X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חוקרו של ניר חפץ ניסה להשפיע עליו להחליף את סניגורו, ככל הנראה בשל התנגדותו לעסקת עד מדינה "שישב לך בראש שלפעמים אולי הרופא, אותו רופא שאנחנו נעזרים בו, אולי הוא לא טוב בשבילנו"
▪  ▪  ▪
חפץ. כמו להיכנס לניתוח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

משטרת ישראל הפעילה על ניר חפץ, יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לחץ פסול להחליף את סניגורו. כך עולה מתמלילי חקירתו של חפץ שפורסמו (יום ב', 9.9.19) בגלובס.
מדובר בחקירה שנערכה לחפץ ב-21 בפברואר 2018, במסגרת חקירת תיק 4000. החקירה כללה הקרנת סרטון עימות שנערך בין שאול אלוביץ' לבין אחת העדות בתיק. החוקר, יניב פלג, ניסה ללחוץ על חפץ להחליף את עורך דינו באותם ימים, ירון קוסטליץ. ככל הנראה, בשל התנגדותו של קוסטליץ להפיכת חפץ לעד מדינה.
חוקר: "כל מה שאתה רואה פה זה אמת, זה זמן אמת, לא משהו מבוים, שלא יהיה לך ספק בכלל. אבל מה שכן, קח בחשבון, כנראה אתה משווה את העורך דין שלך למנתח, או רופא".
חפץ: "נכון".
חוקר: "אם אותו מנתח או רופא יכול לגרום למותך, או שאתה באיזשהו שלב מבין כי הרופא, האבחנה שלו לא נכונה, אולי צריך להחליף רופא, וזה קורה. בדיוק כמו שהוא יכול להציל אותך, כך הוא גם יכול להרוג אותך".
חפץ: "אני מסכים איתך. ואני.."
חוקר: "אני מכיר את העורך דין שלך אבל אם הוא רופא אז.... לפעמים כשיוצאים מהניתוח אתה יודע אם עוד איזשהו משהו שנגרם, עוד תקלה שקרתה, עוד איזה, אתה יודע יש כל כך הרבה תביעות בעולם הזה. שישב לך בראש שלפעמים אולי הרופא, אותו רופא שאנחנו נעזרים בו, אולי הוא לא טוב בשבילנו. כן, אם אין ראיות נגדך ואתה לא עונה לעניין, הכל בסדר, כי אין לי ראיות, אני לא יכול להוכיח שום דבר ממה שאני שואל אותך, אלא אם כן ענית לי והודית במה ששאלתי אותך".
בדברים האחרונים הללו ניתן לראות לחץ לא לגיטימי על חפץ מצד החוקר שלו באופן המתערב לו בשיקולי ההגנה האמורים להיות מוגנים מפני התערבות של הגוף החוקר.

תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה לחצה על חפץ להחליף סניגור
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אין חדש
תחת השמש!  |  10/09/19 00:13
2
תגובה
צנחן  |  10/09/19 00:30
3
המשטרה לחצה על חפץ
אסתר דביר  |  10/09/19 07:54
4
במדינה מתוקנת.
9-9-9.  |  10/09/19 11:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
איציק וולף
הלחץ הנפשי הכבד שהפעילה המשטרה על בני הזוג אלוביץ' במהלך חקירתם בתיק 4000 בא לידי ביטוי גם בטרטור איריס אלוביץ אחרי שעות חקירתה בין בתי מעצר באופן שמנע ממנה שינה נאותה בין ימי החקירה
עידן יוסף
היועץ המשפטי לממשלה קובע כי בכובעו כראש הממשלה אין מניעה שנתניהו יעסוק בנושאי תקשורת כל עוד אינו מפר שני ניגודי עניינים בנושא וכל עוד אינו פועל למען ידידיו    מבהיר כי נושא הפעילות למען ערוץ 20 ייבחן בנפרד
עידן יוסף
ישראל היום: יממה לפני שהפך עד מדינה בתיק 4000, הכחיש שלמה פילבר את החשדות נגדו: "מאות חוקרים מתחרים זה בזה"    המשטרה: "לא מתייחסים לחקירות שהסתיימו"
יואב יצחק
גיא פלג הציג את פגישת פילבר-אלוביץ' בחג הסוכות 2015 שבה נדונה לדבריו עסקת מיזוג בזק-yes כפגישה סמויה המפלילה את נתניהו    אלא שדוחות בזק לינואר-יוני 2015 כוללים התייחסות מפורשת לעסקת בזק-yes שהושלמה ביוני 2015 (שלושה חודשים קודם לכן)    מכוח אותה עסקה קיבלה יורוקום שבשליטתו האישית של אלוביץ' 680 מיליוני ש"ח שסייעו לו בפרעון חובותיו    פגישת פילבר-אלוביץ' (29.9.15) לא עסקה במיזוג בזק-yes שכבר הושלם אלא בבקשת פילבר לגייס את בזק לפרויקט הסיבים האופטיים
עידן יוסף
טוען כי גיא פלג הוא בובה וכי בקשת עושים פיגוע לדמוקרטיה    מאשים את "הרביעייה הסודית" אבי וייס, אבי ניר, דרורית ורטהיים ויצחק תשובה    עמית סגל בתגובה: ההנחיה היחידה מאבי וייס היא להביע יותר את דעתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il