X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
נוכח התקיימות רכיב הדחיפות המיוחדת קבע מנדלבליט כי ניתן להכריז על יישוב בבקעה רה"מ על הברית ההגנה עם ארה"ב: "נשמור על חופש הפעולה. זהו נדבך עצום של הרתעה לאויבנו"
▪  ▪  ▪
נתניהו. מקדם את הסדרת מבואות יריחו [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

הממשלה אישרה (יום א', 15.5.19) את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להסדיר את הישוב מבואות יריחו שבעמק הירדן. האישור, התאפשר בעקבות הסרת התנגדותו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.
בפתח ישיבת הממשלה שנערכה בבקעת הירדן אמר ראש הממשלה: "נחיל את הריבונות בבקעת הירדן וצפון ים המלח מיד עם הקמת הממשלה הבאה בכנסת הבאה. מיניתי צוות עבודה בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, שיגבש מתווה להחלת הריבונות", אמר נתניהו.
במהלך ישיבת הממשלה נעשתה הפסקה לצורך התייעצות עם ראש הממשלה וראש המל"ל לגבי יסוד הדחיפות בקבלת ההחלטה בנוגע להקמת הישוב מבואות יריחו בבקעת הירדן. במסגרת ההתייעצות, הוצגו בפני היועץ המשפטי לממשלה התפתחויות מדיניות מן היממה האחרונה, לצד הערכת ראש הממשלה וראש המל"ל לפיה קיימת דחיפות בקבלת ההחלטה להקים את הישוב ע"י הממשלה בעת הזו. בנסיבות אלו, קבע מנדלבליט כי על-אף שקיימים קשיים משפטיים ניכרים נוכח הקירבה לבחירות, ניתן לקבל את ההחלטה.
על החלת ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון, אמר נתניהו: "נחיל ריבונות על כל יישובי יהודה ושומרון, בתוך גושי ההתיישבות ומעבר להם. הדברים האלה יעלו בתוכנית המאה".
נתניהו התייחס גם לברית ההגנה עם ארה"ב: סיכמתי עם טראמפ לקדם ברית הגנה היסטורית בין ארה"ב לישראל. זה מוסיף נדבך עצום של הרתעה לאויבנו, לצד שימור חופש הפעולה של כוחותינו". לדבריו, "זהו נדבך מרכזי לדורות הבאים כדי להבטיח את עתידנו".
שר החוץ ישראל כ"ץ התייחס לדברי נתניהו ואמר כי "ברית ההגנה המתוכננת עם ארה"ב מתייחסת רק לסוגיית אירן. נמשיך לפעול כדי להסיר איומים".

תאריך:  15/09/2019   |   עודכן:  15/09/2019
+עתירת ש"ס: טיב טעם עוברת על חוק מימון מפלגות
00:49 16/09/19  |  עידן יוסף

ח"כ משה ארבל ומפלגת ש"ס עתרו כנגד הקמפיין הפרסומי של רשת טיב טעם. הקמפיין קורא להציל את סניף רמת החייל בתל אביב מפני הסגירה שלו, למרות שעל הסגירה החליט רון חולדאי ולא חוק המרכולים. בעתירה נכתב כי עלות הקמפיין הדיגיטלי היא 800 אלף שקל, באופן העולה על הסכום הקבוע בחוק מימון מפלגות ומצריך רישום אצל מבקר המדינה של עיסוק פוליטי. כמו-כן נטען כי טיב טעם מקימה בקמפיין מאגר מידע בלתי רשום בניגוד לחוק הגנת הפרטיות, פעולה המהווה עבירה פלילית. יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הורה לטיב טעם להשיב לעתירה.

+גנץ: אממש את מצע המחנה הדמוקרטי והעבודה
00:24 16/09/19  |  

גנץ לערוץ 13: "כדי שהאג׳נדה של המחנה הדמוקרטי והעבודה תתממש, אני צריך להיות ראש הממשלה".

+גנץ לנשיא: "מנדט - רק למי שיחזיר את המנדט"
23:38 15/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, בכינוס בחירות בתל אביב: "אני קורא לנשיא ריבלין שעל-מנת שלא נלך לבחירות פעם שלישית - תמסור את המנדט להרכבת הממשלה למי שמתחייב להחזיר אותו אם לא יצליח להרכיב אותה". לדבריו, נתניהו איבד את זה והוא מוכן לדרוס את הדמוקרטיה עם די-9 של מוטי יוגב עבור החסינות שלו. ח"כ אורנה ברביבאי (כחול לבן): "ראש הממשלה פחד מאיתנו. עד כדי כך פחד שהיה מוכן לצאת לעוד מערכת בחירות כי ידע שבני גנץ ירכיב את הממשלה".

[צילום: דוברות כחול לבן]
+בעקבות חשיפת News1: צו מניעה נגד זזים
23:01 15/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התקבלה עתירת הליכוד נגד ארגון השמאל "זזים" שמבקש לשנע לקלפיות 15,000 בעלי זכוית הצבעה מהפזורה הבדואית בלי להרשם אתצל מבקר המדינה כחוק

בדואי בנגב [צילום אילוסטרציה: דריו סנשז/פלאש 90]
+דרעי: כשנתניהו יפנה לגנץ הוא לא ישאיר את ש"ס בחוץ
21:55 15/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ש"ס אומר שכדי שש"ס לא תישאר מחוץ לממשלת האחדות שיקים נתניהו עם גנץ דרושה ש"ס חזקה  ▪  על הנשיא ריבלין: "כשהחכמים שותקים נוח להם עם מה שיש"

דרעי. לא כבול לממשלת ימין [צילום: אהרון קרוהן/פלאש 90]
+בפעם השלישית: חיים ילין מחליף מפלגה
21:43 15/09/19  |  עידן יוסף

חבר הכנסת לשעבר ‏חיים ילין - לשעבר איש יש עתיד ואחר כך מפלגת העבודה, עושה תפנית שלישית בתוך פחות משנה ומודיע לליברמן ולפורר שהוא עכשיו תומך של ישראל ביתנו.

+שקד: הליכוד בעיצומו של תהליך קניבליזציה מתקדם
21:05 15/09/19  |  עידן יוסף

יו״ר רשימת ימינה, איילת שקד, בכינוס סיום קמפיין בדימונה: ״אני מודאגת. אם ימינה לא תהיה גדולה וחזקה - אלה יהיו הכותרות בעיתונים ברביעי למחרת הבחירות״. לדבריה, "הליכוד בעיצומו של תהליך קניבליזציה מתקדם. רק ימינה גדולה יכולה לעמוד מול דיל המאה. צריך להבין שמדובר בהעברת רוב השטח ביהודה ושומרון".

+"התייחס לטענה שאישרת פרסום הדלפות"
20:40 15/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה פנה באמצעות עורך דינו ליועץ המשפטי לממשלה וביקש ממנו להתייחס לטענה שהעלתה רינה מצליח שלפיה מנדלבליט אישר כביכול את פרסום ההדלפות מחקירותיו של נתניהו  ▪  "הטענות הללו פוגעות פגיעה אנושה באמון הציבור"

רינה מצליח ובנימין נתניהו [צילום: יוטיוב]
+שימוע על זיוף בחירות
20:19 15/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מוחמד דיאב, שהיה יו"ר ועדת הקלפי מטעם ש"ס בעיר טמרה, חשוד שהכניס לקלפי שבע מעטפות במטרה להשפיע על התוצאות  ▪  המשטרה ממשיכה בחקירת חשדות נוספים

פניות של מלצר [צילום אילוסטרציה: מאיר ועקנין, פלאש 90]
+נדחתה עתירה נגד הליכוד-זהות
17:43 15/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מלצר קובע שאין לו סמכות להוציא את הצווים שביקשה רשימת המחנה הדמוקרטי, ובראשם קביעה שההסכם בין הסיעות בלתי חוקי  ▪  הרשימה תשלם 15,000 שקל בשל רשלנות בהגשת העתירה

נתניהו ופייגלין. שר ולגליזציה
+אבי גבאי: אסור שמאבק 'ביבי כן, ביבי לא' יעלים את מפלגת העבודה
17:43 15/09/19  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, אבי גבאי, קרא לתומכי המפלגה לחזור ולהצביע לה בעוד יומיים. "לצערי מערכות הבחירות האחרונות הן 'ביבי כן ביבי לא'. אסור לנו לתת שהמאבק הזמני הזה יעלים את מפלגת העבודה. לא בגלל ההיסטוריה שלה אלא בשל תפישותיה", כתב בדף הפייסבוק שלו.

+שקד: לנתניהו יש קיבעון כלפיי
17:36 15/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ימינה דיברה על היחס של ראש הממשלה וסביבתו אליה  ▪  "שוב ושוב מקבל נתניהו החלטות שנוגדות את רצון בוחרי המחנה הלאומי, גם לצערי בגלל איבה לא רציונאלית שיש להם אלי באופן אישי. שעד היום אני לא מצליחה להבין אותה"

שקד. איבה לא רציונלית
+נתניהו: ששוטר אחד יעשה מה שעשה עיתונאי אחד
17:12 15/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טוען כי ועדת הבחירות התנהלה באופן שערורייתי כשהתעלמה מעדויות פוטנציאליות אודות זיופי קלפיות וממידע שהועבר אליה  ▪  " אין מצלמות? אז אני רוצה את הפיקוח של המשטרה, אני רוצה פיקוח של הפקחים"

נתניהו. "איך מצדיקים דבר כזה?" [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+270 קלפיות ייפתחו ביום שלישי בבתי החולים
15:35 15/09/19  |  איציק וולף

בבתי החולים ומוסדות האשפוז ייפתחו ביום שלישי הקרוב, יום הבחירות לכנסת ה-22, כ-270 קלפיות ומתוכן כ-80 קלפיות ניידות.
על פי הכללים יכול להצביע בבית חולים גם עובד אשר לא יוכל להצביע בסמוך לביתו אם בגלל המרחק או שהוא משובץ למשמרת בבית החולים.
בבחירות האחרונות הצביעו כ-21,000 בבתי החולים והמוסדות הפזורים בארץ. ישנו נוהל מסודר של ועדת הבחירות המרכזית להצבעה בבתי החולים המופץ כמו כלל ההנחיות הספציפיות להנהלות בבתי החולים, לוועדות הבחירות האזוריות ולאחראי הקלפיות.

+הקיץ החם של הבחירות האלה
14:10 15/09/19  |  ציפורה בראבי   |   לרשימה המלאה

הקיץ הזה היה חם מתמיד, הבחירות האלה נוטפות זיעת קיץ ושנאת חינם

שיהיה כבר מאחורינו [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+ליברמן: "נתניהו מעדיף ממשלת הלכה, גנץ מעדיף ממשלת שמאל עם חרדים"
12:47 15/09/19  |  מירב ארד

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הפייסבוק: שמענו הבוקר את נתניהו ואת גנץ מתבלבלים ומסתבכים. נתניהו שכבר ניסה להקים ממשלה עם אבי גבאי, לא פוסל מינוי שרים ערבים בממשלתו. גנץ ששלח לא מזמן למפלגות החרדיות דף ריק חתום למטה רק שימלאו את דרישותיהם, ושבועיים לפני הבחירות יצא בקמפייין "ממשלת אחדות חילונית", הבוקר שב ומסביר שהוא לא פוסל ישיבה עם החרדים. לכל בר דעת ברור שנתניהו מעדיף ממשלת הלכה, עם המפלגות החרדיות, המשיחיים, מפלגת העבודה ובמידת הצורך עם הערבים. ברור שגם גנץ מעדיף ממשלת שמאל עם החרדים. רק ישראל ביתנו חזקה מספיק תוכל לכפות גם על נתניהו וגם על גנץ להקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה".

+מפלגת נעם פורשת מהמרוץ לכנסת ה-22
12:28 15/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

תכנס אחה"צ כינוס פעילים בירושלים וצפויה להודיע על פרישה  ▪  תגובת המפלגה: "הזמן הקצר שעמד לרשותנו, לא הותיר לנו אפשרות לשכנע את התומכים והמתלבטים"

נעם. לא עוברת את אחוז החסימה
+געגועים למרציאנו
11:53 15/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

לא צפיתי בך, אך נדמה לי שגם אתה מרגיש שזה כבר לא זה, שאתה כבר לא מה שהיית  ▪  כתבי האישום ומלחמת הבחירות הכפולה שכפית על האומה ובתוך כך גם על עצמך - כל אלה מכבידים

בנימין נצניהו בראיון אצל רינה מצליח [צילום: יוטיוב]
+הזכות לבחור ולהיבחר
11:37 15/09/19  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה

ישראל אינה שוויץ או ארה"ב ולא בלגיה  ▪  ההכרעות שמוסדות המדינה הנבחרים צריכים להכריע הן הרות גורל  ▪  האם לא מן הראוי שכל אזרח הגון יאמר לעצמו שיום הבוחר הוא היום בו מכריעים לאן פניה של המדינה?

חובה מוסרית גדולה [צילום: מאיר ועקנין/פלאש 90]
+"רוב שטחי יו"ש יועברו לפלשתינים; ישארו איים ישראלים"
11:28 15/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שקד ובנט חושפים את״ת כנית האיים״ שמתכנן נתניהו כחלק מדיל המאה  ▪  בנט: "נתניהו דיבר על ריבונות ״בישובים״ אך בכוונה נמנע לומר ״ריבונות על שטחי סי״"  ▪  הוסיף: נתניהו הציג רק את הסוכריה - ריבונות בבקעת הירדן  ▪  שקד: נתניהו רוצה אותנו קטנים

שקד ובנט. ניסיון לחסל את ימינה [צילום: בן דורי/פלאש 90]
+עבדות מתוך חרות
11:20 15/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

להצביע לביבי זו עבדות מתוך חרות. זו בחירה חופשית של אנשים להצהיר, שלא אכפת להם אם הוא חשוד בקבלת שוחד ואם עשה עסקות שהן בין תמוהות לבין אפלות

עבדות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה אישרה הסדרת מאחז בעמק הירדן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאחז בעמק הירדן
שמחה חן  |  15/09/19 15:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
תכנס אחה"צ כינוס פעילים בירושלים וצפויה להודיע על פרישה    תגובת המפלגה: "הזמן הקצר שעמד לרשותנו, לא הותיר לנו אפשרות לשכנע את התומכים והמתלבטים"
דן מרגלית
לא צפיתי בך, אך נדמה לי שגם אתה מרגיש שזה כבר לא זה, שאתה כבר לא מה שהיית    כתבי האישום ומלחמת הבחירות הכפולה שכפית על האומה ובתוך כך גם על עצמך - כל אלה מכבידים
צ'לו רוזנברג
ישראל אינה שוויץ או ארה"ב ולא בלגיה    ההכרעות שמוסדות המדינה הנבחרים צריכים להכריע הן הרות גורל    האם לא מן הראוי שכל אזרח הגון יאמר לעצמו שיום הבוחר הוא היום בו מכריעים לאן פניה של המדינה?
מירב ארד
שקד ובנט חושפים את״ת כנית האיים״ שמתכנן נתניהו כחלק מדיל המאה    בנט: "נתניהו דיבר על ריבונות ״בישובים״ אך בכוונה נמנע לומר ״ריבונות על שטחי סי״"    הוסיף: נתניהו הציג רק את הסוכריה - ריבונות בבקעת הירדן    שקד: נתניהו רוצה אותנו קטנים
דן מרגלית
להצביע לביבי זו עבדות מתוך חרות. זו בחירה חופשית של אנשים להצהיר, שלא אכפת להם אם הוא חשוד בקבלת שוחד ואם עשה עסקות שהן בין תמוהות לבין אפלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il