X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איל ינון ציין שהחוק עלול להרתיע בוחרים והזהיר מפני אנדרלמוסיה בקלפיות היועמ"ש הבהיר כי החוק עלול לתת יתרון ניכר מאוד למפלגה אחת על פני שאר המפלגות
▪  ▪  ▪
ינון. צעד חסר תקדים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

היועץ המשפטי לכנסת איל ינון סבור כי הבאתו של חוק המצלמות בקלפיות לחקיקה בעיתוי הזה אינה חוקתית. בחוות־דעת שהפיץ הערב (יום א', 8.9.19) לחברי הכנסת כתב היועץ כמה גורמים ההופכים את הצעת החוק ללא־חוקתית: מתן יתרון ניכר מאוד למפלגה אחת על פני שאר המפלגות, חשש ממשי שהחוק ירתיע בוחרים מלהצביע וחשש לאנדרלמוסיה בקלפיות.
עוד כתב ינון כי ועדת הבחירות המרכזית מתכננת ממילא לנקוט ביום הבחירות הקרובות צעדים שיבטיחו את טוהר הבחירות. היועץ המשפטי של הכנסת הוסיף כי קידום הליך חקיקה העוסק בדיני בחירות כשבוע לפני קיום הבחירות, בלי שהושגה הסכמה רחבה בין סיעות הבית, הוא צעד חסר תקדים המעורר כשלעצמו קשיים גדולים.
יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ בירך על חוות הדעת של ינון, ואמר כי חוק המצלמות "מסייע לנתניהו בניסיונו לגנוב את הבחירות". פרץ האשים כי החוק מעניק יתרון לליכוד. "הצבת מצלמות על-ידי גופים פוליטיים היא מפלה, מביאה לחששות ולרתיעה של ציבורים מסוימים מלהגיע לקלפי ויש בה משום חוסר אמון גורף בוועדת הבחירות המרכזית", אמר פרץ.
מנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית, עורכת הדין אורלי עדס, התייחסה הערב לחוק ואמרה כי הליך הבחירות עלול להיפגע אם יעבור החוק בכנסת. "נסו לדמיין מצב שבו תיאורטית יכולים להיות 32 נציגים עם מצלמות בקלפי. העיתוי הוא נקודת המפתח. זאת סיטואציה בלתי אפשרית", אמרה עדס בראיון לכאן רשת ב'.
הממשלה אישרה מוקדם יותר את הצעת חוק המצלמות בקלפיות בתום ישיבה מתוחה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבה כי "הדרך הטובה ביותר למנוע זיופים בבחירות היא להציב מצלמות בכל הקלפיות". גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט השתתף בישיבה הזו על-מנת להציג את עמדתו נגד קידום החוק.

תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
+מה מוציא אדם מן העולם
14:27 09/09/19  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה

בתקשורת השנאה היוקדת לנתניהו היא כרטיס הכניסה  ▪  היא מגדירה אותך, מסמנת אותך לטוב ולרע

נתניהו. שנאה ושטיפת מוח [צילום: מרק ישראל סלם]
+סקר: ליברמן, ימינה והמשותפת נחלשות
14:15 09/09/19  |  עידן יוסף

סקר וואלה ניוז: כחול לבן 33; הליכוד 32; הרשימה המשותפת, ימינה 9; ישראל ביתנו 8; יהדות התורה 7; ש״ס, המחנה הדמוקרטי, העבודה 6, עוצמה יהודית 4. גוש הימין ללא ליברמן מקבל 58 מושבים.

+גנץ בעד גנץ
14:06 09/09/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

בשולי הכותרות: קמפיין הקנאה - רק לא ביבי מכירים?  ▪  הכיסא של גנץ  ▪  ולקינוח בקטנה

נתניהו. קנאה בהצלחתו [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+אני מתגעגע לרבי בנימין
13:53 09/09/19  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

בחודש תשרי תשע"ד הוא כתב בעיתון "החרות" את הדברים הבאים: "חיינו בארץ הזו תלויים במילוי של כמה וכמה תנאים, תנאי הכרחי הוא יצירת יחס טוב אל העם היושב בארץ"

שנאה [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+ח״כ שלח: ״זו התבוסה הראשונה, בשבוע הבא תבוא התבוסה הסופית״
13:20 09/09/19  |  מירב ארד

ח״כ עפר שלח, כחול לבן, על נפילת חוק המצלמות בועדה המסדרת: ״היום נחל בנימין נתניהו את התבוסה הראשונה של מערכת הבחירות הנוכחית. ספין ההסתה העלוב שלו והניסיון הכושל להסית נגד מערכת המשפט, ועדת הבחירות המרכזית, וציבורים גדולים של מצביעים בארץ - הכל כדי שהוא יוכל להאשים מישהו בתבוסתו בבחירות. הספין הזה נפל באופן מהדהד כאן בכנסת. זו התבוסה הראשונה, בשבוע הבא תבוא התבוסה הסופית.״

+ח"כ שמולי: "הצלחנו למנוע את מעשה החבלה בדמוקרטיה"
13:16 09/09/19  |  מירב ארד

ח"כ איציק שמולי, ממפלגת העבודה-גשר אמר בעקבות נפילת על חוק המצלמות:
"הצלחנו במאמץ משותף למנוע את מעשה החבלה הזה בבחירות ובדמוקרטיה. אולי במקום להמציא ספין חדש נתניהו יתפנה עכשיו לעסוק בחיים עצמם ובדברים שמטרידים את כולם: הפקרת הביטחון בדרום, חדרי המיון המפוצצים בצפון, ומיליוני צעירים וגם גמלאים שהממשלה שלו הפקירה מאחור ומתכננת לפגוע בהם כדי לכסות את הגירעון שיצרה".

+חוק המצלמות לא עבר בוועדה; לא יקודם לאישור המליאה
12:40 09/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

12 ח"כים תמכו מול 12 מתנגדים  ▪  היועמ"ש ינון: "הצעת חוק המצלמות לא חוקתית"  ▪  ח"כ טיבי: "החוק הוא אמירה אנטישמית שהערבים מזייפים בבחירות". השר אמיר אוחנה: "מי שמצביע נגד הוא זייפן או קבלן זיופים"

הדיון בוועדה המסדרת [צילום: מסך]
+דובר הליכוד: "החוק יעלה היום להצבעה"
11:24 09/09/19  |  מירב ארד

דובר הליכוד מעדכן: "בניגוד לדיווחים, אבהיר שוב - בליכוד יעלו את חוק המצלמות היום להצבעה."

+מנכ"לית ועדת הבחירות: "הצלחנו לרכוש רק 2,500 מצלמות"
10:52 09/09/19  |  מירב ארד

מנכ"לית ועדת הבחירות אורלי עדס בראיון בגלי צה"ל: "כרגע יש רק 2,500 מצלמות שהצלחנו לרכוש, ויש 11,000 קלפיות. גם אם החוק יעבור נוכל להשתמש רק בכלים שעומדים לרשותנו".

+גנץ: "מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה"
10:51 09/09/19  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן בני גנץ בתגובה להצהרת ליברמן: "אני מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה להצביע נגד חוק המצלמות. הזייפן היחיד שיש במערכת הפוליטית הוא נתניהו".

+ח"כ מקלב: "בישראל ביתנו רוצים להמשיך את הזיופים הקיימים אצלם"
10:50 09/09/19  |  מירב ארד

ח"כ אורי מקלב על הודעת ישראל ביתנו כי תתנגד לחוק המצלמות: "ישראל ביתנו מתנגדים לחוק כי הם מעוניינים להנציח את המצב הקיים ורוצים להמשיך את הזיופים הקיימים אצלם. עולם הפוך, מאשימים את הציבור החרדי בזיופי הבחירות בעוד המפלגות החרדיות תומכות בחוק המצלמות ואילו אותם אילו המאשימים אותנו בהשמצות חסרות כל בסיס מתנגדים לחוק בתירוצים שונים ומשונים. ידינו נקיות, אנחנו תומכים בחוק המצלמות כדי להוציא ולקעקע אמירות אלו מידיהם של הצבועים שכעת הם מתנגדים לחוק".

+"נתניהו עושה חוק שיבוש וגניבת הבחירות"
10:38 09/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בניגוד להצהרותיו מותח יו"ר ישראל ביתנו ביקורת על חוק ומבהיר: "הפיקוח חייב להיות ממלכתי ולא בידי מיליציה פרטית של נתניהו"  ▪  "אם נתניהו יחליט מי מפקח והיכן יהיו מצלמות זה ייתן יתרון לא הוגן"  ▪  "נדרוש שהמצלמות יוצבו רק על-ידי נציגים של ועדת הבחירות המרכזית"

ליברמן. [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+השר פרץ על לפיד: "אדם שכל מטרתו היא העמקת השסע בעם"
10:13 09/09/19  |  מירב ארד

שר החינוך, הרב רפי פרץ בתגובה ליאיר לפיד שהשתלח שוב נגדו ונגד הציונות הדתית: ״יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג׳ל למריחה והסתה שבסוף היום נשטפת במים קרים. יאיר, מלבד למשוך בעט לא תרמת מאומה לעם ישראל. בזמן שאני חינכתי, פיקדתי ובניתי יישובים אתה היית מספר סיפורים, פרזנטור לבנקים, חממה לסטנדאפיסים. אתה תנועה ואדם שכל מטרתו היא העמקת השסע והקיטוב בעם ישראל, לא יהדות מכילה, אתה יאיר חולצה שחורה שכל מורשתו היא אפס אחד גדול.״

+סתיו שפיר: "בוגי, נכנעת?"
09:59 09/09/19  |  מירב ארד

סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי, בתגובה לדבריו של בוגי יעלון על אפשרות לרוטציה על ראשות הממשלה עם מועמד ליכוד שאינו נתניהו: ״בוגי, נכנעת? על מה תתפשרו בממשלת רוטציה? על חצי שחיתות? חצי סיפוח? חמי דמוקרטיה? ‏קול לכחול לבן = קול לממשלת ליכוד״.

+ברק: "יעלון וגנץ נכנעים לשחיתות"
09:57 09/09/19  |  מירב ארד

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, המחנה הדמוקרטי: "יצא המרצע מן השק. יעלון וגנץ חותרים להקמת ממשלת מוטציה עם הליכוד. זה לא שינוי. זו כניעה. כניעה לגזענות, כניעה לקיצוניות, כניעה לשחיתות. רק קול ל׳מחנה הדמוקרטי׳ יילחם על מה שחשוב לך באמת. בלי ליכוד, זה בטוח".

+יעלון: "תיתכן רוטציה עם מועמד מהליכוד שהוא לא נתניהו"
09:16 09/09/19  |  מירב ארד

בכיר כחול לבן, משה יעלון בגלי צה"ל: "תיתכן רוטציה על ראשות הממשלה עם מועמד הליכוד שהוא לא נתניהו. לא פוסלים אף אחד".

+"שקר שנתניהו והליכוד לא יקבלו את התוצאות"
08:57 09/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

דוחה את טענות בכירי כחול לבן לפיהן נתניהו והליכוד מתכוונים שלא להכיר בתוצאות הבחירות אם יפסידו  ▪  הבהיר: "לפיד ורשימה המשותפת מנסים לסכל את טוהר הביחרות"

אקוניס. דמוקרטים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בני בגין: "לא אצביע לליכוד בבחירות הקרובות"
08:28 09/09/19  |  מירב ארד

השר לשעבר בני בגין בריאיון בגלי צה"ל: "לא אצביע מחל. נדמה שהנהגת המפלגה עושה הכל כדי שלא אצביע להם."

+האם יאיר נתניהו מסוכן מיגאל עמיר
08:27 09/09/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

המשופם לשעבר עט על המציאה כמוצא מנדטים רבים ובחיפזון המעיד על העדר שיקול דעת ושליפה מן המותן, הצהיר שיגיש תביעת דיבה נגד הבן

פרץ. העדר שיקול דעת [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay  אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit  אוסאמה סעדי / osama  saadi  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אוסנת הילה מארק / Osnat  Mark  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי פרומן / orly  fruman  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איל ינון / Eyal Yinon  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אנטאנס שחאדה / Mtanes  Shihadeh  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריאל קלנר / Ariel  Kallner  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  היבה יזבק / Heba  Yazbak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חוה (אתי) עטייה / Hava-Etty  Atia  חיים כץ / Haim Katz  טל  רוסו / Yal Roso  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יבגני סובה / Yavgeni Sova  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יזהר ניצן שי / Izhar Shay  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יעל גרמן / Yael  German  יעקב אשר / Yakov  Asher  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  כמאל מריח ע'דיר / Kamal-Mreeh Gadeer  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיכל שיר סגמן / Michal=Shir Segman  מיקי חיימוביץ' / Miki  Haimovich  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מנסור עבאס / Mansour Abbas  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  ניר ברקת / Nir  Barkat  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עוזי דיין / Uzi  Dayan  עומר ינקלביץ / Omer  Yankelevich  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קטרין שטרית / Kathrin  Shitrit  קרן ברק / Keren  Barak  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roee Folkman  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רם שפע / Ram Shefa  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שוסטר אלון מתן / Shuster Alon  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יועמ"ש הכנסת: "חוק המצלמות - לא חוקתי בעיתוי הזה"
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל מפחד
שטויות במיץ  |  9/09/19 00:46
2
ינון חוזר מילה במילה
באום  |  9/09/19 01:22
3
הסיבה לפחד המצביעים מהמצלמות
עמוס שנער  |  9/09/19 01:24
4
הסיבה לפחד המצביעים מהמצלמות
עמוס שנער  |  9/09/19 01:24
5
תגובה
צנחן  |  9/09/19 05:14
6
הרי אנו יודעים מנ הם אלה
ישמעאל  |  9/09/19 05:48
7
יעני מה ???
ישמעאל  |  9/09/19 07:13
8
הוא משחק איתנו "פוקר יהודי"
אא  |  9/09/19 07:46
9
משהו חדש בעיתוי הזה
ששי   |  9/09/19 07:46
10
הם מצליחים כל השנים לגנוב
ישע .  |  9/09/19 08:28
11
מה שלא טוב לשמאל אינו חוקתי1
רפרף  |  29/09/19 17:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
הזדעזעתם מדברי הרב ממכינת עצמונה? לא תאמינו מה מספרות ההקלטות המלאות    חשיפה בתוכנית קלמן סג"ל בתאגיד גילתה עריכה מגמתית שסילפה את דברי הרב נאמבורג, הוציאה אותם מהקשרם והפכה את המשמעות ב-180 מעלות
עידן יוסף
הקרבה הרעיונית בין מפלגות הימין הדתי עשויה ליצור בלבול באשר לעמדותיהן כלפי נושאים שונים    מי בעד עלייה להר-הבית, מי נגד נשים במפלגה ומה עמדתן בנושא שילוב לוחמות בגדודים מעורבים ובנושא הכותל הרפורמי    News1 עושה סדר בבלגן
איציק וולף
ראש הממשלה טוען כי אם היו נמנעים זיופים בקלפיות בבחירות לכנסת ה-21 ייתכן שהבחירות לכנסת ה-22 היו נמנעות    מאשים את ראשי כחול לבן ברצון לגניבת בחירות יחד עם איימן עודה, אחמד טיבי ואביגדור ליברמן
איציק וולף
ועדת הבחירות המרכזית הגיבה על מתקפות שנשמעו בישיבת הממשלה כלפי העומד בראשה וציינה כי 'חליפת ההגנה' ו-3,000 הפקחים אושר בין היתר גם על-ידי נציגי הליכוד וש"ס וכי "נקיטה בדרך אחרת עלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובסדר התקין של הבחירות"
איציק וולף
מחר תתכנס מליאת הכנסת להצבעה על חוק המצלמות בקריאה ראשונה    יום שלישי יוקדש לדיון בוועדה מיוחדת בראשות ח"כ מיקי זוהר    ביום רביעי - הצבעה בקריאה שנייה ושלישית
רשימות נוספות
ריבלין מתקפה פוליטית על מלצר ומנדלבליט  /  איציק וולף
הממשלה אישרה את חוק המצלמות  /  איתמר לוין
"היום כולם מצלמים. הכל בסטורי"  /  מירב ארד
המכולת של ביבי  /  איתמר לוין
תורת הכפל  /  ציפי לידר
ביבי מוכר בלופים אמריקנים  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il