X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנדל דחה את בקשת הליכוד לאסור על חדשות 12 לפרסם קטעים מהראיות בפרשות נתניהו מלצר רומז: הליכוד מפר את זכויות היוצרים של חדשות 13 בשימוש בקטעים ממהדורותיו
▪  ▪  ▪
פלג. לוועדה אין סמכות [צילום: משה שי, פלאש 90]
החבר של טראמפ ופוטין
איתמר לוין
דרישתו של הליכוד למנוע פרסומים מתיקי נתניהו בידי חדשות 12, היא חלק מראייה מעוותת של התקשורת וממגמה מסוכנת של מניעת ביקורת על הממשלה ועל העומד בראשה. זה מזכיר יותר מדי את השליטים שנתניהו מתגאה בקשריו איתם
לרשימה המלאה

סיעת הליכוד עתרה ליו"ר ועדת הבחירות: למנוע פרסום של חומרי חקירה בתקשורת
יואב יצחק
סיעת הליכוד מבקשת צו מניעה שיאסור פרסום חוקרי חקירה מחקירת רשות ניירות ערך ומחקירות המשטרה בתיקים בהם נחקר נתניהו * טוענת: הפרסומים מבוצעים בניגוד לחוק, מקורם בהדלפות אסורות, ופרסום חומרי חקירה עתה נוגד את חוק הבחירות האוסר תעמולה אסורה תוך שימוש במידע שהושג בעבירה * השופט ניל הנדל שדן בעתירה דחה הבקשה להוצאת צו מניעה ארעי וחייב תשובה עד יום שני
לרשימה המלאה

ממלא-מקום יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ניל הנדל, דחה (יום ג', 3.9.19) את בקשת הליכוד לאסור על חדשות 12 לפרסם קטעים מתוך חומרי החקירה בפרשות בנימין נתניהו.
הליכוד טען, כי הפרסומים של הכתב גיא פלג - ובראשם קטעים מתוך עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר - מהווים תעמולה אסורה ועלולים להטות את תוצאות הבחירות. לדברי הליכוד, מדובר גם בפרסום אסור של חומרי חקירה - אך הנדל אומר, כי נושא זה אינו בסמכותו ולכן לא ידון בטענה זו.
לגופה של הבקשה אומר הנדל, כי החוק עוסק בשידורי תעמולה - דהיינו בשידורים שמטרתם העיקרית היא להשפיע על הבוחר. אם מבחן זה אינו מתקיים, לא מדובר בתעמולה גם אם לשידור יכולה להיות השפעה על הבוחר. שידור חדשות אינו תעמולה, קובע הנדל, ומזכיר שני מקרים בהם קבעו יושבי ראש ועדת הבחירות, כי ניתן לסקר נאומים של נתניהו עצמו בשל ערכם החדשותי - כולל בהצגת מועמדי הליכוד בבחירות הקודמות. עוד הוא אומר, כי הליכוד לא הוכיח את טענתו לפיה מטרת הפרסומים היא להכפיש את נתניהו.
עוד דוחה הנדל את הטענה לפיה השידורים עלולים להפריע למהלך הבחירות, באומרו שהחוק בנושא זה חל רק על "פעולות המתרחשות ביום הבחירות עצמו או בסמוך לו, ויש להן זיקה מובהקת לתהליך ההצבעה עצמו - עניינים של סדר וסדירות, ולא של עמדות ואמונות".
במקביל דחה יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, בקשה של חדשות 13 לאסור על הליכוד לשלב שני קטעים ממהדורותיו בתעמולת הבחירות שלו. מדובר בהתבטאות של אילה חסון נגד גבי אשכנזי ובהתבטאות של טלי מורנו נגד בוחרי הליכוד. מלצר מעיר, שהוא עוסק רק בשאלת חוקי התעמולה ולא בשאלה האם מדובר בהפרת זכויות יוצרים, אם כי רומז שייתכן בהחלט שזהו המצב.
בהיבט של התעמולה אומר מלצר, כי בניגוד לטענת חדשות 13 - לא מדובר ב"הפרעה בלתי הוגנת" לתעמולת הבחירות. הוא עיין בתסריטים ומצא, כי לא קיים חשש סביר שהבוחרים יטעו לחשוב שחדשות 13 מצדדת בעמדה פוליטית מסוימת. בנוסף לכך, החוק חל על הפרעה מצד רשימה אחת לרשימה אחרת - ואילו חדשות 13 אינה באה בגדרו. בשולי הדברים אומר מלצר, כי סביר להניח שיאסור על הליכוד לשלב קטעים אלו בתשדירי התעמולה הטלוויזיוניים.

תאריך:  04/09/2019   |   עודכן:  04/09/2019
+החלה ההצבעה לכנסת בנציגויות ישראל בעולם
23:02 04/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בשעה 22:00 החלה ההצבעה בנציגות ישראל בניו-זילנד  ▪  עד ליום שישי תתקיים ההצבעה בכל 97 הנציגויות הישראליות  ▪  5,080 עובדי מדינה, חיילים, ועובדי סוכנות, קק"ל וקרן היסוד יטילו את פתקי הבחירה שלהם ל-99 קלפיות

[צילום: אורי לנץ/פלאש 90]
+נתניהו הגיע לחברון: חזרנו לשורש אומתנו
20:48 04/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה השתתף בטקס לציון 90 שנה לפרעות תרפ"ט והצהיר על הקשר של עם ישראל לחברון  ▪  בימין התאכזבו שלא ניצל את הביקור למתן אישור להנגשת מערת המכפלה לנכים  ▪  "ש תכנון, יש תקציב, יש כמעט הכל חוץ מעמוד שדרה כדי שממשלת ישראל תפסיק לפחד ממחבלים בזויים"

נתניהו במערת המכפלה, היום
+מנדלבליט מתנגד למצלמות בקלפיות
20:05 04/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

משמעות עמדתו: לא יגן על החוק בבג"ץ וטובים הסיכויים שהוא ייפסל בידי ביהמ"ש  ▪  מלצר: אישור החוק יפגע אנושות ביכולת לנהל את הבחירות ועלול לפגוע בחשאיות ובפרטיות

מנדלבליט. "דברים נוקבים" [צילום: עופר עמרם, לשכת עוה"ד]
+אלקין: איבדנו מושב אחד לליברמן
19:57 04/09/19  |  איציק וולף

השר זאב אלקין (ליכוד): יש 15 מושבים בישראל של קהל דוברי רוסית - 5 בליכוד, 5 אצל ליברמן, 3 אצל לפיד, 1 לש"ס, והשאר מפוזרים. איבדנו מושב לטובת ליברמן כשיצאנו לבחירות, עבדנו קשה והחזרנו אותו. כרגע המאבק להביא מושב נוסף כזה (קול חי).

+הליכוד: עמדת מנדלבליט נגד המצלמות מדאיגה
19:43 04/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הליכוד: נדהמים ודוחים את עמדת היועמ״ש נגד פיקוח במצלמות על הבחירות  ▪  שר המשפטים אוחנה: נמשיך בחקיקה

[צילום: AP]
+פוטין יפגוש את נתניהו בעוד שבוע בסוצ'י
19:22 04/09/19  |  

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, תתקיים ביום חמישי הבא (12.9) בסוצ'י, לרגלי הים השחור (כאן חדשות).

+מלצר: חוק המצלמות יביא לתוהו ובוהו בבחירות
19:06 04/09/19  |  

יו״ר ועדת הבחירות מלצר קובע כי העברת חוק המצלמות שבוע לפני הבחירות תגרום לתוהו ובוהו ותמנע מהועדה לקיים יום בחירות תקין.

+ראש הממשלה יוצא לביקור בזק בבריטניה
19:01 04/09/19  |  

ברקע אי היציבות בממלכה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ייצא לביקור בזק בבריטניה. בביקור המדיני בלונדון, היום ומחר, הוא אמור להיפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. בתוך כך, מתקיימים מגעים לפגישה קרובה בין נתניהו לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין לפני הבחירות.

+ימינה: רצינו לברך את רה"מ, אבל...
18:20 04/09/19  |  

בימינה אומרים כי רצו מאוד לברך את ראש הממשלה נתניהו על אישור התקנת מעלית בארץ ישראל, אבל אפילו על מעלון למערת המכפלה ראש הממשלה לא מסוגל להתחייב. דובר ליכוד בחר שלא להתייחס עניינית לטענה והפריח ססמת בחירות. נתניהו אמר כי מימוש הזכויות בשוק היהודי יידון בבוא הזמן.

+שקד וסמוטריץ' נזפו ביאיר נתניהו
15:42 04/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שקד: "נמליץ רק על אבא שלך, אז אתה יכול להתקדם"  ▪  סמוטריץ': "אל תכפיש ותאמץ שיטות כפי שעושים לך. מעריך את אבא שלך אבל רוצה למשוך אותו ימינה"

יאיר נתניהו. יסתפק בתשובה? [צילום: יוטיוב]
+מבצע המסתיימנים בפוליטיקה הישראלית
13:12 04/09/19  |  יורי מור   |   לרשימה המלאה

שמאל הפך למילת גנאי לא בגלל דעותיו ועמדותיו אלא משום שהוא מתחזה לימין, ופועל תוך רמיית הבוחר  ▪  אם אין לך אומץ להציג את תוכניתך המדינית השמאלית - אתה בוגד באידאלים שלך ורוכש ביושר את חשדנותו כלפיך של הציבור

כחול לבן. מסתירים [צילום: פלאש 90]
+גפני: "ערכים זה לא הצד החזק של גנץ הפוליטיקאי"
12:37 04/09/19  |  

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני בראיון בכאן חדשות: "ערכים זה לא הצד החזק של גנץ הפוליטיקאי. לא מעניין אותו פילוג בחברה. אני לא צריך את הטובות שלו, אני יכול להיות באופוזיציה, הוא יילמד את זה מהר. אם לא היינו אומרים שנשב רק עם נתניהו היינו היום הכי מחוזרים".

+ישראל כ"ץ: "אין סרט כזה שמישהו מחליף את נתניהו"
11:50 04/09/19  |  

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אני מכיר את הליכוד, אני בכיר בליכוד. אין סרט כזה, לא מבחינה מוסרית ולא מבחינה פוליטית שמישהו מחליף את נתניהו. לא לפני הבחירות, בתוך הבחירות ואחרי הבחירות. מדובר בספין. בכלל לא עוסקים בזה".
השר כ"ץ המשיך לתוקף את כחול לבן: "גנץ הרי אמר שהוא הולך לתת דף נייר פתוח לחרדים רק שיגידו מה הם רוצים, הוא כל יום סייר בבני ברק. פתאום יש סקר וליברמן לוקח לו כמה מנדטים, בום מחליפים את הסיסמא".

+שקד לנתניהו: "זה הזמן לבנות שכונה יהודית בחברון"
11:48 04/09/19  |  

יו"ר ימינה, איילת שקד בקריאה לראש הממשלה נתניהו לקראת ביקורו בחברון: "מספיק למשוך זמן, זה הזמן לבנות שכונה יהודית בחברון, זה בידיים שלך. כל יום שרכוש הנרצחים בטבח תרפ"ט נמצא בידיו של ראש האיש הפלסטיני הרוצח, הוא יום של חרפה לאומית".

+האדם הנאור
11:39 04/09/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

יש אנשים שרמתם היא לא משהו, יש הרבה אנשים שבאמצע, בצמרת יש לנו את האנשים הנאורים, השופטים שלנו הם כמובן מהליגה העליונה, אנשים נאורים, ובצמרת של הצמרת יש לנו נשיאים, לדוגמה מרים נאור

מרים נאור [צילום: מרק ישראל סלם]
+"היה תיאום מוקדם בין גנץ, ליצמן וגפני"
11:03 04/09/19  |  

בישראל ביתנו תוקפים (יום ד', 4.9.19) את הסטת קמפיין הבחירות של כחול לבן נגד החרדים ומבהירים כי "הדיל בין גנץ לחרדים נחשף אתמול בערב".
"ההודעה שיצאה אתמול מטעמו של גנץ הייתה במסגרת תיאום מוקדם בינו לבין ליצמן וגפני, שחיכו עם תגובות מוכנות מראש שיצאו דקה אחרי ההודעה של גנץ", טוענין בישראל ביתנו ומוסיפים כי "ברור שהגורמים שהכי חוששים מהתחזקות ישראל ביתנו הם המפלגות החרדיות וכחול לבן, ושיתוף הפעולה ביניהם רק מחזק את הכוונות האמיתיות של גנץ לאחר הבחירות, שכבר נתן לחרדים "קארט בלנש". היחידה שיכולה למנוע הקמת ממשלת הלכה ולהשאיר את החרדים בחוץ זו אך ורק "ישראל ביתנו".
ברשימץ כחול לבן החליטו לאמץ את הקו הניצי של יאיר לפיד, ובחרה בגישה אנטי חרדית. בכירים בכחול לבן טענו כי שינוי הקו הגיע לאחר שנוכחו כי החרדים "בכיס של נתניהו".
בכינוס בחירות בבאר שבע, אמר ח"כ בני גנץ: "אני מתחייב בפניכם שמיד אחרי הבחירות, נקים ממשלת אחדות ליברלית. ממשלה שתתבסס על הרוב - ללא קיצוניים וללא סחטנות. כל מפלגה ציונית שתרצה להצטרף תחת קווי היסוד שעליהם מסכים רוב הציבור – תוזמן להצטרף".

גנץ ולפיד. שינוי כיוון [צילום: פלאש 90]
+גדעון סער: "גנץ אימץ האג׳נדה של לפיד לפסול מראש מגזרים"
10:59 04/09/19  |  

גדעון סער בטוויטר: "אתמול בוטלה הרוטציה בכחול-לבן. אחרי שגנץ הסיר את רשת ההסוואה ואימץ רשמית את האג׳נדה של לפיד לפסול מראש מגזרים שלמים בחברה ונציגיהם הנבחרים - זה או הצבעה ל״מחל״ או לפיד. לכל הקדנציה".

+הבחירות לכנסת ה-22: היום תיפתח ההצבעה בנציגויות בחו"ל
10:58 04/09/19  |  

הבחירות לכנסת ה־22 ייצאו היום רשמית לדרך, כאשר תיפתח ההצבעה בנציגויות ישראל בחו"ל.

+ליברמן: "במקום להשמיץ את ישראל ביתנו עדיף לנתניהו לעשות חשבון נפש"
08:31 04/09/19  |  

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "‏אחרי הבחירות האחרונות חיזר נתניהו אחרי המפלגות הערביות, כמעט הקים ממשלה עם גבאי, שלו הציע עד חצי המלכות, והגיע להסכם כניעה עם חמאס. במקום להשמיץ את "ישראל ביתנו" עדיף לנתניהו לעשות חשבון נפש ובדק בית, ואולי למנות את איוב קרא לראש צוות המו"מ הקואליציוני מטעם הליכוד ב-18 בספטמבר".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדחתה עתירת הליכוד נגד פלג
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לרגע לא חשבתי אחרת !
ישמעאל  |  4/09/19 11:51
2
מחל זה הזכר של מחלה ל"ת
אופירה קוניס  |  4/09/19 14:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
יו"ר ש"ס אריה דרעי נשמע בהקלטות כשהוא מורה לבכירים במפלגתו לנצל עצרות סליחות, אותן מארגנות וממנים מועצות דתיות ועמותות, ולהפוך אותן לעצרות פוליטיות לתמיכה במפלגה    דרעי בתגובה לחשיפה: השנה איאלץ להיעדר מאירועי הסליחות
עידן יוסף
מיישר קו עם לפיד: "מתחייב להקים ממשלת אחדות ליברלית, שתתבסס על הרוב, ללא קיצונים וללא סחטנות"    ליצמן: "נשקול מחדש ישיבה איתו בממשלה בראשות נתניהו"
עידן יוסף
השקיפות והפיקוח בקלפיות יתבצעו גם בעזרת המצלמות וגם דרך שיתוף פעולה של המשטרה וועדת הבחירות    שוטרים עם מצלמות גוף יאיישו קלפיות בעייתיות    מ"מ המפכ"ל: נפעל לפי אמות מידה אחידות
מירב ארד
האימוג'י המיוחד, מציג את סמל המדינה המייצג את ארץ ישראל ואת אזרחיה
איתמר לוין
סולברג: קריאתה של התנועה להתנות כל הסכם קואליציוני בהימנעות מחקיקת חוק החסינות עבור נתניהו, מהווה תעמולת בחירות נגד הליכוד ומחייבת שתירשם אצל מבקר המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il