"ר ישראל ביתנו ‎ליברמן בוועידה הכלכלית הלאומית של כלכליסט: "ההתקפה של ‎נתניהו על חדשות 12 וגיא פלג מראה שהוא בלחץ, אני לא זוכר שראש ממשלה עושה דבר כזה. בליכוד לא מגנים את זה, אבל לא מתוך אהבה לנתניהו". דובר הליכוד יונתן אוריך בתגובה: ‏ליברמן לפני שנתיים על רביב דרוקר: ״ערפד גזען ושרלטן״.

+חוטובלי: נתניהו הבטיח לי שאהיה שרה
16:37 02/09/19  |  

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי טוענת כי ראש הממשלה נתניהו לא מינה אותה לשרה משום שלא היה מעוניין במינוי שרה זמן קצר לפני הבחירות. זאת למרות שנתניהו מינה זמן קצר לפני הבחירות את דוד אמסלם לתפקיד שר התקשורת. "הובטח לי על-ידי ראש הממשלה שאהיה שרה בממשלה הבאה, אם ננצח בבחירות ונתניהו יקים ממשלה" (אתר כיפה).

+ישראל ביתנו פרסמה את רשימת דרישות הביטחון שלה
16:33 02/09/19  |  

מפלגת ישראל ביתנו פרסמה את רשימת דרישות הביטחון שלה כתנאי לכניסה לקואליציה:
  • מיגור שלטון החמאס בעזה תוך חידוש מדיניות הסיכולים הממוקדים לראשי הטרור
  • הפסקה מיידית של תשלומי דמי הפרוטקשן לארגון הטרור חמאס
  • חוק עונש מוות למחבלים
  • שלילת תושבות מאזרחי מזרח ירושלים שהורשעו בטרור
  • מימוש תוכנית מיגון הצפון לאיומים ביטחוניים וסכנה מפני רעידות אדמה
  • הקמת חיל הטילים והשלמת פיתוח מו"פ לרכיבים נדרשים
  • קידום טכנולוגיית יירוט טילים באמצעות קרני לייזר
  • שדרוג משמעותי של חיל היבשה ושינוי מבני במפקדת זרוע היבשה
  • העברת חיל המודיעין לנגב
  • אימוץ דוח שמגר כבסיס הבלעדי לכל עסקאות שבויים ונעדרים עתידיות


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
יצחק מאיר
אתה שואל מה הייתי מציב בראש הכל הבעיות הזקוקות לפתרון ועליהן הייתי הולך לבחירות? אומר לך - "החינוך"!    "אתה רואה מישהו הולך לקלפי בישראל על חינוך? בחירות זקוקות לתשוקה
מנחם רהט
כל הזכויות לפסילתם הלא מוצדקת בבג"ץ של מרזל וגופשטיין, לעומת התרת מירוצה של מעריצת השהידים, שמורות לליכוד אבל יש עדיין עיוורים שקוראים להצביע ליכוד כדי... לחסום את הבג"ץ
אליקים העצני
לו ידע העם לבטח שלא תעשה לו 'מעשה שרון', לא תהפוך את 'המחנה הלאומי' לקבלן ביצוע של מדיניות מרץ, אין ספק שהיה בוחר רק בך, והיה עושה הכל כדי לגרום מפלה אלקטורלית "לצמד הזה"
ד"ר רפאל בוכניק
קיימת היתכנות כי מאחורי מסע "רק לא ביבי" מסתתרת מעין תוכנית הונאה מתוחכמת רוויית fake news, הכופרת מכל וכל בתוחלתה של "עסקת המאה" ומקדמת באדיקות ובעורמה את פתרון "שתי המדינות"
דן מרגלית
נתניהו חשף עוד פרטים ביטחוניים על פעילות צה"ל    זה לא במקרה, כך פעלו מנהיגים קומוניסטיים ופשיסטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il